Nu med bil..... og gearstang :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

ved du hvad Tina, skid hul i de andre billister!!!!

og ja, det er kanon svært at køre med manuel gearing, efter at have vænnet sig til automat... men det kommer hurtigt og selvfølgelig får du det lært!

Felucca er rigtig fint.... tillykke med Felucca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ved du hvad Tina, skid hul i de andre billister!!!!

og ja, det er kanon svært at køre med manuel gearing, efter at have vænnet sig til automat... men det kommer hurtigt og selvfølgelig får du det lært!

Felucca er rigtig fint.... tillykke med Felucca

Efter Carsten havde justeret koblingen igår aftes var der ingen problemer med at køre den her til morgen.... så det var ikke kun for at være sød at han gjorde det

Så nu var der ingen problemer længere

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Efter Carsten havde justeret koblingen igår aftes var der ingen problemer med at køre den her til morgen.... så det var ikke kun for at være sød at han gjorde det

Så nu var der ingen problemer længere

super!!! men det betyder også rigtig meget!!!

vores kobling er meget meget blød, mine forældres er hård og hakker i det... jeg skal vænne mig til det hver gang!

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

super!!! men det betyder også rigtig meget!!!

vores kobling er meget meget blød, mine forældres er hård og hakker i det... jeg skal vænne mig til det hver gang!

Nu skal jeg bare lige lære den ordentligt at kende OG... det vigtigste.... vi skal have sat en radio i!!!

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Nu skal jeg bare lige lære den ordentligt at kende OG... det vigtigste.... vi skal have sat en radio i!!!

uuuuuuuuuuuuuuu..... ja se´føli!

Anmeld

3. marts 2011

oo

TbCp skriver:

Er det nummerpladen du mener??? For hvis det er så så jeg det med det samme og sagde meget højt "ÅHHHH NEJJJ"

jæææs

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

jæææs

Måske jeg kan redde den med gaffatape?!

Anmeld

3. marts 2011

oo

TbCp skriver:

Måske jeg kan redde den med gaffatape?!

altsåeeee hvis IKKE den kan reddes med gaffatape, såe....(kan du evt låne et par strips )

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

altsåeeee hvis IKKE den kan reddes med gaffatape, såe....(kan du evt låne et par strips )

Heh

Anmeld

3. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Jeg tror også vi endte ud med at Frikadelle alligevel var det bedst navn

Yiiiaks det var også bare frygten da jeg tog kørekort.... hvilken lyskurv var det du gik i stå i? Igår da jeg gik i stå to gange var det den store oppe ved Banegården/Thomas B Thriges gade..... den er forfærdelig den lyskurv

Jeg har faktisk også sagt at jeg ALDRIG skulle have en bil uden automatgear igen.... men sparetider gør at det ikke lige var sådan en der var plads til

Haha samme kryds... 

Og så bum-bum hvad er et nu den hedder - for enden af Kongensgade og Rugårdsvej...  Den vej der skærer igennem der, er også pænt trafikeret om morgenen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.