De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

otlitrom

lisesp83 skriver:

Ja føj en tumpe..

Stakkels pige altså. Det kan godt være hun ikke ar truffet de bedste valg i tilværelsen. Men at skulle stå model til den slags... Det er der ingen der skal (hvis man spørger mig!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Loa

kitty skriver:

Stakkels pige altså. Det kan godt være hun ikke ar truffet de bedste valg i tilværelsen. Men at skulle stå model til den slags... Det er der ingen der skal (hvis man spørger mig!)

Tænker også om hun bliver sammen med ham fordi hun tror hun ikke kan få bedre......

Anmeld

2. marts 2011

lisesp83

kitty skriver:

Nemlig, det er da klart at hendes selvværd er begravet under jorden.. Har sku ondt af hende.

Anmeld

2. marts 2011

Na-Wi

lisesp83 skriver:

Ja puhaa, det ætser jo helt vildt.

Jeg tror den kvinde har brug for en psykolog. Hendes kæreste har sku også været med til at ødelæge hendes, ved alle hans sidespring.. Og så med hendes faster.

Det er så klamt gjort af den mand.. øv siger jeg bare, og at han så lige vælger en fra familien, så tænker man godt nok ikke særlig langt..

Anmeld

2. marts 2011

lisesp83

Carina1977 skriver:

Altså nu er jeg også vældig glad for cola, men 6-8 liter cola, drikker jeg ikke engang på 1 uge  Så klart jeg synes det er vanvittigt. Gad vide om hun overhovedet ved, hvordan vand smager haha

Haha jeg er altså også vældig glad for cola. Men slet ikke i den mængde.

Anmeld

2. marts 2011

MissGeoh

Naannaa87 skriver:

Det er så klamt gjort af den mand.. øv siger jeg bare, og at han så lige vælger en fra familien, så tænker man godt nok ikke særlig langt..

Jeg troede hun havde smidt ham ud for længe siden!

Han er da noget så forfærdelig!!

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Loa skriver:

Tænker også om hun bliver sammen med ham fordi hun tror hun ikke kan få bedre......

Det er frygtelig synd, hvis det er tilfældet. Jeg får virkelig ondt af hende. Sårede kvinde.. Det må være forfærdeligt. Jeg tror sgu også jeg ville ty til flødeboller og cola, hvis bjørnen lavede de tricks.. Det er jo også en trøst..

Anmeld

2. marts 2011

lisesp83

Naannaa87 skriver:

Jeg tror hun blir ved ham, fordi hun har så dårligt selvværd. Og fordi hun ikke tror der findes andre der vil have hende.

Anmeld

2. marts 2011

maria_wlt

MissGeoh skriver:

Jeg troede hun havde smidt ham ud for længe siden!

Han er da noget så forfærdelig!!

Troede jeg da også hun havde.. (håbet) 

Anmeld

2. marts 2011

Happiness

Loa skriver:

Okay, måske er det bare fordi jeg slet ikke selv kunne forestille mig at være så uselvstændig! Og tænker bare, helt ærligt, prøv dog at gå op af trapperne i metroen i stedet for bare at ringe og spørge ham.....

Jeg har altså haft større mod når jeg har været i New York, Paris eller lign...... Så har jeg bare prøvet mig frem, med at finde vej.....

Så kan slet ikke sætte mig ind i det.....

Jeg grinte da hun ringede og hørte om hvordan hun kom ud af metrostationen.... Hvad med at prøve først... Eller tage rulletrappen Peter må da have en meget mild chef, hvis han konstant skal tale i tlf med ham for at finde vej

Jeg kan heller ik sætte mig ind i det. Har bevæget mig alene rundt i London, hvor jeg ik havde været før. Og det er trods alt et helt andet land... Det er jo bare at prøve. Der er jo en masse mennesker man kan spørge om vej, hvis nu man fare vild.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.