Psykologhjælp til børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. marts 2011

Anonym trådstarter

Nogen der ved hvor jeg skal henvende mig hvis jeg ønsker at mine børn skal have psykologhjælp og koster det mon penge ?

Nogen der har erfaringer eller ved noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

stelllasmand

hvorfor skla de have det

Anmeld

3. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

Nogen der ved hvor jeg skal henvende mig hvis jeg ønsker at mine børn skal have psykologhjælp og koster det mon penge ?

I forbindelse med...???

Anmeld

3. marts 2011

Loa

Anonym skriver:

Du kan vist blive vist henvist via egen læge... Ligesom voksne gør? Ellers er jeg sikker på lægen ved hvordan og hvorledes, når det drejer sig om børn......

Anmeld

3. marts 2011

Pia.

Anonym skriver:

Jeg syntes du skal lade det gå igennem lægen - hvis der er en henvisning fra lægen koster det jo ikke noget - men hvis du selv ringer til en Psykolog koster det jo - med mindre at skolen, børnehaven eller noget andet er inden over så kan man jo få hjælp til det der igennem - der er jo tilknyttet en skolepsykolog til de fleste skoler....

Håber I er okay...

Anmeld

3. marts 2011

nicole

Anonym skriver:

Du skal kontrakte din komunne..

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Du kan vist blive vist henvist via egen læge... Ligesom voksne gør? Ellers er jeg sikker på lægen ved hvordan og hvorledes, når det drejer sig om børn......

Ja, men der tror jeg det koster. Er ved at finde ud af om der er noget børne familie center her i byen.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Jeg syntes du skal lade det gå igennem lægen - hvis der er en henvisning fra lægen koster det jo ikke noget - men hvis du selv ringer til en Psykolog koster det jo - med mindre at skolen, børnehaven eller noget andet er inden over så kan man jo få hjælp til det der igennem - der er jo tilknyttet en skolepsykolog til de fleste skoler....

Håber I er okay...

Ja, det kan være jeg skal gøre det. Bh og skole ser ikke et behov, så de kan ikke hjælpe.

Tak for svar.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym

Du kan få økonomisk hjælp ved at

- gå igennem lægen (dækker dog ikke det hele)

- evt sundhedsforsikring

- evt indbo forsikring

Men det afhænger selvfølgeligt at problemets karakter. Jeg ville selv vælge sundhedsforsikring, men det er jo kun fordi jeg er heldig nok til at have en - og de dækker hele regningen.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

nicole skriver:

Du skal kontrakte din komunne..

Tak, er ved at undersøge nu. Men de kan ikke svare mig konkret, virker som om det kun er for voksne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.