wamse skriver:
Prøv at ringe til mødrehjælpen, de har nogle super kompetente mennesker siddende, som kan kan rådgive dig i hvor du kan finde hjælp.
Når du siger at du ikke oplever at de endnu har det svært, så kunne du måske fremlægge det for kommunen, at det er dig der har brug for redskaber til at støtte dine børn i de opværkstsvilkår de har. For det er vel det du har eller hvad?
Jeg får koblet en børnekonsulent på mig og min datter, så jeg kan støtte min datter bedst muligt, med de vilkår hun har. Min datter får heller ikke koblet en psykolog på sig, men hun får hjælp til at forholde sig hendes verden som den er nu.
Ja, dem må jeg prøve at ringe til. Tak.
Nej, det er ikke noget med at deres hverdag er belastende. Det er kun pga oplevelser de har haft for lang tid siden og som er overstået. Men jeg tror de går med mere indeni sig end man lige kan se og mærke.
Som min kloge chef sagde til mig, da han prikkede til mig og spurgte om mine børn havde talt med nogen. Hans ord vil jeg huske, nemlig at "man kan aldrig give sine børn for meget af det gode" og det er jo rigtigt, så nu skal der ske noget.
Hvor er det godt at dig og din datter får noget støtte og hjælp. Så dejligt når systemet fungerer.
Anmeld