[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f]
I går aftes kom Kasper (min kæreste) hjem fra kursus, pludselig stod han her hjemme kl 20.00, og var ked af det og græd som besat. Efter ½ time fik jeg han talt ned så han kunne fortælle mig hvad der var sket..
Hans fætter, og bedste ven blev slået ihjæl i går aftes.:'( Han blev fundet i hans hjem kl ca. 19.00. Jeg vil ikke give detaljer om hvordan han er blevet slået ihjæl da det er så grusomt, det er simpelthed bare forfærdeligt.:(
Hvad er det for en verden vi lever i??!! Fætteren (tror ikke jeg må nævne hans navn endnu) var det rareste menneske på jorden, altid glad og positiv.. Der var intet ondt i ham overhovedet.
Så nu krydser vi fingre for at politiet har fundet nogle tekniske spor i løbet af natten de kan bruge til at finde de skyldige. Ikke at det nogensinde vil bringe ham tilbage igen, men jeg tror at det vil hjælpe hans forældre, hvis de får en straf for det de har gjort. Men ingen straf er hård nok, for at have taget en andens liv..
Knus fra Camilla, som er ked af det og forvirret.[/citat]
det er sku grimt, jeg blev vildt sur da jeg læste dit indlæg, hvad fanden får andre folk til og tage andres liv....
der er bare nogen der tror de skal bestemme hvem der skal leve og ikke skal leve.. jeg kan ikke klar når nogen gøre sådan noget..
og jeg kan godt forstå at i håber de bliver fundet dem eller den som har gjort det, for de fortjerne og få deres straf der er ikke nogen der skal gå fri når de gøre sådan noget....>(>(
men mange (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H) her fra, tror i har brug for det(H)(H)(H)
(H)sandra
Anmeld