Troede seriøst at det var en joke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

eElak

Albertesmor skriver:

jeg tror nu ikke kun det er mænd, jeg kender faktisk et par kvinder der også er, bare lige for at skyde den fordom til jorden

Mener du seriøst at det var en fordom, pga jeg skrev mænd i stedet for folk?

Jeg ved da godt at der er kvinder som gør samme trick.. Men jeg har single, og min kontakt har været med mænd - deraf min erfaring..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

slettet_7530

KaLee skriver:

Mener du seriøst at det var en fordom, pga jeg skrev mænd i stedet for folk?

Jeg ved da godt at der er kvinder som gør samme trick.. Men jeg har single, og min kontakt har været med mænd - deraf min erfaring..

Ja det mener jeg, for jeg kender faktisk flere kvinder der har været deres mænd utro end omvendt

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

3. marts 2011

TheLittleOne

FrøkenHedegaard skriver:

- da jeg hørte denne reklame i dag!

Lagde og fik mig en omgang sol, også hører jeg en reklame for denne her datingside: www.victoriamilan.dk..

Tænkte bare: "SERIØST, det må sku være en joke!"

- MEN MEN, den er sku god nok... Dating for GIFTE eller SAMBOENDE!!

Hvad siger I så piger? Nogen som bliver fristet

Det er så langt ude.... Jeg har hørt at ham manden der har startet det ALDRIG ville godkende det hvis hans kone var ham utro, men det ville ikke være noget problem for ham !!!

Dybt latterligt!!!

Anmeld

3. marts 2011

Malene82

FrøkenHedegaard skriver:

- da jeg hørte denne reklame i dag!

Lagde og fik mig en omgang sol, også hører jeg en reklame for denne her datingside: www.victoriamilan.dk..

Tænkte bare: "SERIØST, det må sku være en joke!"

- MEN MEN, den er sku god nok... Dating for GIFTE eller SAMBOENDE!!

Hvad siger I så piger? Nogen som bliver fristet

Det er tosset hvad folk kan finde på at oprette her i verden Jeg har godt hørt den.. Jeg tænkte også bare mit og må da indrømme, at jeg kunne da heller ikke lade være med at grine

Anmeld

3. marts 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Om mænd, kvinder og utroskab....

http://kvinder.bt.dk/menu/kaerlighed/vis/laes/hver-tredje-dansker-er-utro/

En undersøgelse fra et dagblad der lever af at sælge deres historier kan jeg ikke bruge som kilde, jeg savner en større undersøgelse som er lavet med mange mennesker, og hvor der iøvrigt er oplyst hvor mange personer der er med i undersøgelsen.

Samt en klar definiation af havd utro er.

Jeg tror også overvægten er mænd, men der er sandelig mange kvinder de skjuler det bare bedre

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

En undersøgelse fra et dagblad der lever af at sælge deres historier kan jeg ikke bruge som kilde, jeg savner en større undersøgelse som er lavet med mange mennesker, og hvor der iøvrigt er oplyst hvor mange personer der er med i undersøgelsen.

Samt en klar definiation af havd utro er.

Jeg tror også overvægten er mænd, men der er sandelig mange kvinder de skjuler det bare bedre

Hvis den findes...men jeg synes alt andet lige den her er mere værd end din eller andres personlige oplevelser...

Anmeld

3. marts 2011

Zafir

Jeg har også fået kvababelse over den nogen gange, når jeg har hørt den.

Jeg syntes det er SÅ USMAGELIGT. Jeg er SÅ meget imod utroskab, så det halve kan være nok. jeg kan slet ikke have det. Hemmeligheder for hinanden, det er bare IKKE okay. At have en profil, sådan et sted - ja - det er jo så UD med det samme.

Tænk at man laver sådan et dating site? Og man siger jo: Hvis du kan tænke det, så findes det allerede på nettet... Men problemet er, alle de ting man ikke kan tænke - men som også allerede er på internettet...

Men altså - NEJ - jeg er bare SÅ ABSOLUT ikke fristet.

Jeg gør hvad jeg må i forhold til de aftaler jeg har med min og han gør det samme... Ville aldrig gå bag ryggen på ham, for at få noget andet.

Anmeld

3. marts 2011

Zafir

TheLittleOne skriver:

Det er så langt ude.... Jeg har hørt at ham manden der har startet det ALDRIG ville godkende det hvis hans kone var ham utro, men det ville ikke være noget problem for ham !!!

Dybt latterligt!!!

Hvad mener du?... Det virker som det modsatte af hinanden han har sagt eller du skriver

FOr hvis de har en aftale om at hun må lave noget med andre - så er det jo ikke utroskab og derfor ikke et emne til sådan en side, med folk der ønsker noget BAG ryggen på deres partner... Men hvis det er fordi han ville flippe grøn skråt, hvis hans kone VAR utro, så er det da helt vildt langt ude at lave sådan et site, hvis man ikke har de laveste moralbegreber selv...

Anmeld

3. marts 2011

Ansemusen

Der findes vist flere af sådanne sider. Jeg synes det er langt ude, at man overlagt ønsker at være sin partner utro!

Trist at der er et marked for den slags! Ville nu aldrig selv kunne tjene mine penge på den måde, ville have en dårlig smag i munden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.