Virkeligheden på danske pelsfarme(stærke billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Low

Jeg vil lige advare jer mod stærke billeder i dette klip

http://www.youtube.com/watch?v=PdOziJ4aC4M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Dinna88

Jeg har ikke set det, men jeg ved hvordan virkeligheden er. Og når det så er sagt - hvordan kan nogen nogensinde argumentere for at gå med pels?!

Og denne udtalelse er også sagt velvidende om at der er "nogle farmere der behandler deres dyr bedre" - Ja, men de har det aldrig som de burde have det. 

Pels er klamt, grimt, man indikerer at man støttet dyremishandling og så fatter jeg bare ikke at folk går med det med god samvittighed. 

Uh, gad vide om ikke der sidder nogle derude der er dybt uenige med mig 

Anmeld

1. marts 2011

mor-til-vanessa

får ondt helt ind i sjælen. forstår ikke hvordan man som menneske kan gå ud til dem hverdag og se hvordan de lider.

Anmeld

1. marts 2011

Low

Arh men jeg fatter slet ikke at de ikke helt dropper mink farme. En mink egner sig slet ikke til at være indespærret, lige som ræven

Anmeld

1. marts 2011

wamse

Jeg ville aldrig selv købe pels, for vil ikke støtte den industri. Min lillebror arbejder på en minkfarm, hvor han er med til hele cyklussen, som også indebære at slå dem ihjel og pelse dem

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Jeg ville aldrig selv købe pels, for vil ikke støtte den industri. Min lillebror arbejder på en minkfarm, hvor han er med til hele cyklussen, som også indebære at slå dem ihjel og pelse dem

Han må sørme have det godt med sig selv!!!!

Det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig, men den mand ville jeg ikke kunne se i øjnene.  

Anmeld

1. marts 2011

wamse

Dinna88 skriver:

Han må sørme have det godt med sig selv!!!!

Det skal selvfølgelig ikke gå ud over dig, men den mand ville jeg ikke kunne se i øjnene.  

altså jeg kan jo også se en svinefarmer i øjnene, og synes ikke at deres job er bedre 

Men jeg ville ikke kunne gøre det de gør der ude, det ville min samvittighed ikke ville kunne bære, men jeg synes der mange jobs i livet, hvor man vil kunne sætte tvivl om, hvorvidt de burde kunne se sig selv i øjenene igen.

Anmeld

1. marts 2011

9510

Med fare for at få høvl, vil jeg lige sige at det ikke er alle minkfarme der har de forhold de viser i det klip.......

Men er en svinefarm eller en kostald bedre????

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

altså jeg kan jo også se en svinefarmer i øjnene, og synes ikke at deres job er bedre 

Men jeg ville ikke kunne gøre det de gør der ude, det ville min samvittighed ikke ville kunne bære, men jeg synes der mange jobs i livet, hvor man vil kunne sætte tvivl om, hvorvidt de burde kunne se sig selv i øjenene igen.

Hm. Okay, dem har jeg det nu også svært ved. 

Men du har ganske ret. Der er sindssygt mange jobs, der simpelthen bare er grusomme 

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

9510 skriver:

Med fare for at få høvl, vil jeg lige sige at det ikke er alle minkfarme der har de forhold de viser i det klip.......

Men er en svinefarm eller en kostald bedre????

Det er sandt, men dyrene har det stadig ikke som de burde have det

Og nej! Bestemt ikke!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.