Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sweet skriver: har en tid til scanning her den 7 marts lægerne siger det er normalt og jeg skal vente til den 7 marts... det er nok også bare mig der ligger meget i det fordi jeg har tabt så mange gange før..
har en tid til scanning her den 7 marts lægerne siger det er normalt og jeg skal vente til den 7 marts... det er nok også bare mig der ligger meget i det fordi jeg har tabt så mange gange før..
Ja kender det godt, jeg har kun tabt en gang, men alligevel har der været mange tanker, men godt at høre at alt er normalt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aprilmor11 skriver: Ja kender det godt, jeg har kun tabt en gang, men alligevel har der været mange tanker, men godt at høre at alt er normalt
har ihvertfald ikke blødt endnu
sweet skriver: inden jeg skulle i seng igår fik jeg den mest trælse fornemmelse af at der var noget i vejen med den lille spire har lige siden jeg testet positiv haft niv og jag der nede men igår føltes det som om at jeg havde sådan en trykkende som om mens er på vej... er kun 6+2-3 i graviditeten.. man begynder at ligge mærke til alt for mange ting når man har det sådan og tænker hele tiden på om det er de samme smerter som opstod de 5 andre gange jeg har tabt.. syntes også at brysterne er mindre spændte end de plejer... kan slet ikke finde ud af hvad der sker i min krop lige nu og der er bare så lang tid til scanning på mandag ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..
inden jeg skulle i seng igår fik jeg den mest trælse fornemmelse af at der var noget i vejen med den lille spire
har lige siden jeg testet positiv haft niv og jag der nede men igår føltes det som om at jeg havde sådan en trykkende som om mens er på vej... er kun 6+2-3 i graviditeten.. man begynder at ligge mærke til alt for mange ting når man har det sådan og tænker hele tiden på om det er de samme smerter som opstod de 5 andre gange jeg har tabt.. syntes også at brysterne er mindre spændte end de plejer... kan slet ikke finde ud af hvad der sker i min krop lige nu og der er bare så lang tid til scanning på mandag ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..
årh nej søde for at den lille spire har det godt.
Sender dig alle de positive tanker, jeg overhovedet kan. Og du skriver bare, hvis du har brug for det.
nielsen80 skriver: årh nej søde for at den lille spire har det godt. Sender dig alle de positive tanker, jeg overhovedet kan. Og du skriver bare, hvis du har brug for det.
takker søde det niver og trækker stadigvæk hen over hele underlivet men det er nok bare fordi det giver sig og jeg alllltttt for bekymret hele tiden... har da ikke blødt endnu
sweet skriver: takker søde det niver og trækker stadigvæk hen over hele underlivet men det er nok bare fordi det giver sig og jeg alllltttt for bekymret hele tiden... har da ikke blødt endnu
Der er ikke noget at sige til du er mere nervøs end de fleste. Tror på, at det må være din tur nu.
nielsen80 skriver: Der er ikke noget at sige til du er mere nervøs end de fleste. Tror på, at det må være din tur nu.
takker for støtten
sweet skriver: har ihvertfald ikke blødt endnu
Hvor dejligt ..
Held og lykke med det hele
Aprilmor11 skriver: Hvor dejligt .. Held og lykke med det hele
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128