Tud hellereæste time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jaaaaja! jamen jeg sagde allerede til Søren igår, at den dag vi tog i Ikea, der tog vi også hjem til dig, så han er "forberedt"

hi hiiiiiiii.....

juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ihhhh jeg glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Dictes mor

AnneBJ skriver:

Puha jeg kan godt forstå det var hårdt... Jeg frygter selv den tid, og pønser på, at noget af fars barsel skal ligge omkring VS/DP start, så han kan aflevere de første par gange... Lad os se om det holder.... 

Dejligt at Dicte har haft en dejlig dag; selvom det var hårdt for moren.. 

Det ville ikke være så tosset, jeg har faktisk taget mig selv i at tænke, at det kunne være rart, hvis det var ham der skulle aflevere hende en gang imellem, også fordi han er så stille og rolig, hvor jeg kan have svært ved at styre mine følelser og bliver ked af det og må fare ud af døren. Jeg håber, at jeg bliver bedre.

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Dictes mor skriver:

Det ville ikke være så tosset, jeg har faktisk taget mig selv i at tænke, at det kunne være rart, hvis det var ham der skulle aflevere hende en gang imellem, også fordi han er så stille og rolig, hvor jeg kan have svært ved at styre mine følelser og bliver ked af det og må fare ud af døren. Jeg håber, at jeg bliver bedre.

Mon ikke det kommer - at det bliver nemmere og nemmere at aflevere, fordi du VED at hun har det godt, og får en hyggelig dag! Det ved man jo ikke helt så sikkert lige de første par dage

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

Dictes mor skriver:

Dicte havde, som du sagde Camilla, haft en fest. Så det var som I allesammen også har sagt, værst for moderen, ih altså. Nu har jeg det bedre igen, og er ikke så ked af, at skulle aflevere hende imorgen

Og Karina, hvor er jeg ked af, at Nikoline ikke ville idag. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor ked af det, man må blive, når man så ikke har mulighed fysisk for at tage hende op og med hjem. Kæmpe knus og varme tanker herfra.

Anmeld

2. marts 2011

anna-jonas

Jeg har tudet øjnene ud, hver gang jeg har skullet aflevere et af mine børn, de første par dage. Men det bliver hverdag, og langsomt vænner man sig til den frihed det også giver en derhjemme..............og på jobbet.

Sender dig styrkende tanker.........

Anmeld

2. marts 2011

ooo

Hvor er det godt at høre at Dicte-pigen havde det godt i dagplejen.

Anmeld

2. marts 2011

Jules

Deeeejligt at læse at første dag i dagplejen forløb godt  Selv om det er hårdt for moaren ... Puh ha... Godt 5 måneder til Vera skal i dagpleje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.