Kondens tørrer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
31 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Aves.

Er det godt...?

Jeg har en almindelig en, men fordi min kælder er så kold ude i det rum vi har tøj og vaskemaskine, så har min far købt en kondenstørrer til mig...jeg har bare altid hørt de ikke er så gode...hvad er jeres erfaringer og varmer de rummet op eller?

Og nu kan jeg så se frem til at der kommer vaskemaskine og tørretumbler op i dag...weeeee....efter 7 mdr. uden så savner jeg at kunne vaske tøj i eget hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Er det godt...?

Jeg har en almindelig en, men fordi min kælder er så kold ude i det rum vi har tøj og vaskemaskine, så har min far købt en kondenstørrer til mig...jeg har bare altid hørt de ikke er så gode...hvad er jeres erfaringer og varmer de rummet op eller?

Og nu kan jeg så se frem til at der kommer vaskemaskine og tørretumbler op i dag...weeeee....efter 7 mdr. uden så savner jeg at kunne vaske tøj i eget hjem.

uha.... det er en blandet følelse

vi har ikke mulighed for aftræk til tumbleren... så vores er en kondens fra AEG. Jeg synes den er god og tøjet bliver fint tørt... men er du gal, den varmer rummet op, og genererer støv!

Anmeld

2. marts 2011

h_bernie

Vi har en kondens og den er super fin. Vi havde også en alm. før, men synes ikke der er den store forskel.

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

uha.... det er en blandet følelse

vi har ikke mulighed for aftræk til tumbleren... så vores er en kondens fra AEG. Jeg synes den er god og tøjet bliver fint tørt... men er du gal, den varmer rummet op, og genererer støv!

Ok.. bare det den varmer...der er ikke varme i det rum og det er så koldt når man står op og ikke mindst ude på toilettet...støvet er ok dernede...det er sådan et bryggers rum, så det er fint nok...bare det den kan tørre og varme... Tak for svar..

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Ok.. bare det den varmer...der er ikke varme i det rum og det er så koldt når man står op og ikke mindst ude på toilettet...støvet er ok dernede...det er sådan et bryggers rum, så det er fint nok...bare det den kan tørre og varme... Tak for svar..

jamen så er den perfekt!

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

h_bernie skriver:

Vi har en kondens og den er super fin. Vi havde også en alm. før, men synes ikke der er den store forskel.

Super tak...syntes bare jeg havde hørt så meget negativt om det...men det er da heldigvis ikke rigtigt...

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen så er den perfekt!

Ja lyder sådan....ihh, glæder mig til varme...nogle måneder har jeg simpelthen frygtet at fryse fast på wcbrættet..

Anmeld

2. marts 2011

Turtles

Hej.

Jeg har haft en kondens tumbler, og den tørret tøjet rigtig godt.
Og hvis det er varme du søger så får du det, for puha vores badeværelse var som en sauna når den kørte

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Ja lyder sådan....ihh, glæder mig til varme...nogle måneder har jeg simpelthen frygtet at fryse fast på wcbrættet..

uha, der er ikke ret meget der er værre end et is koldt toilet bræt.... det er lige ved at man ikke skal tisse alligevel når man først får kuldechokket på bagdelen

Anmeld

2. marts 2011

Aves.

Turtles skriver:

Hej.

Jeg har haft en kondens tumbler, og den tørret tøjet rigtig godt.
Og hvis det er varme du søger så får du det, for puha vores badeværelse var som en sauna når den kørte

hehe....jaaahhh...varme-.... men ok ikke rart hvis man har en i et lille rum hvor der er varme i forvejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.