Hvad er det for en verden vi lever i??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. oktober 2008

MorCamilla

I går aftes kom Kasper (min kæreste) hjem fra kursus, pludselig stod han her hjemme kl 20.00, og var ked af det og græd som besat. Efter ½ time fik jeg han talt ned så han kunne fortælle mig hvad der var sket.. Hans fætter, og bedste ven blev slået ihjæl i går aftes.:'( Han blev fundet i hans hjem kl ca. 19.00. Jeg vil ikke give detaljer om hvordan han er blevet slået ihjæl da det er så grusomt, det er simpelthed bare forfærdeligt.:( Hvad er det for en verden vi lever i??!! Fætteren (tror ikke jeg må nævne hans navn endnu) var det rareste menneske på jorden, altid glad og positiv.. Der var intet ondt i ham overhovedet. Så nu krydser vi fingre for at politiet har fundet nogle tekniske spor i løbet af natten de kan bruge til at finde de skyldige. Ikke at det nogensinde vil bringe ham tilbage igen, men jeg tror at det vil hjælpe hans forældre, hvis de får en straf for det de har gjort. Men ingen straf er hård nok, for at have taget en andens liv.. Knus fra Camilla, som er ked af det og forvirret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2008

Fam. Madsen

[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f] I går aftes kom Kasper (min kæreste) hjem fra kursus, pludselig stod han her hjemme kl 20.00, og var ked af det og græd som besat. Efter ½ time fik jeg han talt ned så han kunne fortælle mig hvad der var sket.. Hans fætter, og bedste ven blev slået ihjæl i går aftes.:'( Han blev fundet i hans hjem kl ca. 19.00. Jeg vil ikke give detaljer om hvordan han er blevet slået ihjæl da det er så grusomt, det er simpelthed bare forfærdeligt.:( Hvad er det for en verden vi lever i??!! Fætteren (tror ikke jeg må nævne hans navn endnu) var det rareste menneske på jorden, altid glad og positiv.. Der var intet ondt i ham overhovedet. Så nu krydser vi fingre for at politiet har fundet nogle tekniske spor i løbet af natten de kan bruge til at finde de skyldige. Ikke at det nogensinde vil bringe ham tilbage igen, men jeg tror at det vil hjælpe hans forældre, hvis de får en straf for det de har gjort. Men ingen straf er hård nok, for at have taget en andens liv.. Knus fra Camilla, som er ked af det og forvirret.[/citat] det er sku grimt, jeg blev vildt sur da jeg læste dit indlæg, hvad fanden får andre folk til og tage andres liv.... der er bare nogen der tror de skal bestemme hvem der skal leve og ikke skal leve.. jeg kan ikke klar når nogen gøre sådan noget.. og jeg kan godt forstå at i håber de bliver fundet dem eller den som har gjort det, for de fortjerne og få deres straf der er ikke nogen der skal gå fri når de gøre sådan noget....>(>( men mange (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H) her fra, tror i har brug for det(H)(H)(H) (H)sandra

Anmeld

7. oktober 2008

Zuzet

Kære Camilla

Pyhaaaa det lyder godt nok slemt, kan godt forstå din kæreste må være helt ude af den :-(

Håber i får talt det igennem, at politiet finder den skyldige og sender jer en masse varme tanker...!

HVAD fanden får folk til at slå at andet menneske ihjel? Det fatter jeg bare ikke.....de må være syge i hovedet!

Hilsen

Lotte

Anmeld

7. oktober 2008

Pia.

Kæreste søde Camilla

Det er da frygteligt... Har slet ingen ord, aner ikke hvad jeg skal skrive, hvor er det en ond ond verden vi lever I... Håber så meget de få opklaret sagen selvom det selvfølgelig ikke bringer ham tilbage i live....

De bedste tanker og stort knus fra PIA (H)(H)(H)(H)

Anmeld

7. oktober 2008

Janep

Føj for en oplevelse :( Hvad tænker folk dog på? >(

puuh hvor må det være hårdt for din kæreste og dig.

Har i taget fri i et par dage for lige at komme over forskrækkelsen? det tror jeg jeg ville gøre.

Håber politiet finder de skyldige
og nemlig ingen straf her får hård når man har slået et andet menneske ihjel med vilje >(

Mange (H) herfra :)

Anmeld

7. oktober 2008

pusling30

Årh dog camilla, hvor er det forfærdeligt.. Jeg gruer hver dag for, hvad der sker i denne verden.... Danmark er ikke hvad det har været:'(>(.. Jeg føler med dig og din kæreste, og gud hvor må det dog være svært bare og sidde og ikke have vished for hvorfor, hvem og hvordan det kunne ske!! Håber at du og din kæreste får al den hjælp i har behov for.. Min tanker går til dig og din kæreste.. mange (H)(H)(H) fra Anja(H)

Anmeld

7. oktober 2008

Mathilde

Hej Camilla Jeg er helt tom for ord lige nu! Det er sgu en barsk verden vi lever i... Det må være helt forfærdeligt at en man kender og endda familie bliver slået ihjel. Jeg bliver helt ked af det, for hvorfor gør mennesker sådan noget mod hinanden:'( Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvordan I har det, men jeg føler virkelig med jer! De bedste tanker både til dig, Kasper og familien. (H) fra Mathilde

Anmeld

7. oktober 2008

twinboys

Hej Camilla...

Tasteturet vil ikke skrive, for jeg ved ikke hvilke taster jeg skal taste på... Er helt tom for ord...

Jeg sidder her med en underlig følelse i maven... Tænk at nogen kan finde på at slå et andet menneske ihjel... Jeg fatter det ikke...

Og tit så er det uskyldige mennesker som lige den dag er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt, som det så går ud over...

Jeg sender dig mange varme tanker og knus...

Majbritt(H)

Anmeld

7. oktober 2008

tasha33

hej camilla
jeg sender jer en masse varme tanker og knus herfra, er bare helt tom indeni for ord, det er noget af det væreste som kan ske. håber at de finder den skyldige og smider nøglen væk.
mange knuz og varme tanker herfra natasha

Anmeld

7. oktober 2008

MorCamilla

Hejsa til jer alle sammen...

1000 mange gange tak for jeres ord og omsorg, hvor er det dejligt i denne tid..

Vi håber også at de finder de skyldige. Sagen er blevet mørklagt af politiet, da de stadig søger efter spor efter de/den skyldige/skyldig.. Så jeg må ikke fortælle noget som helst om hvad der er sket med ham. Men vi i den nærmeste familie har fået af vide hvordan han er død, om der har været en eller flere til det.. Men vi mangler stadig det vigtigste spørgsmål... HVORFOR??!! Og det er ikke sikkert vi nogensinde får svar på det, men vi må bare krydse finger og håbe. Fætteren er netop nu blevet fjernet fra stedet for han blev fundet og er på vej til aarhus for at blive opdukseret.
Undskyld hvis mit indlæg roder, men der er bare så mange ting jeg gerne vil sige, (som jeg ikke må) samtidig vil jeg gerne slå fast at han var et af de rareste mennesker på denne jord og meget savnet.

endnu engang 1000 tak for jeres ord..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.