Kondens tørrer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Aves.

TinaPina skriver:

Vi har også en, selvom jeg var meget imod det. Min betingelse var, at den kunne tidsindstilles og ikke at den tørrede efter hvornår den synes tøjet var tørt. Sådan en har mine svigere og den tørrer det bare ikke færdigt!

Men ja, de varmer helt vildt, og det er ret irriterende, men det lader til at være en god ide for jer

Ok...ja, det er smart med at den kører til den er færdig...tror jeg også min kan..

Ja, varmen er bestemt kun en fordel her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

tingimor

vi har også en og er eget glad for vores 

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

tingimor skriver:

vi har også en og er eget glad for vores 

Super...lader til det er et godt køb så..

Anmeld

2. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Tak.. ja, du kender det jo...puha, men når jeg synes det er træls, så tænker jeg på alternativet...jeg er jo virkelig heldig og det fastholder jeg når jeg er ved at få NOK...selvom jeg lige fik et flip i weekenden...er virkelig træls at være så afhængige af ens forældre når man er en voksen kvinde...

Ja for pokker det er mega træls, sådan er det også her pt dog ikke på samme måde det mere økonomisk men det jo heldigvis kun en kort periode håber vi  Jeg  for det skønne hus snart er færdig så du kan være helt dig selv igen  Nu vil jeg gå ind i sengen og sove et par timer med lille pigen 

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Diana... skriver:

Ja for pokker det er mega træls, sådan er det også her pt dog ikke på samme måde det mere økonomisk men det jo heldigvis kun en kort periode håber vi  Jeg  for det skønne hus snart er færdig så du kan være helt dig selv igen  Nu vil jeg gå ind i sengen og sove et par timer med lille pigen 

Vi må være glade for de er der...er jo ikke et valg vi har taget, men det er sådan det er blevet...en dag kan man måske gøre gengæld..

Kan du sove dejligt..jeg har en syg konrad hjemme og en syg Jeppe hjemme....så jeg får ikke lavet opgave...møg...

Knus...

Anmeld

2. marts 2011

<3

Eva. skriver:

Ok.. men det er perfekt...der er dør udtil lige ved siden af...og så er huset nok ikke sååååå tæt..

Herligt for dig, her er lejligheden for tætnet til at det er rigtigt godt

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Kirle skriver:

Herligt for dig, her er lejligheden for tætnet til at det er rigtigt godt

Ja, den risiko er der dælme ikke her...gammelt møg.... men der er et lille vindue der kan stå åbent hele tiden, så mon ikke det nok skal gå...

Anmeld

2. marts 2011

<3

Eva. skriver:

Ja, den risiko er der dælme ikke her...gammelt møg.... men der er et lille vindue der kan stå åbent hele tiden, så mon ikke det nok skal gå...

Ja det gør det nok så

Anmeld

2. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Vi må være glade for de er der...er jo ikke et valg vi har taget, men det er sådan det er blevet...en dag kan man måske gøre gengæld..

Kan du sove dejligt..jeg har en syg konrad hjemme og en syg Jeppe hjemme....så jeg får ikke lavet opgave...møg...

Knus...

Præcis man må hjælpe hinanden hvor man kan 

Åhh altså alt den sygdom. rigtig god bedring med dem 

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Diana... skriver:

Præcis man må hjælpe hinanden hvor man kan 

Åhh altså alt den sygdom. rigtig god bedring med dem 

Netop... og tak søde Diana...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.