Troede seriøst at det var en joke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Fru.Mäes <3

- da jeg hørte denne reklame i dag!

Lagde og fik mig en omgang sol, også hører jeg en reklame for denne her datingside: www.victoriamilan.dk..

Tænkte bare: "SERIØST, det må sku være en joke!"

- MEN MEN, den er sku god nok... Dating for GIFTE eller SAMBOENDE!!

Hvad siger I så piger? Nogen som bliver fristet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

de-wett

FrøkenHedegaard skriver:

Lagde og fik mig en omgang sol, også hører jeg en reklame for denne her datingside: www.victoriamilan.dk..

haha. så skal man da godt nok være i det man kalder meget åben forhold især hvis man er gift

Tror nok min forlovede (som jeg skal giftes med d. 26 marts) vil ville pænt gal hvis jeg havde profil derinde og det samme omvendt haha. Ej UTROLIGT nogle går med på den syntes jeg

Anmeld

2. marts 2011

Fru.Mäes <3

de-wett skriver:

haha. så skal man da godt nok være i det man kalder meget åben forhold især hvis man er gift

Tror nok min forlovede (som jeg skal giftes med d. 26 marts) vil ville pænt gal hvis jeg havde profil derinde og det samme omvendt haha. Ej UTROLIGT nogle går med på den syntes jeg

... Ha ha, må indrømme at jeg synes det er lidt sjovt!! Men er helt sikker på at de sikkert nok har mange medlemmer derinde...

Anmeld

2. marts 2011

de-wett

FrøkenHedegaard skriver:

... Ha ha, må indrømme at jeg synes det er lidt sjovt!! Men er helt sikker på at de sikkert nok har mange medlemmer derinde...

syntes også de er go  

er også sikker på de har MANGE medlemmer

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

FrøkenHedegaard skriver:

Hørte den også i går og var ved at få maden galt i halsen...

Anmeld

2. marts 2011

eElak

den har vidst været oppe og vende før.. 

Jeg kunne ikke finde på at gå efter en mand som er optaget. Men en ting kan man sige - folk ved i det mindste hvad de får hvis de bruger den side.. 

For på andre datingsider findes der altså mænd, som er gift/optaget til anden side, men alligevel har profiler, chatter og mødes med andre.. men bilder folk ind at de er single.. 

SÅ hellere at de kan få deres eget sted at lege.. 

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Jeg synes det er super, hvis det så kan få alle dem med ikke så reelle hensigter væk fra de sites der er tiltænkt singler...

Anmeld

3. marts 2011

slettet_7530

den har vidst været oppe og vende før.. 

Jeg kunne ikke finde på at gå efter en mand som er optaget. Men en ting kan man sige - folk ved i det mindste hvad de får hvis de bruger den side.. 

For på andre datingsider findes der altså mænd, som er gift/optaget til anden side, men alligevel har profiler, chatter og mødes med andre.. men bilder folk ind at de er single.. 

SÅ hellere at de kan få deres eget sted at lege.. 

jeg tror nu ikke kun det er mænd, jeg kender faktisk et par kvinder der også er, bare lige for at skyde den fordom til jorden

Anmeld

3. marts 2011

slettet_7530

FrøkenHedegaard skriver:

Synes det rent etik er dybt forkasteligt

Anmeld

3. marts 2011

XXSS

Hvis de har brugere og kan tjene penge på det - så er der vel et behov for sådan en side!

Der er tale om voksne mennesker, som formodentlig også kender risicien ved at date på sådan et site når man er gift eller samboende, så det kan vel ikke komme bag på ham/hende, hvis personen får sparket når det bliver opdaget?!

Jeg kender et par som leder efter andre enlige eller par til samvær - det her site kunne nok være optimalt for "sådan nogle som dem".

Udover det - så foregår utroskab og hvad der ligner jo uanset om vi vil det eller ej - her foregår det bare på åben skærm, jeg kan kun sige fred være med det - så længe de er voksne mennesker og kender konsekvenserne af deres handlinger.

Og selvfølgelig sålænge min mand og jeg ikke er at finde derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.