1000 1000 1000 tak for alle jeres ord og medfølelse.. Man synes lige at man er kommet oven på efter kræften og så sker dette.. og så må vi ikke rigtig fortælle noget konkret alligevel.. Det er sku svært.. Undskyld mit sprog.. Men jeg forstå det bare ikke hvad der får nogle til at gøre sådan noget, og så oven i købet den måde det er gjort på... :'( >( :'(
Han bliver frigivet her til aften engang lyder det til.. Så vi skal i kapellet og se ham i morgen. Hvor jeg både frygter og glæder mig til det.. Frygter det fordi det er HAM, som altid var så livsgald og positiv, og nu ligger han bare der.. Og gælder mig fordi så kan jeg se med mine egne øjne at det ikke gør ondt på ham mere, at han er et sted hvor han har det godt...
Kasper er i dag blevet spurgt om han vil være med til at bære kisten ud af kirken, og det har han sagt ja til. og er meget glad og stolt over at få lov at være en af de 6 der skal gøre det..
Jeg undskylder hvis det er blevet et rodet indlæg, menjeg er bare stadig så forvirret over det hele...
1000 tak for jeres ord, de betyder meget i denne tid, ikke kun for mig, men også for Kasper...
knus fra Camilla.
Anmeld