De unge mødres drøm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Na-Wi

Loa skriver:

Er det ikke lidt overdrevet at Katharina er fuldstændigt hjælpeløs i kbh? Og ikke tør noget som helst?

Nej det synes jeg ikke.. Jeg havde nøjagtig det samme problem da jeg lige var flyttet fra min familie og ind til min kæreste i københavn.. Jeg turde heller ikke begive mig ud i byen, men da jeg fik et job derinde og nogle venner så vendte det for mig .. Så håber meget hun finder den samme vej som jeg gjorde, så ville hun være så glad for at bo derinde .. Jeg savner det hele tiden, nu hvor vi er flyttet derfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

BinaMor

Loa skriver:

Jo han var sammen med Christina, negle-teknikker/kontanthjælpsmodtager

okay blev helt rundforvirret. tak. hehe

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

En affære.. Men FASTEREN???

Anmeld

2. marts 2011

lisesp83

Carina1977 skriver:

Jamen alligevel...6-8 liter. Så skal hun jo nærmest tyller det ned flere gange dagligt, for at nå det...eller?

Ja hun fylder vel sit krus konstant.

Det er jo det eneste hun drikker. Intet andet.. Pyhh

Anmeld

2. marts 2011

Loa

Naannaa87 skriver:

Nej det synes jeg ikke.. Jeg havde nøjagtig det samme problem da jeg lige var flyttet fra min familie og ind til min kæreste i københavn.. Jeg turde heller ikke begive mig ud i byen, men da jeg fik et job derinde og nogle venner så vendte det for mig .. Så håber meget hun finder den samme vej som jeg gjorde, så ville hun være så glad for at bo derinde .. Jeg savner det hele tiden, nu hvor vi er flyttet derfra..

Okay, måske er det bare fordi jeg slet ikke selv kunne forestille mig at være så uselvstændig! Og tænker bare, helt ærligt, prøv dog at gå op af trapperne i metroen i stedet for bare at ringe og spørge ham.....

Jeg har altså haft større mod når jeg har været i New York, Paris eller lign...... Så har jeg bare prøvet mig frem, med at finde vej.....

Så kan slet ikke sætte mig ind i det.....

Anmeld

2. marts 2011

lisesp83

kitty skriver:

En affære.. Men FASTEREN???

Ja føj en tumpe..

Anmeld

2. marts 2011

Na-Wi

lisesp83 skriver:

av mine tænder

Anmeld

2. marts 2011

lisesp83

Naannaa87 skriver:

av mine tænder

Ja puhaa, det ætser jo helt vildt.

Jeg tror den kvinde har brug for en psykolog. Hendes kæreste har sku også været med til at ødelæge hendes, ved alle hans sidespring.. Og så med hendes faster.

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

lisesp83 skriver:

Altså nu er jeg også vældig glad for cola, men 6-8 liter cola, drikker jeg ikke engang på 1 uge  Så klart jeg synes det er vanvittigt. Gad vide om hun overhovedet ved, hvordan vand smager haha

Anmeld

2. marts 2011

Na-Wi

Loa skriver:

Okay, måske er det bare fordi jeg slet ikke selv kunne forestille mig at være så uselvstændig! Og tænker bare, helt ærligt, prøv dog at gå op af trapperne i metroen i stedet for bare at ringe og spørge ham.....

Jeg har altså haft større mod når jeg har været i New York, Paris eller lign...... Så har jeg bare prøvet mig frem, med at finde vej.....

Så kan slet ikke sætte mig ind i det.....

Der mit problem lå var hele tiden angsten for at blive væk! Selvfølgelig kan man spørge andre mennesker om vej, men nogen har det bare rigtig skidt med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.