Godaften!
Så var det idag jeg skulle hente min bil
Jeg har GLÆDET mig, men også været meget spændt på om jeg nu kunne huske at køre med manuelt gear....
Det kunne jeg så ikke!
Jeg fik kørekort for 1 1/2 år siden, det tog jeg i en skoda med manuelt gear... men fra den dag jeg fik kortet har jeg kun kørt med automatgear.. og det er da simpelthen Guds gave!!!
Nå, men ud og hente bilen, som Carsten kørte hjem 
Efter aftensmaden skulle jeg så ud og prøve lidt. Startede i de små gader her hvor vi bor, men jeg skulle på apoteket efter min nye medicin, så jeg var nødt til at komme igennem centrum 
Nå vi triller afsted, det går da ganske fint... første store lyskryds nærmer sig, rødt lys, jeg holder forrest... så bliver det grønt... og "kronk!".... jeg går i stå
manden i bilen bagved dytter af mig "ja spasser!!!! jeg gik da nemlig i stå for at genere dig... KLAPHAT!"
Nå jeg kommer over krydset.... næste endnu større lyskryds som ligger op af en bakke... 
Jeg holder forrest igen... det bliver grønt og "KRONK!" upsi.... tænder bilen igen og "KROOONK!"... manden i bilen bagved skifter bane og holder og stirrer surt på mig, for nu er det rødt igen
Nå trækker vejret dybt og så bliver det grønt og jeg kommer ligeså fint over.... dog holder de bagved kørende stoooor afstand 
Må lige holde ind på en parkeringsplads og trække vejret dybt...
Resten af turen derop går meget fint.
På vej tilbage kører vi ned af nogle af de små veje i vores kvarter, ender så ved en vej der ligesom går over i en kolonihave...
Nå jeg skal have vendt bilen på meget lidt plads og med en græsplæne der går OPAD!
Da jeg er gået i stå for 2. gang sidder jeg og bander og slår lidt i rattet.... så kommer der to personer ud som skal med en af de andre biler... de er meget længe om at kører alt imens jeg forsøger at få den skide bil igang...
Endelig kører de og jeg kan koncentrere mig, får startet bilen og kører væk.... vi kan så se at de holder lidt længere henne og kigger... de har da troet vi var et par teenagere der var ved at stjæle en bil 
Så kører vi hjem....
Carsten har nu justeret koblingen så forhåbentlig hjælper det lidt.... men måske han bare lod som om at det var den der var problemet, for at jeg ikke helt skulle miste modet.... 
Nå jeg skal nu nok lærer det... men det er da utroligt så hurtigt man glemmer sådan noget...
Nå og her er så et billede af dytten.... Liva har døbt den Felucca... det var enten Felucca eller Frikadelle og så synes jeg egentlig at Felucca var rigtig fint til min lille Fiat