Hvad er det for en verden vi lever i??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f] Hejsa til jer alle sammen... 1000 mange gange tak for jeres ord og omsorg, hvor er det dejligt i denne tid.. Vi håber også at de finder de skyldige. Sagen er blevet mørklagt af politiet, da de stadig søger efter spor efter de/den skyldige/skyldig.. Så jeg må ikke fortælle noget som helst om hvad der er sket med ham. Men vi i den nærmeste familie har fået af vide hvordan han er død, om der har været en eller flere til det.. Men vi mangler stadig det vigtigste spørgsmål... HVORFOR??!! Og det er ikke sikkert vi nogensinde får svar på det, men vi må bare krydse finger og håbe. Fætteren er netop nu blevet fjernet fra stedet for han blev fundet og er på vej til aarhus for at blive opdukseret. Undskyld hvis mit indlæg roder, men der er bare så mange ting jeg gerne vil sige, (som jeg ikke må) samtidig vil jeg gerne slå fast at han var et af de rareste mennesker på denne jord og meget savnet. endnu engang 1000 tak for jeres ord.. Knus fra Camilla.[/citat] Det gør mig så ondt for jer. Meningsløst.......:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Pia.

MorCamilla skriver:

Hejsa til jer alle sammen...

1000 mange gange tak for jeres ord og omsorg, hvor er det dejligt i denne tid..

Vi håber også at de finder de skyldige. Sagen er blevet mørklagt af politiet, da de stadig søger efter spor efter de/den skyldige/skyldig.. Så jeg må ikke fortælle noget som helst om hvad der er sket med ham. Men vi i den nærmeste familie har fået af vide hvordan han er død, om der har været en eller flere til det.. Men vi mangler stadig det vigtigste spørgsmål... HVORFOR??!! Og det er ikke sikkert vi nogensinde får svar på det, men vi må bare krydse finger og håbe. Fætteren er netop nu blevet fjernet fra stedet for han blev fundet og er på vej til aarhus for at blive opdukseret.
Undskyld hvis mit indlæg roder, men der er bare så mange ting jeg gerne vil sige, (som jeg ikke må) samtidig vil jeg gerne slå fast at han var et af de rareste mennesker på denne jord og meget savnet.

endnu engang 1000 tak for jeres ord..

Knus fra Camilla.

Så frygteligt så frygteligt... de varmeste tanker til jer Camilla.
(H)

Anmeld

7. oktober 2008

finkedinke

ÅÅh Camilla,
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, du har da ellers haft nok at se til. Har i mulighed for at få hjælp nogen steder fra? Så vidt jeg husker er der nogen forsikringer/falck-abonnementer der giver ret psykologhjælp. Det kunne din kærste og du selv måske have brug for lige nu.
Ellers brug os herinde, vi lægger gerne øre til det du nu har behov for at komme af med, selv om sagen er mørkelagt er der jo stadig en masse sorg og frustrationer du kan lukke ud.

(H)(H) fra Berith

Anmeld

7. oktober 2008

miver

Pu ha ved ikke hvad jeg skal skrive det er forfærdeligt føler med jer
knus fra mie

Anmeld

7. oktober 2008

heaven

puuuha, søde camilla - det var en grumme en!!! Lyder til det er en slem måde de tog hans liv på, ganske forfærdelig. Som alle skriver, så ved jeg virkelig heller ikke, hvilke processer det er, der går igang, som får mennesker til at udføre sådan en handling. Håber de finder dem, og at i har styrke til at støtte hinanden!!!!

Mange tanker Jannie

Anmeld

7. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Sikke en voldsom oplevelse. Det gør mig virkelig ondt på jeres vejne.

Kæmpe (H) til jer begge, og et ønske om at de fanger svinet

Anmeld

7. oktober 2008

MorCamilla

finkedinke skriver:

ÅÅh Camilla,
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, du har da ellers haft nok at se til. Har i mulighed for at få hjælp nogen steder fra? Så vidt jeg husker er der nogen forsikringer/falck-abonnementer der giver ret psykologhjælp. Det kunne din kærste og du selv måske have brug for lige nu.
Ellers brug os herinde, vi lægger gerne øre til det du nu har behov for at komme af med, selv om sagen er mørkelagt er der jo stadig en masse sorg og frustrationer du kan lukke ud.

(H)(H) fra Berith

mange tak for dine ord. vi er ikke medlem af falck og kan derfor ikke få krisehjælp. Vi kan selv betale os fra en psykolog, men det kan vi simpelthend ikke finde råd til, eller overskud for den sags skyld.

Jeg ville så gerne at jeg kunne fortælle hvordan der er sket og hvor man fandt ham henne osv, men det må jeg ikke endnu. hans navn er ikke engang frigivet endnu, selv om rigtig rigtig mange ved hvem han er og har hørt at han ikke er her mere..

Anmeld

7. oktober 2008

MorCamilla

[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] puuuha, søde camilla - det var en grumme en!!! Lyder til det er en slem måde de tog hans liv på, ganske forfærdelig. Som alle skriver, så ved jeg virkelig heller ikke, hvilke processer det er, der går igang, som får mennesker til at udføre sådan en handling. Håber de finder dem, og at i har styrke til at støtte hinanden!!!! Mange tanker Jannie[/citat] Det var en slem måde, meget.. :'( >( så meget at det virker helt uvirkeligt at det er sket. Vi håber også at de finder ham/den der har gjort det, tror det vil hjælpe os på en eller anden måde, som jeg ikke helt kan forklare med ord. mange tak for dine ord søde jannie.(H)

Anmeld

8. oktober 2008

Anne

MorCamilla skriver:

finkedinke skriver:

ÅÅh Camilla,

(H)(H) fra Berith

mange tak for dine ord. vi er ikke medlem af falck og kan derfor ikke få krisehjælp. Vi kan selv betale os fra en psykolog, men det kan vi simpelthend ikke finde råd til, eller overskud for den sags skyld.

Jeg ville så gerne at jeg kunne fortælle hvordan der er sket og hvor man fandt ham henne osv, men det må jeg ikke endnu. hans navn er ikke engang frigivet endnu, selv om rigtig rigtig mange ved hvem han er og har hørt at han ikke er her mere..

Hej Camilla
Faktisk kan du ved lægen få tildelt 12 timers psykolog hjælp, hvis du har mistet et nært familie medlem. Man skal så selv betale 270 kroner pr. gang. Måske det var en måde hvorpå I kunne finde råd til det?

Kærligst Anne

Anmeld

8. oktober 2008

SaNiNa

hej camilla...

ved slet ikke hvad jeg skal sige... ikke andet end i har mit hjerte og tanker hos jer...

håber politiet finder de skyldige så de kan få deres straf så hele jeres familie kan få ro i sjælen...

Stort (H) fra Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.