Hvor er I på VG-venteliste (KBH)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

D.B.L

Privat dagpleje? Du får løn for at passe drengene og ordningen ophører når de får institutionsplads. 

Det er pasning af eget barn/børn som giver karantæne. Pasning af eget barn/børn og privat dapleje er to forskellige ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Malene84

D.B.L skriver:

Privat dagpleje? Du får løn for at passe drengene og ordningen ophører når de får institutionsplads. 

Det er pasning af eget barn/børn som giver karantæne. Pasning af eget barn/børn og privat dapleje er to forskellige ting

DET ANEDE JEG IKKE!!! fortææææææææl....

Anmeld

28. februar 2011

D.B.L

Malene84 skriver:

DET ANEDE JEG IKKE!!! fortææææææææl....

Jamen man får 14600 før skat, 46% af disse er fradragsberettiget da man jo skal sørge for kost. Detudover har du jo også dit alm fradrag som skal regnes med oveni.

Ring til daglejekontoret på sundholmsvej, de vil kunne hjælpe dig videre. 

Men spørg gerne og jeg fortæller mere

Jeg passede min yngste plus en anden dreng, havde jeg haft tvillinger havde jeg forsat længere tror jeg. 

Anmeld

28. februar 2011

Malene84

D.B.L skriver:

Jamen man får 14600 før skat, 46% af disse er fradragsberettiget da man jo skal sørge for kost. Detudover har du jo også dit alm fradrag som skal regnes med oveni.

Ring til daglejekontoret på sundholmsvej, de vil kunne hjælpe dig videre. 

Men spørg gerne og jeg fortæller mere

Jeg passede min yngste plus en anden dreng, havde jeg haft tvillinger havde jeg forsat længere tror jeg. 

ej hvor fedt man... skriver lige pb til dig

Anmeld

28. februar 2011

D.B.L

Malene84 skriver:

ej hvor fedt man... skriver lige pb til dig

Gør du bare

Anmeld

28. februar 2011

kamtok

Malene84 skriver:

Hej alle skønne mødre i staden,

Hvad nummer er I på jeres lister til vuggestuen og hvornår har I behovsdato? Min barsel slutter d. 23/3 - drengene er skrevet op på pr. 1/4 (da jeg troede det var der min barsel sluttede). Nu tager de mine dagpenge fra mig (jeg får ikke flere), da jeg ikke er ledig til arbejdsmarkedet pga. drengene ikke har fået plads  hvad fanden gør man så?

Anyway... de er nummer 10 og 11 - er det realistisk?

Jeg har for nylig været ude og se på institutioner til Jakob, og da jeg besøgte en vuggestue fik jeg af vide, at der som regel bliver ryddet gevaldigt ud/op i listerne omkring april/maj, da det åbenbart er omkring den tid at de store børnehavebørn skal i skole/sfo og  en del vugge-børn derfor skal i børnehave... Så hvis ikke før, mon så ikke at det bliver omkring maj at I får plads?

P.S. Har da helt dårlige nerver nu, for Jakob står som nr. 105 (60 pladser) på den ene venteliste og nr. 37 (78 pladser) på den anden venteliste - og hans behovsdato er sat til den 15.08.11 ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.