Tud hellereæste time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

hvis hun ikke vil imorgen heller eller noget, så hold hende hjemme, så kommer vi forbi og hjælper

ej manner DET kunne være SÅÅÅÅÅÅÅÅ fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

ej manner DET kunne være SÅÅÅÅÅÅÅÅ fedt!

jojo, det gør vi vi skal i Ikea først, så det blir nok lige lidt efter eftermiddag inden vi er der, men skal vi ikke bare lave en ca aftale om det?

Anmeld

2. marts 2011

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jojo, det gør vi vi skal i Ikea først, så det blir nok lige lidt efter eftermiddag inden vi er der, men skal vi ikke bare lave en ca aftale om det?

Trine de må savne dig i himlen - du er jo en engel.

Anmeld

2. marts 2011

AnneBJ

Puha jeg kan godt forstå det var hårdt... Jeg frygter selv den tid, og pønser på, at noget af fars barsel skal ligge omkring VS/DP start, så han kan aflevere de første par gange... Lad os se om det holder.... 

Dejligt at Dicte har haft en dejlig dag; selvom det var hårdt for moren.. 

Anmeld

2. marts 2011

oo

Dictes mor skriver:

Trine de må savne dig i himlen - du er jo en engel.

det er kun fordi jeg ved Karina laver hammergod kage - sssssccccchhh!!!

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

skal i i Ikea imorgen?

uhhhhh det kan jeg ikke sige nej til, jeg er bare lige nødt til at "cleare" med Martin...

hvis i vil kan i spise med?

Anmeld

2. marts 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

skal i i Ikea imorgen?

uhhhhh det kan jeg ikke sige nej til, jeg er bare lige nødt til at "cleare" med Martin...

hvis i vil kan i spise med?

jaaaa det vil vi gerne - og ja natürlich! du kan bare smse, når han har sagt ja

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jaaaa det vil vi gerne - og ja natürlich! du kan bare smse, når han har sagt ja

han sidder lige i personalemøde og evt kan jeg først få svar når han kommer hjem... hvis det er okay?

manden er helt proppet med "nyt job info..."

men når han ser hvordan jeg allerede glææææææder mig, så kan han kun sige ja jo!

Anmeld

2. marts 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

han sidder lige i personalemøde og evt kan jeg først få svar når han kommer hjem... hvis det er okay?

manden er helt proppet med "nyt job info..."

men når han ser hvordan jeg allerede glææææææder mig, så kan han kun sige ja jo!

jaaaaja! jamen jeg sagde allerede til Søren igår, at den dag vi tog i Ikea, der tog vi også hjem til dig, så han er "forberedt"

Anmeld

2. marts 2011

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jaaaaja! jamen jeg sagde allerede til Søren igår, at den dag vi tog i Ikea, der tog vi også hjem til dig, så han er "forberedt"

Ihh hvor snyd jeg vil med! Og jeg vil egentlig også gerne i Ikea Håber at I får en fantastisk aften!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.