Tud hellereæste time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Dictes mor

jeg har lige afleveret dicte, som så meget betuttet og forvirret ud, det er ikke sjovt, nu skal den næste time bare gå hurtigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

jeg har lige afleveret dicte, som så meget betuttet og forvirret ud, det er ikke sjovt, nu skal den næste time bare gå hurtigt. 

øv mand, Nikoline ville ikke idag.... og normalt vil hun bare gerne!!!

så jeg er også lige lidt trist, men jeg har for ondt til at hente hende og have hende hjemme.... pis os!

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

jeg har sat mig til at se luksusfælden fra igår...

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

Dictes mor skriver:

Det er helt sikkert svært! Men jeg er sikker på Dicte er sej, og at hun finder ud af det.

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor svært det må være. Jeg frygter det nok lidt allerede

Stort knus til mor!

Anmeld

2. marts 2011

Milka

dicte kommer, i sidste ende, til at have en fest. det er jeg sikker på!  men det er eddermame hårdt den første tid 

Anmeld

2. marts 2011

Ida.

2. marts 2011

Dictes mor

Dicte havde, som du sagde Camilla, haft en fest. Så det var som I allesammen også har sagt, værst for moderen, ih altså. Nu har jeg det bedre igen, og er ikke så ked af, at skulle aflevere hende imorgen

Og Karina, hvor er jeg ked af, at Nikoline ikke ville idag. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor ked af det, man må blive, når man så ikke har mulighed fysisk for at tage hende op og med hjem. Kæmpe knus og varme tanker herfra.

Anmeld

2. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Dicte havde, som du sagde Camilla, haft en fest. Så det var som I allesammen også har sagt, værst for moderen, ih altså. Nu har jeg det bedre igen, og er ikke så ked af, at skulle aflevere hende imorgen

Og Karina, hvor er jeg ked af, at Nikoline ikke ville idag. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor ked af det, man må blive, når man så ikke har mulighed fysisk for at tage hende op og med hjem. Kæmpe knus og varme tanker herfra.

det var bare godt at høre Camilla!!!!! Dicte får en kanon start! alletiders!!

altså, jeg håber det er gået over, ellers ville DP helt sikkert have ringet... men jo, det er ikke fedt!!! i sådan en situation tænker jeg at det er godt hun er flyttet ind i vores soveværelse igen, når hun sådan trænger til sin mor og far for tiden...

Anmeld

2. marts 2011

oo

NU har du hentet hende og jeg håber sådan at Dicte har haft en fantastisk første dag! og at det giver dig mod på mere!!

men fyyyyyy hvor kan jeg godt forstå dig, jeg er helt ærligt lige ved at tude når jeg læser de indlæg om 1. dag væk fra moar

Anmeld

2. marts 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

det var bare godt at høre Camilla!!!!! Dicte får en kanon start! alletiders!!

altså, jeg håber det er gået over, ellers ville DP helt sikkert have ringet... men jo, det er ikke fedt!!! i sådan en situation tænker jeg at det er godt hun er flyttet ind i vores soveværelse igen, når hun sådan trænger til sin mor og far for tiden...

hvis hun ikke vil imorgen heller eller noget, så hold hende hjemme, så kommer vi forbi og hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.