Hvor mange herinde har mistet et ønsket foster/barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Én gang i 11. uge, en missed abortion. Blev gravid med det samme bagefter. Det var min 2. graviditet, har fået to børn derefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

louise skov

Jeg har mistet Marcus d 11 okt-06 var sat til d 23 okt.
Jeg blev sat i gang, fordi han ikke havde taget på de sidste par uger. Jeg fik stikpiller,men det hjælp ikke rigtig noget,efter 5 dage tik de hul på vandet,men stadig skete der ikke rigtig noget,dagen efter da jeg havde fået drop-ve i noget tid,faldt hans blodsukker og det blev akut ks,men nej det var for sent,Marcus havde ikke flere kræfter tilbage..
Jeg blev graid igen 29-3-o7,og fik Emma ved plantlagt ks d 14-12-07
(L)

Anmeld

6. oktober 2008

quar20

Jamen Da jeg ventede Elisabeth og Benjamin boede min lillesøster på 15¨år hos mig da der var stridigheder mellem hende og vores mor.. Og da Kamilla min søster stak af op til mig, efter stridighederne mellem min mor og hende, mente Randers Kommune at hun kunne bo hos mig indtil andet blev fundet til Kamilla...! Desværre gik der så lang tid (/8 måneder ), at Kamilla 4 gange om ugen blev nød til at gå til psykolog og fik derefter konstateret problemer med handlinger, psykisk og samtidig havde hun problemer med at håndtere hendes vrede.. En aften jeg havde hente hende fra en veninde spurgte jeg lidt ind til hende, ang. alkohol fordi hun virkede påvirket . som desværre endte i en uheldig situation, Hvor hun fik en "raseri anfald" som de kloge kalder det, hvor hun slog og sparkede mig i maven.. Min kæreste var nødsaget til at holde fast om hende med hans arme, og løfte hende væk fra mig da jeg lå ned..! Det skete torsdag.. Kamilla blev kørt hjem til hendes mor som hun selv valgte efter vores 4 timers kamp og snak.. Mærkede ikke liv hele weekenden og ringede til vagtlægen lørdag nat fordi jeg havde ondt.. Det eneste han sagde var : Ta en panodil og læg dig til at sove, og kontakt egen læge mandag..! Huske tydeligt de ord... Mandag tog min kæreste på arbejde og var blevet hjemme fra arbejde da jeg ville kontakte læge idet jeg intet havde mærket andet end smerte..! Skulle sådan tisse og da jeg lige går over fodtrinnet på toilettet gik vandet..!! Ringede med det samme til 112, men da de kom var jeg på gulvet med Benjamin i armen og Elisabeth's hovede ud af mig, og de var hel blå.. Konklution på hvad der skete efter en masse undersøgelser var at jeg havde fået så kraftige slag at moderkage var løsnet, en enorm stor indre blødning i maven, Og ja.. ÆRLIGTALT så hørte jeg faktisk ikke så meget efter hvad de sagde...! Min handling derefter var simpelthen at låse min inde bag mine 4 vægge i lejligheden. og græde..! Snakkede ikke med nogle andet end min kæreste, men efter lang tid kan vi begge nu snakke offentligt om det, og lægger ikke skjul på noget mere..!! Idag ærger det mig at jeg ikke snakkede med nogle om mine hændelser dengang for gik gik af 4 måneder i mit liv hvor det eneste jeg husker er mine 4 vægge i min lejlighed.. HELDIGVIS er jeg idag gravid og har været fulgt op på siden uge 6..! Og har betalt mig fra 3D skanninger, og skal bare ringe til læge for at høre hjertelyd...! Denne gang skal lykkes og som alle siger... 3 gang er lykkens gang..!! (H)

Anmeld

6. oktober 2008

quar20

Vil samtidig så også sige at det har været en hård kamp...

Og har lært meget af begge episoder...! Har samtidig lært en hel del om hvad det vil sige at skulle være den grædende pige, hvilket jeg aldrig har været... og ved ik hvad..

