Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DEJLIGT med en masse bud.
Her er jeg selv til molo - ej sikke lej - hummel
men også mærker som name it - Metoo
Køber det der falder i min smag - Mange TAK for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har kun to farvoritmærker. men ikke pga at det er mærketøj men fordi at det er tøj lige efter min smag..
det er okker gokker og Me too...
men jeg køber hvad jeg finder som falder i min smag. mærketøj eller ej..
jeg er ikke et mærkedyr..
isabellamor skriver: jeg har kun to farvoritmærker. men ikke pga at det er mærketøj men fordi at det er tøj lige efter min smag.. det er okker gokker og Me too... men jeg køber hvad jeg finder som falder i min smag. mærketøj eller ej.. jeg er ikke et mærkedyr..
Åh er også vild med okker gokker - syntes bare ikke det forhandles mange steder
Albertesmor skriver: Jeg ahr nu bemærket at flere skriver mærket ikek er det vigtigste, men vi har vel alle vores favorikmærker netop på grund af deres design, sådan er det da her, kunnej eg få et design a la småfolk andre steder så købte jeg da det i stedetfor.
Jeg ahr nu bemærket at flere skriver mærket ikek er det vigtigste, men vi har vel alle vores favorikmærker netop på grund af deres design, sådan er det da her, kunnej eg få et design a la småfolk andre steder så købte jeg da det i stedetfor.
Anonym skriver: Åh er også vild med okker gokker - syntes bare ikke det forhandles mange steder
De sælger kun via egen hjemmeside nu og egen forretning
Lolli skriver:
Hi hi fantastisk du kunne læse mit indlæg på trods af alle slåfejelene
de har jo deres egen hjemmeside...
OKKER GOKKER
og der er da lidt udsalg men det er også tit at man finder noget brugt bl.a herinde.. jeg har da købt to ting brugt herfra fra okker gokker..
isabellamor skriver: de har jo deres egen hjemmeside... OKKER GOKKER og der er da lidt udsalg men det er også tit at man finder noget brugt bl.a herinde.. jeg har da købt to ting brugt herfra fra okker gokker..
Ih ha den må jeg tjekke ud
Syntes nemlig aldrig jeg ser nået brugt - jo har fundet 1 sæt
Albertesmor skriver: De sælger kun via egen hjemmeside nu og egen forretning
Ja det jo det
Albertesmor skriver: Hi hi fantastisk du kunne læse mit indlæg på trods af alle slåfejelene
Hehe.. Ja, lige apropos den anden tråd der kører herinde. Men min søster er ordblind og har altid rettet hendes skoleopgaver - så jeg lægger ærlig talt ikke mærke til det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128