De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

otlitrom

lisesp83 skriver:

Nemlig, det er da klart at hendes selvværd er begravet under jorden.. Har sku ondt af hende.

Ja, der er ikke noget at sige til at selvværet halter... Tænk at leve sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Na-Wi

Loa skriver:

Tænker også om hun bliver sammen med ham fordi hun tror hun ikke kan få bedre......

Det er nok den tryghedsfornemmelse der gør at hun bliver ved.. Det er sørgeligt, håber hun får den rigtige hjælp så hun kan komme videre med sit liv istedet for at sidde fast som hun gør nu..

Anmeld

2. marts 2011

MissGeoh

maria_wt skriver:

Troede jeg da også hun havde.. (håbet) 

Helt enig..

Han var hende da allerede utro dengang hun var med i de unge mødre..

Var han ikke?

Anmeld

2. marts 2011

Na-Wi

MissGeoh skriver:

Jeg troede hun havde smidt ham ud for længe siden!

Han er da noget så forfærdelig!!

Vi må håbe hun får åbnet øjnene og får smidt ham ud ..

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

Loa skriver:

Okay, måske er det bare fordi jeg slet ikke selv kunne forestille mig at være så uselvstændig! Og tænker bare, helt ærligt, prøv dog at gå op af trapperne i metroen i stedet for bare at ringe og spørge ham.....

Jeg har altså haft større mod når jeg har været i New York, Paris eller lign...... Så har jeg bare prøvet mig frem, med at finde vej.....

Så kan slet ikke sætte mig ind i det.....

Der er jo nogen der er mere modige end andre

Jeg ville have det på akkurat samme måde som hende. De gange jeg har været i KBH panikker jeg nærmest....den er jo helt kæmpe den by. Specielt når man selv bor i en mindre by

Sidst jeg var i KBH lykkes det mig dog at finde ud af, hvilken bybus jeg skulle tage, og hvor jeg skulle stå af og på. Men jeg turde ikke bevæge mig ret meget omkring, for jeg var så bange for at fare vild

Det er ikke alle der tør udforske af egen initiativ, netop pga. frygten for at fare vild i den der kæmpe by, som mange af os synes KBH er

Jeg forstår hende altså godt....jeg er måske også selv lidt af en pivskid

Anmeld

2. marts 2011

Loa

MaybeMe skriver:

Jeg grinte da hun ringede og hørte om hvordan hun kom ud af metrostationen.... Hvad med at prøve først... Eller tage rulletrappen Peter må da have en meget mild chef, hvis han konstant skal tale i tlf med ham for at finde vej

Jeg kan heller ik sætte mig ind i det. Har bevæget mig alene rundt i London, hvor jeg ik havde været før. Og det er trods alt et helt andet land... Det er jo bare at prøve. Der er jo en masse mennesker man kan spørge om vej, hvis nu man fare vild.

Det er også det jeg tænker.... Det virker fuldstændigt overdrevent ikke engang at kunne regne ud/eller i det mindste prøve at tage trapperne eller rulletrapperne..... Der er ligesom ikke så mange muligheder når man er under jorden

Anmeld

2. marts 2011

MissGeoh

Naannaa87 skriver:

Vi må håbe hun får åbnet øjnene og får smidt ham ud ..

Jaa!

Hun kan sku få bedre!!

Anmeld

2. marts 2011

Loa

Carina1977 skriver:

Der er jo nogen der er mere modige end andre

Jeg ville have det på akkurat samme måde som hende. De gange jeg har været i KBH panikker jeg nærmest....den er jo helt kæmpe den by. Specielt når man selv bor i en mindre by

Sidst jeg var i KBH lykkes det mig dog at finde ud af, hvilken bybus jeg skulle tage, og hvor jeg skulle stå af og på. Men jeg turde ikke bevæge mig ret meget omkring, for jeg var så bange for at fare vild

Det er ikke alle der tør udforske af egen initiativ, netop pga. frygten for at fare vild i den der kæmpe by, som mange af os synes KBH er

Jeg forstår hende altså godt....jeg er måske også selv lidt af en pivskid

Hehe, det kan godt være fordi KBH er hverdagskost at det ikke rører mig..... Men jeg ville aldrig give så let op, uanset hvor jeg var..... Hun prøvede jo ikke engang......

Anmeld

2. marts 2011

spj

MissGeoh skriver:

Helt enig..

Han var hende da allerede utro dengang hun var med i de unge mødre..

Var han ikke?

Jo han var, dengang de ventede nr. 2.

Anmeld

2. marts 2011

Loa

kitty skriver:

Det er frygtelig synd, hvis det er tilfældet. Jeg får virkelig ondt af hende. Sårede kvinde.. Det må være forfærdeligt. Jeg tror sgu også jeg ville ty til flødeboller og cola, hvis bjørnen lavede de tricks.. Det er jo også en trøst..

Ja tror virkelig også hun trøstespiser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.