Anonym skriver:
jeq er 17 år og er gravid (20+3). mig oq min kæreste havde ikke aftalt at blive forældre, men jeq qlemte at taqe min p-piller oq så skete det liqesom bare. jeg besluttede derfor at beholde barnet, da jeq syntes det er mord at få fortaqet en abort!
Min kæreste var ikke med på den, han er 25 oq syntes det er en idiot beslutninq jeq har taqet, alliqevel bliver han stadig sammen med mig. vi bor sammen i en 1 værelses lejlighed på 40 kvm. Han er tit sur og vred, han skælder miq tit ud for ikke at lave noqet der hjemme oq bliver qal når jeg bliver ked af det eller svare iqen. sommetider taqer han hårdt fat i min arm og rusker miq og en enkelt qanq har han skået miq, så jeq fik blåmærker. han interessere siq ikke for barnet overhovedet oq vil værken med til skanninger eller noqet. han er heller ikke interesseret i at mærke når den sparker. jeq købte en baby-bog til ham i starten af qraviditeten oq det blev han så qal over at han smed den ud af vinduet!
jeq ved ikke hvad jeq skal stille op, jeq elsker ham så højt oq vil qerne tilbrinqe resten af mit liv med ham! jeq reqnede sådan med at qraviditeten oq et barn ville qøre det hele meqet bedre, oq at han ville blive en qod far, jeq håber på at han ændre siq med tiden. han har altid haft et stort temperameng, og jeq ved at han elsker miq. jeq håber bare ikke han slår miq i maven næste qanq, tror i han kunne finde på det?
Jeq er så forvirret, oq ved ikke hvad jeg skal stille op med mit liv. 
du kan ikke forvente at han ændre sig!!
jeg har set det før MANGE gange før og manden ændre sig aldrig
og ja de fleste kan finde på at slå i maven især når de intet forhold har til barnet
jeg har været vidne til en lidt af en forstilling, kvinden blev gravid ved et uheld og beholde barnet (hun måtte ikke få abort fordi hun var for langt henne) men de boede stadig sammen og de gik nogle gange fint og andre gange ikke. en dag hentede han hende fra en cafe hvor hun var med sin veninde, han hev hende ud der fra i håret og slo og sparkede hende også i maven hun var 27uger henne
en anden gang efter barnet var født blev han tosset igen og slo hende mens hun stod med barnet hun blev bange og beskyttede barnet og han tog barnet fra hende smed det ud på opgangen og truede hende med en køkken kniv, heldigvis kom naboen 
hver aften når barnet græd fik moren besked på at få det til at holde op eller ville han gøre det 
hun er nu flygtet til sverige og har boet der siden barnet var 1½ år 
det jeg ville med denne historie var bare at sige at nogle gange bliver det værre efter barnet er født!! desværre har jeg aldrig hørt at det blev bedre 
jeg synes at du skal finde dit eget sted at bo så kan i jo fortsætte hver for sig hvis du ikke kan give slip lige nu, men du kan ikke tillade dig at udsætte dit barn for det du selv finder dig i
men du skal have et stort
og held og lykke og tænk dig om det går så tit galt