qravid og voldeliq kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

MetteDN

Du burde helt bestemt tænke på dig selv og dit barn og komme ud af det forhold med det samme...

Jeg tror ikke du skal regne med at det bliver bedre fordi i får et barn sammen. tværtimod.. Hvis han bliver sur over at du ikk laver noget i lejligheden, så bliver der ikke just mere tid til det..

Og du skal jo tænke på at du ikke kan give ham al din opmærksomhed når barnet kommer..

Held og lykke med det hele.. Du får lige en med på vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Muffinmus

årh

ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte...du er KUN 17, ikke engang voksen og myndig og du er gravid med et lille barn.

På tide du dropper hvad DU ønsker og tænker på de valg du har taget for nyligt.

1- har beholdt et barn faderen IKKE ønsker

2-har fået barnet med en voldelig fader

3- ikke erkender at du måske nok har forelsket dig, men at han ikke elsker dig ordentligt, du søger en tryghed du ALDRIG vil finde hos ham.

Så der er da slet ingen tvivl omat hvis du vil give det barn et godt liv så siger du farvel og tak til din kæreste for han er da ikke et trist liv værd. Og eftersom du selv har valgt du ikke frem voer kun skal tænke på dig, men altid dit kommende barn, så burde du slet ikke være i tvivl om at du skal forlade ham uanset hvor sød han kan være nogle gange.

Så gør dig selv den tjeneste at være voksen nok til at sige du sagtens kan skabe dig sev et godt liv for dit barn, for meget nuligt abort er mord, men at sætte et barn i verden til det forhold i har er  værre. Det vil i længede ødelægge dig, din selvtillid og dit barn vil helt sikkert blive ødelagt hvis han er såsur og små voldelig i nærheden af barnet på noget tidspunkt. 

Jeg er muligvis næsten dobbelt så gammel som dig, men for filan, har selv haft en møg træls kæreste da jeg var 17...og jeg SKRED selv om jeg sådan set stadig var forelsket.

vis du er dit ansvar bevidst trods din unge alder og vis du selv kan uden ham.

Anmeld

28. februar 2011

Bellinda89

MariaE skriver:

årh

ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte...du er KUN 17, ikke engang voksen og myndig og du er gravid med et lille barn.

3- ikke erkender at du måske nok har forelsket dig, men at han ikke elsker dig ordentligt, du søger en tryghed du ALDRIG vil finde hos ham.

Så der er da slet ingen tvivl omat hvis du vil give det barn et godt liv så siger du farvel og tak til din kæreste for han er da ikke et trist liv værd. Og eftersom du selv har valgt du ikke frem voer kun skal tænke på dig, men altid dit kommende barn, så burde du slet ikke være i tvivl om at du skal forlade ham uanset hvor sød han kan være nogle gange.

Så gør dig selv den tjeneste at være voksen nok til at sige du sagtens kan skabe dig sev et godt liv for dit barn, for meget nuligt abort er mord, men at sætte et barn i verden til det forhold i har er  værre. Det vil i længede ødelægge dig, din selvtillid og dit barn vil helt sikkert blive ødelagt hvis han er såsur og små voldelig i nærheden af barnet på noget tidspunkt. 

Jeg er muligvis næsten dobbelt så gammel som dig, men for filan, har selv haft en møg træls kæreste da jeg var 17...og jeg SKRED selv om jeg sådan set stadig var forelsket.

