Troede seriøst at det var en joke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Hvis den findes...men jeg synes alt andet lige den her er mere værd end din eller andres personlige oplevelser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

XXSS

FrøkenHedegaard skriver:

- da jeg hørte denne reklame i dag!

Lagde og fik mig en omgang sol, også hører jeg en reklame for denne her datingside: www.victoriamilan.dk..

Tænkte bare: "SERIØST, det må sku være en joke!"

- MEN MEN, den er sku god nok... Dating for GIFTE eller SAMBOENDE!!

Hvad siger I så piger? Nogen som bliver fristet

Jeg har skrevet herinde tidligere i dag, at jeg synes at det er fint med sådan et site, og at folk jo forhåbentlig er klar over de konsekvenser det kan have, hvis "det bliver opdaget"... Det er voksne mennesker herregud, lad dem dog, de gør det nok alligevel! Bare det ikke er min mand, så ryger han

Der hvor jeg synes, at det bliver kriminelt - er sådan set (nu har jeg hørt reklamen 2 gange efterfølgende), det er når de lige frem opfordre folk til at gå ud og have en affære, der må jeg nok sige, at der står jeg nok lidt af!!!

Hvorfor i alverden skal man lige frem opfordre folk til det, så de kan få gnisten igen, den fatter jeg ikke og det er jo nogenlunde ordret det de siger i radioen..

Hjemmesiden er i mine øjne ok, jeg ville ikke selv benytte mig af den (har ikke set den), men som Eva skrev, så kan datingsiderne da få fred for dem der ikke er single, men som udgiver sig for det - for bare at få noget på den dumme (mænd og kvinder)...

Anmeld

3. marts 2011

Diana...

Ha ha ja dem er der vidst et par sider af efter hånden. der har været en anden tråd om det her inde før for lidt siden. 

Anmeld

3. marts 2011

Fenja09

FrøkenHedegaard skriver:

Lagde og fik mig en omgang sol, også hører jeg en reklame for denne her datingside: www.victoriamilan.dk..

Det var da pudsigt - har selv gået og tænkt at det var en mærkelig reklame jeg havde hørt i går, da jeg hørte radio i bilen!

Vil så sige, at folk som ønsker at være utro, have en elsker/elskerinde gør det uanset, om de har en datingside til det eller ej - det gør det måske bare lidt nemmere for dem. Det undre mig egentlig ikke, at der er kommet sådan en side - der er jo datingsider til alt mulig andet, så det var nok bare et spørgsmål om tid!

Personligt har jeg svært ved at tage det seriøst - synes det er noget mærkeligt noget

Anmeld

3. marts 2011

tinasmor

Tanja78 skriver:

Der hvor jeg synes, at det bliver kriminelt - er sådan set (nu har jeg hørt reklamen 2 gange efterfølgende), det er når de lige frem opfordre folk til at gå ud og have en affære, der må jeg nok sige, at der står jeg nok lidt af!!!

Har ikke hørt reklamen, men tænker bare at man jo ikke kan opfordre til noget som man ikke har lyst til. De mænd eller kvinder som melder sig ind sådan et sted, har jo i forvejen en dårlig moral og der er jo i forvejen sikkert massere af steder de kan gøre det. Måske Scor eller de kan gå til ekskort eller lign.

Jeg tror ikke sådan en side får flere til at være utro. Bare at dem som i forvejen er "sådan en type" får et sted at leve det ud.

Jeg kan simpelthen ikke forstå de folk der har en fling ved siden af. Hvis de ikke er tilfredse hvor de er, så må de da for pokker havde "nosser" nok til at melde ud og blive skilt. De ved slet ikke hvad de kan ødelægge.

Har tit hørt om mænd der har haft en ved siden af. Konen har opdaget det, smidt ham ud, og hvis det så ikke fungerer med hende den nye, ja så sidder han der et år efter og tuder og beder om at komme hjem igen. Tænk dig dog om før du gør noget in the first place, er min tanke.

Anmeld

3. marts 2011

XXSS

tinasmor skriver:

Har ikke hørt reklamen, men tænker bare at man jo ikke kan opfordre til noget som man ikke har lyst til. De mænd eller kvinder som melder sig ind sådan et sted, har jo i forvejen en dårlig moral og der er jo i forvejen sikkert massere af steder de kan gøre det. Måske Scor eller de kan gå til ekskort eller lign.

Jeg tror ikke sådan en side får flere til at være utro. Bare at dem som i forvejen er "sådan en type" får et sted at leve det ud.

Jeg kan simpelthen ikke forstå de folk der har en fling ved siden af. Hvis de ikke er tilfredse hvor de er, så må de da for pokker havde "nosser" nok til at melde ud og blive skilt. De ved slet ikke hvad de kan ødelægge.

Har tit hørt om mænd der har haft en ved siden af. Konen har opdaget det, smidt ham ud, og hvis det så ikke fungerer med hende den nye, ja så sidder han der et år efter og tuder og beder om at komme hjem igen. Tænk dig dog om før du gør noget in the first place, er min tanke.

Jeg er klar over, at "man" selv tager valget, men derfor synes jeg stadig, at det er mærkeligt at lave en reklame med det ordvalg.. Fordi, som sagt de opfordre til det - og ja de "svage sjæle" havde sikkert gjort det anyways, men her får de da bare endnu et kick til at gøre det... ¨

Og nej, jeg synes, at utroskab er totalt uacceptabelt og jeg finder mig ikke i det på nogen måde, så er det på porten med ham, så kan han gå hjem til hans moar og tude

Anmeld

3. marts 2011

Leonora

FrøkenHedegaard skriver:

Hi hi helt enig...da jeg hørte den første gang troede jog også at det var en joke eller en slags provokations reklame...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.