Hvor mange herinde har mistet et ønsket foster/barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.199 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. oktober 2008

Ny mor

Hej tøser,

Hvor mange af jer herinde har prøvet et miste?

Hvor langt var i henne?

Hvordan opdagede i det?

Hvor hurtigt blev i evt. gravide igen?

kh Birgitte (der aldrig før i min vildeste fantasi kunne forestille mig det kunne ske for mig, men det gjorde det altså alligevel i uge 13...æv, bæv..)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2008

Pia.

Jeg har desværre prøvet det 2 gange den ene gang i uge 7 og den anden gang i uge 8 - der var dog tvillinger så Mille blev men mistede sin tvillinge bror eller søster.

Anmeld

6. oktober 2008

Honningblomst

Jeg har måske...eller dvs jeg blev gravid med Konrad og jeg havde mange symptomer, var også blevet scannet meget tidligt.
Men en morgen blødte jeg lidt og alle symptomer forsvandt.
Men det blev ikke til mere blødning og efter en uge kom symptomer igen...jeg blev også skannet og ham der gjorde det, sagde at der havde været to skygger ved første skanning, så der havde nok været to små bitte fostre og så var det ene røget,men heldigvis blev konrad...(L)
Knus..

Anmeld

6. oktober 2008

quar20

Første graviditet var med tvillinger.. Var i 23'uge og blev slået i maven og derved gik Elisabeth og Benjamin til desværre.. Mistede dem d.12 sep. 2007 kl.08.17.. Vandet gik og stod med to børn i mine arme da ambulancen kom.. I Dec 2007 blev jeg gravid igen - Var til nakkefoldsskanning d. 20 marts 2008 5 dage før min kæreste og min 20års fødselsdag ( vi har fødselsdag samme dag ), hvor de så ved skanningen at barnet manglede 75% af hjerne skallen, så hjernen voksede uden for hovedet, og derved krævede en kirugisk abort i uge 14..!! Sad 2 lange dage hjemme inden jeg ku få abort... Blev gravid igen igen i Maj 2008 og venter nu en perfekt dreng og er i uge 22 idag...!

Anmeld

6. oktober 2008

quar20

Og i denne graviditet kan de se nu at jeg har to moderkager som åbenbart er vokset sammen, så de mener det kunne have blevet til tvillinger.. Og jeg blødte meget fra uge. 6 - 16... Men det er selvfølgelig meget usikkert, men så længe min dreng i maven har det godt nu så er jeg positiv :D

Anmeld

6. oktober 2008

Heidi.

Jeg har prøvet det en gang. Første gang jeg var gravid. Jeg mistede i 14 uge, det var rædselsfuldt:(

Anmeld

6. oktober 2008

SaNiNa

Har tabt to gang inde for det sidste år

Anmeld

6. oktober 2008

A.

[citat][f][småt]quar20 skriver:[/småt][/f] Første graviditet var med tvillinger.. Var i 23'uge og blev slået i maven og derved gik Elisabeth og Benjamin til desværre.. Mistede dem d.12 sep. 2007 kl.08.17.. Vandet gik og stod med to børn i mine arme da ambulancen kom.. I Dec 2007 blev jeg gravid igen - Var til nakkefoldsskanning d. 20 marts 2008 5 dage før min kæreste og min 20års fødselsdag ( vi har fødselsdag samme dag ), hvor de så ved skanningen at barnet manglede 75% af hjerne skallen, så hjernen voksede uden for hovedet, og derved krævede en kirugisk abort i uge 14..!! Sad 2 lange dage hjemme inden jeg ku få abort... Blev gravid igen igen i Maj 2008 og venter nu en perfekt dreng og er i uge 22 idag...![/citat] sikke grim oplevelse(H)(H) må jeg lige spørge hvordan lige du blev slået i maven? du behøver ikke svare (H)(H)

Anmeld

6. oktober 2008

lonemus

Ja, jeg har prøvet at have en spontan abort. Jeg var 12 uger henne og skulle til nakkefoldsskanning. 3 dage før blødte jeg, tog til vagtlægen, som sendte mig videre til scanning på sygehuset med det samme. Barnet var gået tabt i uge 8. Jeg kom på operationsbordet og fik det fjernet.

Uge 8 er den mest vigtige i hele graviditeten, da det dér alle kromosomerne sammensættes. Et foster der går tabt i denne uge, skyldes en kromosomfejl. Det var hvad jeg fik at vide. Men puha, en grim og meget hård oplevelse :(

Lone

Anmeld

6. oktober 2008

Ny mor

[citat][f][småt]quar20 skriver:[/småt][/f] Første graviditet var med tvillinger.. Var i 23'uge og blev slået i maven og derved gik Elisabeth og Benjamin til desværre.. Mistede dem d.12 sep. 2007 kl.08.17.. Vandet gik og stod med to børn i mine arme da ambulancen kom.. I Dec 2007 blev jeg gravid igen - Var til nakkefoldsskanning d. 20 marts 2008 5 dage før min kæreste og min 20års fødselsdag ( vi har fødselsdag samme dag ), hvor de så ved skanningen at barnet manglede 75% af hjerne skallen, så hjernen voksede uden for hovedet, og derved krævede en kirugisk abort i uge 14..!! Sad 2 lange dage hjemme inden jeg ku få abort... Blev gravid igen igen i Maj 2008 og venter nu en perfekt dreng og er i uge 22 idag...![/citat] Puhaa, nogle skrækkelige oplevelser du måtte igennem :'( :'( :'( Hvor skønt og livsbekræftende at høre, at du nu venter en dreng og er i uge 22...weeeee :)) :)) :)) Stort (H) Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.