Anmeld

28. februar 2011

Tkcuf

Anonym skriver:

jeq er 17 år og er gravid (20+3). mig oq min kæreste havde ikke aftalt at blive forældre, men jeq qlemte at taqe min p-piller oq så skete det liqesom bare. jeg besluttede derfor at beholde barnet, da jeq syntes det er mord at få fortaqet en abort! 
Min kæreste var ikke med på den, han er 25 oq syntes det er en idiot beslutninq jeq har taqet, alliqevel bliver han stadig sammen med mig. vi bor sammen i en 1 værelses lejlighed på 40 kvm. Han er tit sur og vred, han skælder miq tit ud for ikke at lave noqet der hjemme oq bliver qal når jeg bliver ked af det eller svare iqen. sommetider taqer han hårdt fat i min arm og rusker miq og en enkelt qanq har han skået miq, så jeq fik blåmærker. han interessere siq ikke for barnet overhovedet oq vil værken med til skanninger eller noqet. han er heller ikke interesseret i at mærke når den sparker. jeq købte en baby-bog til ham i starten af qraviditeten oq det blev han så qal over at han smed den ud af vinduet! 
jeq ved ikke hvad jeq skal stille op, jeq elsker ham så højt oq vil qerne tilbrinqe resten af mit liv med ham! jeq reqnede sådan med at qraviditeten oq et barn ville qøre det hele meqet bedre, oq at han ville blive en qod far, jeq håber på at han ændre siq med tiden. han har altid haft et stort temperameng, og jeq ved at han elsker miq. jeq håber bare ikke han slår miq i maven næste qanq, tror i han kunne finde på det?
Jeq er så forvirret, oq ved ikke hvad jeg skal stille op med mit liv. 

Jeg vil gerne snakke, men kun hvis det kan blive privat- forstår godt hvis det er for grænseoverskridene lige nu, men du skal være velkommen til at skrive på et andet tidspunkt hvis det er- dag eller nat. Vil ikke uddybe noget i åbent forum, men blot sige jeg ved hvordan du har det.

Anmeld

28. februar 2011

Maise

jeg kan sige dig at i en alder af 25 burde han være mere moden end det han er. at han er vred, voldelig, agressiv vil ikke ændre sig, tro mig. Hvad så når ungen skriger og skriger, han ikke får sin søvn osv, så er hans lunte endnu mere kort. Det er muligt at han elsker dig, men at han ikke viser interesse for babyen er bekymrende. Sødeste kom ud af det. Du har fortjent bedre.

maise

Anmeld

28. februar 2011

millesofie

Anonym skriver:

jeq er 17 år og er gravid (20+3). mig oq min kæreste havde ikke aftalt at blive forældre, men jeq qlemte at taqe min p-piller oq så skete det liqesom bare. jeg besluttede derfor at beholde barnet, da jeq syntes det er mord at få fortaqet en abort! 
Min kæreste var ikke med på den, han er 25 oq syntes det er en idiot beslutninq jeq har taqet, alliqevel bliver han stadig sammen med mig. vi bor sammen i en 1 værelses lejlighed på 40 kvm. Han er tit sur og vred, han skælder miq tit ud for ikke at lave noqet der hjemme oq bliver qal når jeg bliver ked af det eller svare iqen. sommetider taqer han hårdt fat i min arm og rusker miq og en enkelt qanq har han skået miq, så jeq fik blåmærker. han interessere siq ikke for barnet overhovedet oq vil værken med til skanninger eller noqet. han er heller ikke interesseret i at mærke når den sparker. jeq købte en baby-bog til ham i starten af qraviditeten oq det blev han så qal over at han smed den ud af vinduet! 
jeq ved ikke hvad jeq skal stille op, jeq elsker ham så højt oq vil qerne tilbrinqe resten af mit liv med ham! jeq reqnede sådan med at qraviditeten oq et barn ville qøre det hele meqet bedre, oq at han ville blive en qod far, jeq håber på at han ændre siq med tiden. han har altid haft et stort temperameng, og jeq ved at han elsker miq. jeq håber bare ikke han slår miq i maven næste qanq, tror i han kunne finde på det?

du kan ikke forvente at han ændre sig!!

