FrøkenHedegaard skriver:
- da jeg hørte denne reklame i dag!
Lagde og fik mig en omgang sol, også hører jeg en reklame for denne her datingside: www.victoriamilan.dk..
Tænkte bare: "SERIØST, det må sku være en joke!"
- MEN MEN, den er sku god nok... Dating for GIFTE eller SAMBOENDE!!
Hvad siger I så piger? Nogen som bliver fristet 
Jeg har skrevet herinde tidligere i dag, at jeg synes at det er fint med sådan et site, og at folk jo forhåbentlig er klar over de konsekvenser det kan have, hvis "det bliver opdaget"... Det er voksne mennesker herregud, lad dem dog, de gør det nok alligevel! Bare det ikke er min mand, så ryger han 
Der hvor jeg synes, at det bliver kriminelt - er sådan set (nu har jeg hørt reklamen 2 gange efterfølgende), det er når de lige frem opfordre folk til at gå ud og have en affære, der må jeg nok sige, at der står jeg nok lidt af!!!
Hvorfor i alverden skal man lige frem opfordre folk til det, så de kan få gnisten igen, den fatter jeg ikke og det er jo nogenlunde ordret det de siger i radioen..
Hjemmesiden er i mine øjne ok, jeg ville ikke selv benytte mig af den (har ikke set den), men som Eva skrev, så kan datingsiderne da få fred for dem der ikke er single, men som udgiver sig for det - for bare at få noget på den dumme (mænd og kvinder)...
Anmeld