Skænderier og kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Sådan en latter, kan få enhver i godt humør..............

Husk at få talt ud om tingene, lyt til hinanden.......................og være ekstra rummelige, for det kan betale sig med en baby i huset.

du har så ret Mette! lige før sagde Søren "se nu på vores datter (der lå og snorkede på sofaen) - selvom vi er nogle kæmpe spassere, så er hun bare helt perfekt!" og for hendes skyld - og for ens egen - finder man ud af, at finde hinanden igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

JustAnotherName

Århh, hvor er lille z bare dejlig 

Øv med sådanne dage, hvor man skændes. Det er spild af tid!
Men nogle gange også bare nødvendigt, at man lige får raset ud!
Så kan man få renset luften lidt igen, og have det bedre igen bagefter.

Der er bare også ind imellem perioder med lidt for meget "udrensning", og det er rigtigt drænende og hårdt!
Men sådan er ALLE forhold nu nok ....og måske tit lidt mere, end ellers, når man har små børn, og man generelt er blevet mere træt og touchy.

Anmeld

3. marts 2011

Vingummien

Kæft hvor er hun dejlig

Anmeld

3. marts 2011

Vinker

Åååh hvor jeg dog elsker hendes dejlige grin - sidder jo med helt tårer i øjnene :)

øv øv en dum dag med skænderi :( godt det nu er over og at håber er der går laaaaang tid inden I ska igennem sådan en tur igen. Men bagefter kan det nu være en rar følelse når luften er blevet renset og man har fået afreageret lidt ;)

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

x skriver:

du har så ret Mette! lige før sagde Søren "se nu på vores datter (der lå og snorkede på sofaen) - selvom vi er nogle kæmpe spassere, så er hun bare helt perfekt!" og for hendes skyld - og for ens egen - finder man ud af, at finde hinanden igen!

Hvor er hun über skøn hende der zstrålen

Det med skænderi, det gør vi også mega meget herhjemme pt. altså Malucca og jeg..... Det er så hverdag fra kl. 18:00 til hun sover det står på

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Hvor er hun über skøn hende der zstrålen

Det med skænderi, det gør vi også mega meget herhjemme pt. altså Malucca og jeg..... Det er så hverdag fra kl. 18:00 til hun sover det står på

nååååårh  men så vidt jeg har hørt, er det klassisk Terrible Two's adfærd

Anmeld

3. marts 2011

Barbamama

Ha ha ha og alle jeres frustrationer skulle gå ud over den stakkels bamse!  Men godt at z fandt det underholdende. Engang imellem kigger hun dog ind i kameraet som om hun tænker: hmmm hvad f... har de egentlig gang i??

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

x skriver:

nååååårh  men så vidt jeg har hørt, er det klassisk Terrible Two's adfærd

Se det vidste jeg slet ikke det kunne være... Troede virkelig, på de ekstra hårde dage, at jeg bare havde opdraget et uhyr

Men tror du så det bliver ved indtil de bliver 3 år ????  (for så kommer hun fluks til skoven!!!)

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Se det vidste jeg slet ikke det kunne være... Troede virkelig, på de ekstra hårde dage, at jeg bare havde opdraget et uhyr

Men tror du så det bliver ved indtil de bliver 3 år ????  (for så kommer hun fluks til skoven!!!)

hmmmm...godt spørgsmål! men hvis nu vi døber dem "sweet three's", går det så ikke? Carla er i hvert fald frygtelig sød, kærlig og omsorgsfuld som 3'er

Anmeld

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

x skriver:

hmmmm...godt spørgsmål! men hvis nu vi døber dem "sweet three's", går det så ikke? Carla er i hvert fald frygtelig sød, kærlig og omsorgsfuld som 3'er

Du er godt klar over, hvor mange dage der er til hun er 3ér

Malucca er også vældig sød og kærlig.... ved ALLE andre end sin mor lige pt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.