Hvor er I på VG-venteliste (KBH)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Malene84

sarahb skriver:

Hvis der er 39 børn så skal 1/4 del gå ud på en måned.. Helt ærligt jeg tror det ikke desværre... Argh.. Men man kan da kun håbe. Det kan jo være det er tiden for en evt storegruppe der skal i børnehave.. Det håber jeg virkelig for dig.. Men du må snart få brev om hvad der skal ske søde.. Jeg krydser alt for jer...!

taaaaaaaaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

sarahb

Malene84 skriver:

Det der er surt er, at jeg jo intet job har!!! Så har det underligt med at hyre en til at passe mine børn, når jeg alligevel går hjemme  det er jo hårde tider for alle, og arbejdspladser hænger ikke på træerne.

Hva er du udd som og hvilket arbejde søger du..?

Anmeld

28. februar 2011

LISBETH:-)

Bare en tanke kunne du så ikke søge om at passe dem hjemme indtil de får de pladser de ønsker. Ved ikke om man kan det i kbh kommune men det kan man her hvor jeg bor. Så får du både noget for det, og dine drenge bliver passet

Anmeld

28. februar 2011

L.J.L

Malene84 skriver:

Jo du har ret søde... et opkald kan vel aldrig skade  puha! Synes det er et cirkus med plads-halløj

Kommunen vil højst sandsynligt sige til dig at du har to muligheder:

1) kom på garantilisten - det indebærer så bare at du kun får tilbudt en plads med det samme, og det kan risikere at blive i den anden ende af byen i en vuggestue man ikke bryder sig om + du mister den ene opskrivning på ventelisten hvis du takker nej til garanti pladsen

2) privat børnepasning eller privat dagpleje.

Vi valgte privat børnepasning, da det er det der minder mest om alm. dagpleje, dvs dit barn bliver passet med 1 eller flere andre børn af en kommunial godkendt børnepasser enten i dit eget hjem eller i passerens hjem

Anmeld

28. februar 2011

L.J.L

Malene84 skriver:

Det der er surt er, at jeg jo intet job har!!! Så har det underligt med at hyre en til at passe mine børn, når jeg alligevel går hjemme  det er jo hårde tider for alle, og arbejdspladser hænger ikke på træerne.

men hvis du starte op på udd  i slut af marts kan du jo bare sørge for at finde pasningsmulighed fra den dag?

Anmeld

28. februar 2011

L.J.L

linselouise skriver:

men hvis du starte op på udd  i slut af marts kan du jo bare sørge for at finde pasningsmulighed fra den dag?

sorry læste ikke at du var færdig med din udd.

Men du kan jo også få tilskud til at passe dine egne børn hjemme, det er jo det bedste alternativ så når du ikke kan få dagpenge.

Anmeld

28. februar 2011

Malene84

sarahb skriver:

Hva er du udd som og hvilket arbejde søger du..?

Jeg er pædagog  og søger indenfor det!

Anmeld

28. februar 2011

L.J.L

http://www.kk.dk/Borger/PasningOgSkolegang/Boernepasning/PrivatePasningstilbud/PasningAfEgneBoern.aspx

Her er vidst løsningen..

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Malene84 skriver:

Jeg er pædagog  og søger indenfor det!

Oki det var bare hvis det var inden for detail så kunne jeg godt ha hjulpet
Men ja pædagog er ikk lige det felt hvor man kender nogle der kender nogle og så bliver man ansat.. Men ud med en masse ansøgninger og det kan jo være su er den helt rette de lige mangler

Anmeld

28. februar 2011

Malene84

lisbeth2910 skriver:

Bare en tanke kunne du så ikke søge om at passe dem hjemme indtil de får de pladser de ønsker. Ved ikke om man kan det i kbh kommune men det kan man her hvor jeg bor. Så får du både noget for det, og dine drenge bliver passet

Jo men så får jeg karantæne i 2 måneder - dvs. drengene kommer om bag i køen på ventelisten og jeg kan igen ikke være sikker på hvornår de så kommer til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.