dårlig fornemmelse :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

sweet

inden jeg skulle i seng igår fik jeg den mest trælse fornemmelse af at der var noget i vejen med den lille spire

har lige siden jeg testet positiv haft niv og jag der nede men igår føltes det som om at jeg havde sådan en trykkende som om mens er på vej... er kun 6+2-3 i graviditeten.. man begynder at ligge mærke til alt for mange ting når man har det sådan og tænker hele tiden på om det er de samme smerter som opstod de 5 andre gange jeg har tabt.. syntes også at brysterne er mindre spændte end de plejer... kan slet ikke finde ud af hvad der sker i min krop lige nu og der er bare så lang tid til scanning på mandag  ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

mamiolvi

øv øv.. hvor er det bare en træls fornemmelse.. Når du har mistet så mange gange før kan du så ikke få en tryghedscanning...
Håber det bedste for dig... Kram

Anmeld

3. marts 2011

sweet

mamiolvi skriver:

øv øv.. hvor er det bare en træls fornemmelse.. Når du har mistet så mange gange før kan du så ikke få en tryghedscanning...
Håber det bedste for dig... Kram

mange tak... håber selvfølgelig på det bedste men syntes godt nok at det er ved at være svært at holde modet oppe.. håber bare at man godt kan have så ondt på den måde fordi det giver sig der nede...

Anmeld

3. marts 2011

Ansemusen

Hvor kan jeg bare godt forstå, at du er så bange efter at du har mistet flere gang

Jeg var selv dødsensbange på trods af at det var min første graviditet, og alt gik som det skulle hele vejen! Jeg havde i øvrigt mange menssmerter syntes jeg - og jeg småblødte også lidt, men den dejligste lille dreng på 9 måneder ligger nu inde ved siden af og sover sin formiddagslur

Jeg krydser for at alt går godt denne gang

Anmeld

3. marts 2011

sweet

Ansemusen skriver:

Hvor kan jeg bare godt forstå, at du er så bange efter at du har mistet flere gang

Jeg var selv dødsensbange på trods af at det var min første graviditet, og alt gik som det skulle hele vejen! Jeg havde i øvrigt mange menssmerter syntes jeg - og jeg småblødte også lidt, men den dejligste lille dreng på 9 måneder ligger nu inde ved siden af og sover sin formiddagslur

Jeg krydser for at alt går godt denne gang

ja alle er nok bange for at det går galt..

men altid rart at høre om andre der har haft samme symptomer men alligevel har fået en guldklump ud af det

Anmeld

3. marts 2011

Aprilmor11

sweet skriver:

inden jeg skulle i seng igår fik jeg den mest trælse fornemmelse af at der var noget i vejen med den lille spire

har lige siden jeg testet positiv haft niv og jag der nede men igår føltes det som om at jeg havde sådan en trykkende som om mens er på vej... er kun 6+2-3 i graviditeten.. man begynder at ligge mærke til alt for mange ting når man har det sådan og tænker hele tiden på om det er de samme smerter som opstod de 5 andre gange jeg har tabt.. syntes også at brysterne er mindre spændte end de plejer... kan slet ikke finde ud af hvad der sker i min krop lige nu og der er bare så lang tid til scanning på mandag  ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv..

Syns at du skal ringe til din læge så du kan få det tjekket .. Heller en gang for meget end en gang få lidt .. Har jeg ihvertfald fået af vide .. Er der ikke ekstra tjek på dig når du har mistet så mange gange ?

Anmeld

3. marts 2011

Fenja09

sweet skriver:

Kender udmærket følelsen ved at være nervøs og måske endda bange for at det ikke er som det skal være, men for at berolige dig lidt, så er det helt normalt at have "menses-smerter" - det har jeg også haft og har stadig engang i mellem. Det er heller ikke altid at brysterne forbliver spændte og evt. ømme - det var lidt forskelligt for mig indtil uge 10 ca.

Hvis du er meget nervøs og din historie taget i betragtning ville jeg bestemt få en tryghedsscanning med det samme, for noget af det vigtigste for den lille spire er at man er positiv - og man har meget svært ved at tænke positivt, hvis man går og er nervøs

at alt er som det skal være

/Fenja

Anmeld

3. marts 2011

channie-g

jeg er omkring lige så langt som dig og jeg har døjet med smerter i underlivet siden dag et, snakkede med min læge om det i mandags, og han siger at det er meget normalt for nogen... det føles som om man har mens-smerter, og nogen gange er det lige så jeg ikke kan stå oprejst, men et varmt bad plejer og virke... så prøv det, hvis du får ondt igen...

Det skal nok gå alt sammen, men er du meget nervøs så synes jeg du skal kontakte din læge inden det bliver weekend..

Anmeld

3. marts 2011

Caroline86

stakkels dig at du skal have det sådan det er bare slet ikke sjovt at gå rundt og være bekymret i sin graviditet...

Jeg havde også en del smerter og fik at vide det er når livmoderen så småt begynder at vokse. Ligamenterne (de ledbånd der holder livmoderen oppe) bliver generet så snart livmoderen begynder at vokse og det giver niv, jag og nogle oplever direkte smerter. Ligamentsmerterne fortsætter i forskellige grader resten af graviditeten.

Jeg troede først at ligamentsmerterne kom senere i graviditeten, men sådan var det i hvert fald ikke i mit tilfælde (og jeg har som bekendt en SKØN datter nu så det hele endte godt).

Får du noget for at hjælpe kroppen med at holde på spiren når nu du har aborteret så mange gange? De plejer jo at sige 3 gange og så får man behandling (det er vist primært immunglobulin de giver)...

Jeg håber for dig at alt er som det skal være og at spiren bliver på sin plads!

Knus

Anmeld

3. marts 2011

sweet

Aprilmor11 skriver:

Syns at du skal ringe til din læge så du kan få det tjekket .. Heller en gang for meget end en gang få lidt .. Har jeg ihvertfald fået af vide .. Er der ikke ekstra tjek på dig når du har mistet så mange gange ?

har en tid til scanning her den 7 marts  lægerne siger det er normalt og jeg skal vente til den 7 marts... det er nok også bare mig der ligger meget i det fordi jeg har tabt så mange gange før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.