DET ER SKU OKAY AT VÆRE KED AF DET OG IKKE VILLE SNAKKE MED NOGEN

Så til alle jer der har mistet lille blob i maven.. Jeg kender smerten og ved hvad der skal til før man kommer til at leve med dem i hjertet hver dag uden at græde... VILJE og ikke styrke..

styrke får man med tiden...! VILJE er noget der gemmer sig lang inde i hjertet i hver person.. ikke alle har styrke...!

Anmeld

6. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg har heldigvis aldrig prøvet at miste og føler mig sgu super heldig, hvor må det bare være hårdt.

Så stort trøsteknus til jer der har mistet!!

Hilsen

Lotte

Anmeld

6. oktober 2008

MorCamilla

quar20 skriver:

Og har lært meget af begge episoder...! Har samtidig lært en hel del om hvad det vil sige at skulle være den grædende pige, hvilket jeg aldrig har været... og ved ik hvad..

Så til alle jer der har mistet lille blob i maven.. Jeg kender smerten og ved hvad der skal til før man kommer til at leve med dem i hjertet hver dag uden at græde... VILJE og ikke styrke..

styrke får man med tiden...! VILJE er noget der gemmer sig lang inde i hjertet i hver person.. ikke alle har styrke...!

Sikke en historie. Hvor må det havde været forfæedeligt for jer. Jeg kan haldigvis aldrig prøvet at miste, så jeg ved ikke hvor hårdt det er, men jeg har føet en dreng der de første dage svævende mellem liv og død..

Hvor er det godt at læse at I nu har valgt at ligge det bag jer og fortælle andre om jeres oplevelse. Det tror jeg du har ret i, som du også skriver at der er rigtig sundt.. SNAK, SNAK og SNAK...

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. oktober 2008

A.

quar20 skriver:

puha ved slet ikke hvad jeg skal sige det er virkelig grim oplevelse at miste især på den måde men du er stærk(H)det er jeg sikkert på..

Anmeld

6. oktober 2008

quar20

Ja er blevet en stærk pige ved at fortælle om mine oplevelser... Men samtidig har min kæreste og jeg givet hinanden viljen til at komme igennem begga oplevelser...

MorCamilla : Ja du har hel ret i at det hjælper at SNAKKE... Og kan kun anbefalde det...!

Har prøvet mange gange at skulle forklarer det til familiemen de forstår ikek vores reation.. Og alle reagerer forskelligt, og derfor ved jeg hvor svært det er at åbne sig...! Derfor er det en rigtig god side det her for at hjælpe andre men bestemt også sig selv, eks. ved min situation hvor jeg kan komme ud med mine fustrationer, tanker, og hvad jeg har oplevet..

for INGEN har nogensinde stået alene med et problem...! Der er ALTID nogle der er prøvet det samme eller noget ligende...

Anmeld

7. oktober 2008

Ny mor

Tak for jeres ærlige svar, tøser...puhaa, selvom det er hårdt at høre jeres historier.
(H) til jer, englene, de børn der heldigvis er her og dem der er på på i maven ;)

Anmeld

7. oktober 2008

Pia.

[citat][f][småt]quar20 skriver:[/småt][/f] Første graviditet var med tvillinger.. Var i 23'uge og blev slået i maven og derved gik Elisabeth og Benjamin til desværre.. Mistede dem d.12 sep. 2007 kl.08.17.. Vandet gik og stod med to børn i mine arme da ambulancen kom.. I Dec 2007 blev jeg gravid igen - Var til nakkefoldsskanning d. 20 marts 2008 5 dage før min kæreste og min 20års fødselsdag ( vi har fødselsdag samme dag ), hvor de så ved skanningen at barnet manglede 75% af hjerne skallen, så hjernen voksede uden for hovedet, og derved krævede en kirugisk abort i uge 14..!! Sad 2 lange dage hjemme inden jeg ku få abort... Blev gravid igen igen i Maj 2008 og venter nu en perfekt dreng og er i uge 22 idag...![/citat] guuuud nej sikke en frygtelig oplevelse eller flere du har været igennem stort knus til dig, godt du venter en lille trold igen... held og lykke med det hele. PIA(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.