Hvordan finder man sin stil? (Tøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.801 visninger
36 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Loa

Ja jeg gad virkelig godt bare at have min stil, men syntes jeg bare bliver sådan en vero moda, only, vila blanding og ligner alle andre..... 

Desuden er jeg super meget i tvivl om hvad jeg er mest til.... Pænt tøj eller lidt "baggy" pant og sådan..... Jeg arbejder på kontor, så burde jeg per automatik vælge den pæne stil? Eller kan man gå i begge dele?

Iiiih er der ikke nogen der har nogle gode råd/fif? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Sakris

Ah det kender jeg bare alt for godt. Så er ikke den store hjælp. Men har selv købt nogle fancy tørklæder og bælter, som jeg pepper mit tøj op med. Det er bare upraktisk når man ammer  Så lige nu er jeg også bare - kedelig.

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

Tørklæder, tørklæder, tørklæder
Jeg sværger til tørklæder...har over 50 stk, som jeg pepper mit tøj op med

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Altså jeg elsker mode, og elsker alt med tøj osv.
Jeg køber super mange basis ting i gode mærker.
Jeg køber jeans der er levis legging jeans 535 mener jeg de hedder. De sidder super godt på mig og er lækre, så køber jeg meget samsøe toppe og bluser (deres basis) Og så bliver det peppet op med en fed cardigan eller en pels vest, læder jakke eller smykker. Så har man en god basis gaderobe og kan så købe nogle fede og lidt dyrer ting at peppe det op med.
Jeg skal bare have det godt i hvad jeg har på og det er det aller vigtigste...

Anmeld

28. februar 2011

Lunae

Loa skriver:

Ja jeg gad virkelig godt bare at have min stil, men syntes jeg bare bliver sådan en vero moda, only, vila blanding og ligner alle andre..... 

Desuden er jeg super meget i tvivl om hvad jeg er mest til.... Pænt tøj eller lidt "baggy" pant og sådan..... Jeg arbejder på kontor, så burde jeg per automatik vælge den pæne stil? Eller kan man gå i begge dele?

Iiiih er der ikke nogen der har nogle gode råd/fif? 

Det er så meget mig du taler om køber virkelig stort set alt mit tøj i bestseller concernen! Hvis jeg ikke havde været 24, fed og færdig, så havde min stil været ligesom lykke fra serien lykke! Hun har alt for fedt tøj

Du kan sagtens Mixe selvom at du arbejder på kontor

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Sakris skriver:

Ah det kender jeg bare alt for godt. Så er ikke den store hjælp. Men har selv købt nogle fancy tørklæder og bælter, som jeg pepper mit tøj op med. Det er bare upraktisk når man ammer  Så lige nu er jeg også bare - kedelig.

Hmm tørklæder ja... Passer de til både pænt og baggy brug? Ved nada om tørklæder.....

Anmeld

28. februar 2011

Loa

jannebjerre skriver:

Tørklæder, tørklæder, tørklæder
Jeg sværger til tørklæder...har over 50 stk, som jeg pepper mit tøj op med

Passer de til alle stilarter? Og hvor køber man dem henne?

Anmeld

28. februar 2011

Loa

sarahb skriver:

Altså jeg elsker mode, og elsker alt med tøj osv.
Jeg køber super mange basis ting i gode mærker.
Jeg køber jeans der er levis legging jeans 535 mener jeg de hedder. De sidder super godt på mig og er lækre, så køber jeg meget samsøe toppe og bluser (deres basis) Og så bliver det peppet op med en fed cardigan eller en pels vest, læder jakke eller smykker. Så har man en god basis gaderobe og kan så købe nogle fede og lidt dyrer ting at peppe det op med.
Jeg skal bare have det godt i hvad jeg har på og det er det aller vigtigste...

Men er din stil så ikke lidt en gennemgående stil? Altså du har ikke meget feminint tøj på den ene dag, og så baggy tøj den anden dag, vel?

Anmeld

28. februar 2011

Loa

Lunae skriver:

Det er så meget mig du taler om køber virkelig stort set alt mit tøj i bestseller concernen! Hvis jeg ikke havde været 24, fed og færdig, så havde min stil været ligesom lykke fra serien lykke! Hun har alt for fedt tøj

Du kan sagtens Mixe selvom at du arbejder på kontor

Hehe jeg er 25, fed og færdig

Jeg syntes bare jeg konstant køber det nye de viser i vero moda osv.... Så føler slet ikke jeg har min egen stil....

Det signalerer ikke bare at man ikke stil har, hvis man den ene dag er pæn og den anden baggy, tænker jeg?

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

Loa skriver:

Passer de til alle stilarter? Og hvor køber man dem henne?

Uhhh jeg køber mine overalt...
Men mest pieces, vero moda og only..elsker de kæmpe store tørklæder...og farver...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.