Kvalitets børnetøj - Hvilket mærker ville du købe ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Lolli

Lulle25 skriver:

Hvis jeg skal anbefale et mærke bliver det Norlie. Det er den skønneste kvalitet og det holder bare faconen og får ikke vaskefnuller og lignende efter vask. Elsker bare Norlie. Ellers er jeg også vild med Gro også lækker kvalitet. Poppy Rose. Ja jeg kunne blive ved elsker mærketøj til ungerne.

Kh Louise

Yep. Norlie er jeg også med på. Det er virkelig lækkert!  Ellers har jeg netop opdaget mærket Krutter - virkelig lækkert og med sjove applikationer.

Ellers shopper jeg mest tilbuds-tøj. Køber det jeg finder pænt, det er ikke så vigtigt med mærket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

JulieE

Jeg er rigtig vild med Minymo, Mala, Hollys, Katvig, Molo, Lego & PDL 

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

Nu har jeg ikke et lille barn mere, men hvis det skal være mærketøj, så er det nok Grunt

Men køber nu nok mest de billige mærker. For synes ikke lige jeg har råd til at ofre alt for mange penge på tøj

Anmeld

2. marts 2011

meem

Katvig, Hummel, Hollys, Minymo, Joha på nettet...

Men køber også meget i bl.a. Brugsen og Føtex 

Anmeld

2. marts 2011

132319

Hjalte: Hummel, Småfolk (synes dog deres tøj bliver alt for hurtigt grimt), IdaT og Ej sikke lej.

Han har dog lige så meget fra H&M, Føtex osv. Jeg går ikke op i mærket, men udseenet.

Kamille: Norlie, Wheat, Aya Naya, Noa Noa, Pompdelux og Hollys.

Pangtøj duer slet ikke til hende, det bliver for meget til min smag 

Hun har dog også en del tøj fra H&M, Føtex osv. 

Anmeld

2. marts 2011

slettet_7530

Jeg ahr nu bemærket at flere skriver mærket ikek er det vigtigste, men vi har vel alle vores favorikmærker netop på grund af deres design, sådan er det da her, kunnej eg få et design a la småfolk andre steder så købte jeg da det i stedetfor.

Anmeld

2. marts 2011

nvm

Kindfed skriver:

Jeg er sådan lidt for nærig til at købe de lidt dyrere mærker, så jeg undgår helst at kigge på dem, for neeej, hvor er det altså flot meget af det. Men er det kvalitetsmæssigt bedre end noget fra fx H&M? Holder det formen og farven bedre, er det blødere, eller hvad? For H&M og ting til 50kr i KæreBørn ting er da ganske fine, synes jeg?

synes ikke det holder bedre end billigt tøj molo blir i hvertfald meget hurtigt forvasket at se på.

jeg køber det kun pga de stærker farver jeg godt kan li', men det gør jeg også med h og m, bilka, tøj og sko og den slags

Anmeld

2. marts 2011

GUSO

Er mest til Katvig og danefæ.. Har lige shoppet den nye lilla danefæ badedragt til Sofie.. Uhh vi glæder os til sommer.... Kan bedst lide tøj med gode stærke farver, det syntes jeg er super flot.. Camilla

Anmeld

2. marts 2011

Clisolka

Her køber jeg mest Molo, Name It og fra H&M 

Anmeld

2. marts 2011

Lunae

Anonym skriver:

En lille rundspørgsel

Hvilken tøjmærker shopper du på nettet til dine børn ??

Pt er jeg superfan af molo og det er stort set det eneste jeg køber for tiden! Ellers køber jeg katvig, idat, ej sikke lej, småfolk og Hollys!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.