jeg har set det før MANGE gange før og manden ændre sig aldrig

og ja de fleste kan finde på at slå i maven især når de intet forhold har til barnet

jeg har været vidne til en lidt af en forstilling, kvinden blev gravid ved et uheld og beholde barnet (hun måtte ikke få abort fordi hun var for langt henne) men de boede stadig sammen og de gik nogle gange fint og andre gange ikke. en dag hentede han hende fra en cafe hvor hun var med sin veninde, han hev hende ud der fra i håret og slo og sparkede hende også i maven hun var 27uger henne

en anden gang efter barnet var født blev han tosset igen og slo hende mens hun stod med barnet hun blev bange og beskyttede barnet og han tog barnet fra hende smed det ud på opgangen og truede hende med en køkken kniv, heldigvis kom naboen

hver aften når barnet græd fik moren besked på at få det til at holde op eller ville han gøre det

hun er nu flygtet til sverige og har boet der siden barnet var 1½ år

det jeg ville med denne historie var bare at sige at nogle gange bliver det værre efter barnet er født!! desværre har jeg aldrig hørt at det blev bedre

jeg synes at du skal finde dit eget sted at bo så kan i jo fortsætte hver for sig hvis du ikke kan give slip lige nu, men du kan ikke tillade dig at udsætte dit barn for det du selv finder dig i

men du skal have et stort og held og lykke og tænk dig om det går så tit galt

Anmeld

2. marts 2011

nattergalen

årh

Blot en rettelse

Rent juridisk bliver man myndig i det man bliver gravid.. 

Så TS er myndig på trods af hendes 17 år..

Anmeld

2. marts 2011

Ryberg

nu har jeg ikke læst de andres svar... men vil lige hurtigt komme med mit input her midt i ulvetimen herhjemme...

Jeg har været i et voldeligt forhold i 5 år, hvor jeg var stedmor for hans datter... som han havde fast.... han gennembankede mig, og han var virkelig voldelig overfor den lille pige....

Jeg ELSKEDE ham.. troede jeg.. det er magt kærlighed, ikke en skid andet... nå.. nok om det..

efterfølgende... efter jeg er stukket af fra ham, har jeg snakket med pigens mor... og hun fortæller, at deres forhold inden de gik fra hinanden var også hvor han tog fat i hende (altså moderen), men da barnet kom (Som var uønsket fra hans side af), der gik det helt galt.. der gennembankede han moderen.. og den dag de kom hjem fra sygehuset med den lille datter i liften, der blev han skør og svingede liften igennem luften mens han råbte og skreg at han slap hende!

sådan startede det.. og det er endt ud med en lille pige på 8 år som stadig bor hos hendes far som har spiseforstyrrelse og som stadig bliver slået.... Jeg har set hende som 3 årig hvor hun var gul og blå ind i øregangene.....

Det jeg egentlig vil er.. tænk dig om.. det han kan gøre mod dig.. kan han jo også gøre mod sit uønskede barn? Og eskalerer det når du har født ?

Jeg var skredet og gerne med blå mærker så jeg kunne anmelde ham for vold samtidig

Voldeligt forhold - no go... uanset kærlighed ......

Og du er mere end velkommen til at skrive til mig privat hvis du ønsker dette...

Anmeld

2. marts 2011

Chellen

Anonym skriver:

Jeg har kun 1 ting at sige :
GÅ FRA HAM!!!

Og derefter, du er bedre tjent uden, søde du!

Jeg ønsker dig det bedste, og håber du kommer ud "på den anden side" og blir glad og lykkelig.

Anmeld

2. marts 2011

kkk

Anonym skriver:

Søde ven,

Det lyder som en hård og svær situation du sidder i, som det er svært for folk der ikke kender hverken dig, ham eller jeres liv sammen. Har du forældre der kan hjælpe dig?

Jeg vil anbefale dig at søge rådgivning hos professionelle rådgivere: Du kan henvende dig anonymt for rådgivening hos både foreningen for voldsramte kvinder og hos mødrehjælpen! Prøv det!

http://www.voldmodkvinder.dk/

https://www.moedrehjaelpen.dk/

Stort knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.