Hvordan finder man sin stil? (Tøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Lunae

Loa skriver:

Hehe jeg er 25, fed og færdig

Jeg syntes bare jeg konstant køber det nye de viser i vero moda osv.... Så føler slet ikke jeg har min egen stil....

Det signalerer ikke bare at man ikke stil har, hvis man den ene dag er pæn og den anden baggy, tænker jeg?

Det kan sgu godt være, men altså alle har vel en stil altså jeg går til dagligt mest i oversize striktrøjer og et par gamasher! Ja og så støvler sommetider har jeg lyst til lidt anderledes og så tager jeg haremsbukser på, en langærmet bluse og så en lille jakke! Jeg synes ik, at det gør noget at Mixe lidt, men ville nok aldrig være skater den ene dag og poptøs den anden!

Det jeg gør, for at føle, at jeg har stil, det er at bruge accesorizes jeg bruger ret mange penge på ure og smykker generelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Lunae

Loa skriver:

Hehe jeg er 25, fed og færdig

Jeg syntes bare jeg konstant køber det nye de viser i vero moda osv.... Så føler slet ikke jeg har min egen stil....

Det signalerer ikke bare at man ikke stil har, hvis man den ene dag er pæn og den anden baggy, tænker jeg?

Det kan sgu godt være, men altså alle har vel en stil altså jeg går til dagligt mest i oversize striktrøjer og et par gamasher! Ja og så støvler sommetider har jeg lyst til lidt anderledes og så tager jeg haremsbukser på, en langærmet bluse og så en lille jakke! Jeg synes ik, at det gør noget at Mixe lidt, men ville nok aldrig være skater den ene dag og poptøs den anden!

Det jeg gør, for at føle, at jeg har stil, det er at bruge accesorizes jeg bruger ret mange penge på ure og smykker generelt

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Nej det var også det der var min tanke, havde ellers set et par fede baggy bukser i vero moda Men jeg er heller ikke interesseret i at være kun i baggy tøj....

Hmm måske skulle jeg egentlig bare gå i det jeg havde lyst, og så være fuldstændig ligeglad med hvad folk tænkte om mig 

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Loa skriver:

Men er din stil så ikke lidt en gennemgående stil? Altså du har ikke meget feminint tøj på den ene dag, og så baggy tøj den anden dag, vel?

Nej jeg vil sige den er pæn og stilet .. Er slet ikk til baggy tøj. Jeg kan sagtens ha et par kondi sko på, men så er det et par fede converse og slim jeans med en fed pels vest til..

Anmeld

28. februar 2011

Lunae

Loa skriver:

Nej det var også det der var min tanke, havde ellers set et par fede baggy bukser i vero moda Men jeg er heller ikke interesseret i at være kun i baggy tøj....

Hmm måske skulle jeg egentlig bare gå i det jeg havde lyst, og så være fuldstændig ligeglad med hvad folk tænkte om mig 

Hvis vi taler om baggybukser fra vero, så synes jeg ikke at det er St skifte stil! Det kan du sagtens - go for it

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Lunae skriver:

Hvis vi taler om baggybukser fra vero, så synes jeg ikke at det er St skifte stil! Det kan du sagtens - go for it

Det er det  

Hehe tak, nu tror jeg, jeg har fået mod på det

Anmeld

28. februar 2011

Manakauapo

Hvordan man finder sin egen stil?

Jamen, det råd jeg kan give er bare at finde noget, du føler dig godt tilpas i. Så har du din egen stil!

Jeg elsker farverige buksedragter, store tørklæder, jakkesæt, store smykker, masser af kjoler osv.

Men må ærligt indrømme, at det normalt også bare bliver et par cowboybukser, en almindelig skjorte og en sort cardigan. Eller et par cowboybukser, en farvet top og en lang cardigan.

Kan lige prøve at vedhæfte et billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Valkyrien skriver:

Hvordan man finder sin egen stil?

Jamen, det råd jeg kan give er bare at finde noget, du føler dig godt tilpas i. Så har du din egen stil!

Jeg elsker farverige buksedragter, store tørklæder, jakkesæt, store smykker, masser af kjoler osv.

Men må ærligt indrømme, at det normalt også bare bliver et par cowboybukser, en almindelig skjorte og en sort cardigan. Eller et par cowboybukser, en farvet top og en lang cardigan.

Kan lige prøve at vedhæfte et billede.

Ih hvor er du fin

Ja det var også det jeg så måske kom til at tænke på..... At man måske bare kan gå i præcis det man har lyst til..... (Måske jeg bare skal lade være med at tænke på hvad andre mon tænker om mig)

Anmeld

28. februar 2011

Manakauapo

Loa skriver:

Ih hvor er du fin

Ja det var også det jeg så måske kom til at tænke på..... At man måske bare kan gå i præcis det man har lyst til..... (Måske jeg bare skal lade være med at tænke på hvad andre mon tænker om mig)

Ja, det stoppede jeg med for laaaaaaaang tid siden.

Og taaak

Anmeld

28. februar 2011

AWO

Jeg har haft et par baggy jeans fra Only, som jeg har været helt vild med! Desværre er de bare for store og forvaskede nu...  

Men jeg tænker, at så længe resten af tøjet stadig hænger sammen med hvem du er, kan du sagtens bruge dem!! Så køb dem endelig.

Jeg tror vist, jeg har fundet min stil (ret mig endelig, hvis det er forkert ). For mig handler det om klare, enkle farver og snit, der fremhæver barm og talje. Og cardigans, masser af cardigans!  Og så må der gerne være en lille, fin detalje af en art. Jeg bilder mig ind, at jeg er timeglasformet, så jeg går helst ikke i alt for posede bluser - så ligner jeg bare en sæk.

Har du prøvet at kigge i nogle af de dersens dameblade, som fortæller, hvilken slags tøj, der passer til din kropstype?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.