Kondens tørrer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

uha, der er ikke ret meget der er værre end et is koldt toilet bræt.... det er lige ved at man ikke skal tisse alligevel når man først får kuldechokket på bagdelen

Præcis...og bagefter er der nærmest kramper i lårene...det har dælme været koldt..man sidder i hvert fald ikke og hyggetisser...og stakkels mine drenge som har lært at sidde ned og tisse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Diana...

Vi har en og er super glad for den. Den varmer rummet godt op men det har jeg nu ikke noget mod da jeg elsker varme he he 

Dejligt du kan komme til at vaske hjemme igen. det lyder som du snart er ved at være på plads. Hvad ende du med at vælge til køkkenet? stål? 

Anmeld

2. marts 2011

Brams

Eva. skriver:

Er det godt...?

Jeg har en almindelig en, men fordi min kælder er så kold ude i det rum vi har tøj og vaskemaskine, så har min far købt en kondenstørrer til mig...jeg har bare altid hørt de ikke er så gode...hvad er jeres erfaringer og varmer de rummet op eller?

Og nu kan jeg så se frem til at der kommer vaskemaskine og tørretumbler op i dag...weeeee....efter 7 mdr. uden så savner jeg at kunne vaske tøj i eget hjem.

Vi har en kondenstørre nu og den er vi meget tilfredse med, og hvis du vil have rummet varmet op, så er det det helt rigtige valg - den varmer meget

Anmeld

2. marts 2011

<3

Ni-ko-li-ne skriver:

uha.... det er en blandet følelse

vi har ikke mulighed for aftræk til tumbleren... så vores er en kondens fra AEG. Jeg synes den er god og tøjet bliver fint tørt... men er du gal, den varmer rummet op, og genererer støv!

Og fugt!! Vi skal lufte ud helt vildt meget når den kører. Men tørrer det gør den!

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Diana... skriver:

Vi har en og er super glad for den. Den varmer rummet godt op men det har jeg nu ikke noget mod da jeg elsker varme he he 

Dejligt du kan komme til at vaske hjemme igen. det lyder som du snart er ved at være på plads. Hvad ende du med at vælge til køkkenet? stål? 

Ja, jeg glæder mig virkelig også...og ja, varme er dejligt..

Jamen, tja...nu kommer de bare op med der bliver ikke malet dernede endnu..skal sættes isolerende plader i hele kælderen...så der er en del og så er der mit badeværelse der bare er jord og intet andte...så bader stadig ved de gamle..og så lige to gange og et soveværelse, et andet toilet og et kontor der skal gøres færdigt...men små skidt og tålmodighed...så går det.

Jeg valgte stål sokkel så det passer til kanten foroven-...men køkkenet er ikke færdigt endnu.. øv.

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Brams skriver:

Vi har en kondenstørre nu og den er vi meget tilfredse med, og hvis du vil have rummet varmet op, så er det det helt rigtige valg - den varmer meget

Perfekt...det er jeg glad for at høre..glæder mig til varme..

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Kirle skriver:

Og fugt!! Vi skal lufte ud helt vildt meget når den kører. Men tørrer det gør den!

Ok.. men det er perfekt...der er dør udtil lige ved siden af...og så er huset nok ikke sååååå tæt..

Anmeld

2. marts 2011

TinaPina

Vi har også en, selvom jeg var meget imod det. Min betingelse var, at den kunne tidsindstilles og ikke at den tørrede efter hvornår den synes tøjet var tørt. Sådan en har mine svigere og den tørrer det bare ikke færdigt!

Men ja, de varmer helt vildt, og det er ret irriterende, men det lader til at være en god ide for jer

Anmeld

2. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Ja, jeg glæder mig virkelig også...og ja, varme er dejligt..

Jamen, tja...nu kommer de bare op med der bliver ikke malet dernede endnu..skal sættes isolerende plader i hele kælderen...så der er en del og så er der mit badeværelse der bare er jord og intet andte...så bader stadig ved de gamle..og så lige to gange og et soveværelse, et andet toilet og et kontor der skal gøres færdigt...men små skidt og tålmodighed...så går det.

Jeg valgte stål sokkel så det passer til kanten foroven-...men køkkenet er ikke færdigt endnu.. øv.

Ja masse af tålmodighed skal der til, kender det alt for godt. Men det går da frem ad  Og hvor er det blevet flot 

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Diana... skriver:

Ja masse af tålmodighed skal der til, kender det alt for godt. Men det går da frem ad  Og hvor er det blevet flot 

Tak.. ja, du kender det jo...puha, men når jeg synes det er træls, så tænker jeg på alternativet...jeg er jo virkelig heldig og det fastholder jeg når jeg er ved at få NOK...selvom jeg lige fik et flip i weekenden...er virkelig træls at være så afhængige af ens forældre når man er en voksen kvinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.