Kvalitets børnetøj - Hvilket mærker ville du købe ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

*Sofie*

Det er meget meget sjældent...men når jeg køber noget andet end H&M og NameIt osv, så køber jeg Småfolk
Elsker æblerne og de fine farver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Kindfed

Jeg er sådan lidt for nærig til at købe de lidt dyrere mærker, så jeg undgår helst at kigge på dem, for neeej, hvor er det altså flot meget af det. Men er det kvalitetsmæssigt bedre end noget fra fx H&M? Holder det formen og farven bedre, er det blødere, eller hvad? For H&M og ting til 50kr i KæreBørn ting er da ganske fine, synes jeg?

Anmeld

2. marts 2011

maria_wlt

Alle som nævnte.. men synes at Småfolk og Holly's holder dårligst på farven..

Anmeld

2. marts 2011

Anonym trådstarter

Mange tak for svar

Anmeld

2. marts 2011

misslea

Jeg EEELSKER Småfolk, Ej sikke lej og Holly's

Og ellers køber jeg Katvig, Molo, Hummel, Smallstuff og Mala!

Anmeld

2. marts 2011

Lulle25

Hvis jeg skal anbefale et mærke bliver det Norlie. Det er den skønneste kvalitet og det holder bare faconen og får ikke vaskefnuller og lignende efter vask. Elsker bare Norlie. Ellers er jeg også vild med Gro også lækker kvalitet. Poppy Rose. Ja jeg kunne blive ved elsker mærketøj til ungerne.

Kh Louise

Anmeld

2. marts 2011

Bshizzle

Jeg går slet ikke op i mærketøj.. ..

Dog har Lucas en del. men det er slet ikke fordi jeg kigger på mærket.. jeg køber det bare tilfældigt hvis det ser pænt ud.

.. Så jeg går kun efter det som ser godt ud.. ergo ik efter mærket.

Anmeld

2. marts 2011

Anne85

Wheat og hollys er vist yndlings mærkerne herhjemme  Elsker stilrent tøj i lyse, pastelfarver mm.

Meeeen engang imellem er det også rart at se ungerne i lidt farve og så er det hummel, småfolk, katvig, ej sikke lej o.lign.

Anmeld

2. marts 2011

kamtok

Er ret vild med Hummel, Wheat, Molo, Småfolk og Katvig, og en masse andet - går mere op i designet og kvaliteten end i mærket 

Anmeld

2. marts 2011

millesofie

småfolk

molo

det er det jeg køber mest

men wheat og hollys er der da også røget med i posen et par gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.