Nu med bil..... og gearstang :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Jules

Tillykke med dytten! 

Krydser fingre for du snart får styr på det gear værk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

TbCp

Jules skriver:

Tillykke med dytten! 

Krydser fingre for du snart får styr på det gear værk 

Hehe tak

Anmeld

2. marts 2011

oo

fiiiiin biiiiil - og så er du kommet ind i valgkampen kan jeg se

Anmeld

2. marts 2011

ooo

Tillykke med den nye, lækre Frikadelle.

Du skal ikke tage dig af dem, der holder bag dig når du kører, for så er du helt sikker på at det går galt. Du skal bare lige vænne dig til at finde koblingspunktet, det kommer hurtigt. Du kan evt. finde en rolig gade og øve dig der.

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Tillykke med Felucca - synes nu ellers også Frikadelle var et godt navn 

Pyt med dem der dytter, som du selv skriver er det jo ikke for at genere at du gik i stå... Det gjorde jeg til min køreprøve, i et af de allerstørste lyskryds i Odense Centrum, en mandag morgen kvart i otte - det var nok heller ikke særlig sjovt, og jeg bliver faktisk stadig lidt klam over det hele hvis jeg sådan går i stå lige pludselig... 

Vi skal vist aldrig have bil med automatgear, eller hvis vi får det, skal vi så aldrig undvære det i hvert fald!

Anmeld

3. marts 2011

JustAnotherName

Nææjhh, en dæjli dyt!  

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

fiiiiin biiiiil - og så er du kommet ind i valgkampen kan jeg se

Er det nummerpladen du mener??? For hvis det er så så jeg det med det samme og sagde meget højt "ÅHHHH NEJJJ"

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Metchen skriver:

Tillykke med den nye, lækre Frikadelle.

Du skal ikke tage dig af dem, der holder bag dig når du kører, for så er du helt sikker på at det går galt. Du skal bare lige vænne dig til at finde koblingspunktet, det kommer hurtigt. Du kan evt. finde en rolig gade og øve dig der.

Jeg har lige kørt Carsten til toget her til morgen, havde ellers sagt jeg ALDRIG ville køre uden ham ved siden af, så turde ikke tage den bil når jeg skulle køre alene hjem...
Men nu fik jeg det gjort og efter Carsten fik justeret koblingen igår aftes er der bare ingen problemer! Den kører som en drøm!

Nu skal der bare lige en radio i så jeg kan skråle med

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Tillykke med Felucca - synes nu ellers også Frikadelle var et godt navn 

Pyt med dem der dytter, som du selv skriver er det jo ikke for at genere at du gik i stå... Det gjorde jeg til min køreprøve, i et af de allerstørste lyskryds i Odense Centrum, en mandag morgen kvart i otte - det var nok heller ikke særlig sjovt, og jeg bliver faktisk stadig lidt klam over det hele hvis jeg sådan går i stå lige pludselig... 

Vi skal vist aldrig have bil med automatgear, eller hvis vi får det, skal vi så aldrig undvære det i hvert fald!

Jeg tror også vi endte ud med at Frikadelle alligevel var det bedst navn

Yiiiaks det var også bare frygten da jeg tog kørekort.... hvilken lyskurv var det du gik i stå i? Igår da jeg gik i stå to gange var det den store oppe ved Banegården/Thomas B Thriges gade..... den er forfærdelig den lyskurv

Jeg har faktisk også sagt at jeg ALDRIG skulle have en bil uden automatgear igen.... men sparetider gør at det ikke lige var sådan en der var plads til

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Nææjhh, en dæjli dyt!  

Ja den er bare fin!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.