qravid og voldeliq kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

jeq er 17 år og er gravid (20+3). mig oq min kæreste havde ikke aftalt at blive forældre, men jeq qlemte at taqe min p-piller oq så skete det liqesom bare. jeg besluttede derfor at beholde barnet, da jeq syntes det er mord at få fortaqet en abort! 
Min kæreste var ikke med på den, han er 25 oq syntes det er en idiot beslutninq jeq har taqet, alliqevel bliver han stadig sammen med mig. vi bor sammen i en 1 værelses lejlighed på 40 kvm. Han er tit sur og vred, han skælder miq tit ud for ikke at lave noqet der hjemme oq bliver qal når jeg bliver ked af det eller svare iqen. sommetider taqer han hårdt fat i min arm og rusker miq og en enkelt qanq har han skået miq, så jeq fik blåmærker. han interessere siq ikke for barnet overhovedet oq vil værken med til skanninger eller noqet. han er heller ikke interesseret i at mærke når den sparker. jeq købte en baby-bog til ham i starten af qraviditeten oq det blev han så qal over at han smed den ud af vinduet! 
jeq ved ikke hvad jeq skal stille op, jeq elsker ham så højt oq vil qerne tilbrinqe resten af mit liv med ham! jeq reqnede sådan med at qraviditeten oq et barn ville qøre det hele meqet bedre, oq at han ville blive en qod far, jeq håber på at han ændre siq med tiden. han har altid haft et stort temperameng, og jeq ved at han elsker miq. jeq håber bare ikke han slår miq i maven næste qanq, tror i han kunne finde på det?
Jeq er så forvirret, oq ved ikke hvad jeg skal stille op med mit liv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

stelllasmand

hej har du brrug for råd vil godt hjælpe digvis må

Anmeld

28. februar 2011

sweet

kan godt være du elsker ham... mennnn...

hvis det havde været mig selv der stod i den situation ville jeg aldrig nogen sinde blive ved ham... hvad når barnet kommer kan han så ikke finde på at gøre den noget?? og netop, hvad gør han ved dig næste gang han får et anfald.. kender en der har været udsat for noget i stil med dig... han startede kun ud med at tage fat i hende men efterhånden blev det bare værre og værre...

tag hensyn til dig og dit barn og så må han sku sejle i hans egen sø!!!

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Kom ud af det der og lad vær med at ha så lave tanker om dig selv at du fortjener dette og skal være i sådan et forhold.
Har den mening når en mand først slår så gør han d igen!!!
Jeg ville ikk finde mig i sådan noget lort

Anmeld

28. februar 2011

Alberts/

ved godt jeg ikke kender ham og heller ikk dig, men lyder ikke som han bliver en god far, og han er da slet slet slet ikke en god kæreste efter min mening, syntes det lyder lidt som en skidt forhold,

men du må skrive hvis du vil privat, er selv ung osv (:

Kram

Anmeld

28. februar 2011

stelllasmand

nemlig sweeet men her er mit numer 51422928 skriv eller ring vis du har brug for det du skal have nogen at snakk om det med og jeg vi lgodt støtte dig

Anmeld

28. februar 2011

NinaNymannMadsen

selvom jeg elsked ham var jeg skredet for sådan behandler man fanme ikke en man elsker.
hvis han har slået dig før, kan han finde på at gøre det igen, og hvad hvis det går ud over barnet når det bliver født. så vil jeg heller tænke på hvordan barnet ville ha det end ejg ville tænke på mine følelser for ham.

har du ingen du kan snakke med om det og fortælle hvordan han er overfor dig.
forstår dog godt lidt han skælder lidt ud hvis du ikke laver noget det hjemme, for det kan man godt selvom man er gravid, selvf har man brug for at slappe mere af og der er nogen ting man bare ikke kan holde til, men noget kan man godt lave.

men håber du finder nogen at fortælle det, og du virkelig finder ud af om han er det værd at blive sammen med når han er sådan.

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

altså nu jeg hverken klog eller noget , jeg skriver bare det de falder mig føsr ind.

1: tillykke med det vidunderlig spir der ligger derinde

2: for mig lyder det lidt som om, at du valgte at beholde barnet i den tro, at du regnet med at din kæreste ville ændre sig og ændre mening omkring det at blive far 

3: godt godt følge dig i at du gerne ville levet livet med ham osv osv, og nu er du derhenne hvor du ikke kan se et liv uden ham.. men går det dig slet ikk på at måde at behandle dig på, hans måde at tag fat i dig, hans måde at bare at være på overfor dig .. hvad når bebs kommer, du ved ikk hvordan han ville regere, mon det er barnet der så får ryste tur.. mon kommunnen holder øje (ved selvf ikke hvor slemt det er hjemme ved dig med din kæreste) men du burde tænke på dig og din bebs, udmildbart lyder det ikke som trykke rammer for en bebs at komme ind i ..

men held og lykke med det hele - håber ikke jeg var for hård, er bare en person der er lidt for direkte ..

Anmeld

28. februar 2011

stelllasmand

nej du skal ikke finde dig i det her er mit nummer igen 51422928 og du ringer eller skriver bare lige meget hvad tiden er så kan vi snakke om det og gælder også jer andre vis i har problemer man skal ike være alene med det hele

Anmeld

28. februar 2011

sweet

Anonym skriver:

jeq er 17 år og er gravid (20+3). mig oq min kæreste havde ikke aftalt at blive forældre, men jeq qlemte at taqe min p-piller oq så skete det liqesom bare. jeg besluttede derfor at beholde barnet, da jeq syntes det er mord at få fortaqet en abort! 
Min kæreste var ikke med på den, han er 25 oq syntes det er en idiot beslutninq jeq har taqet, alliqevel bliver han stadig sammen med mig. vi bor sammen i en 1 værelses lejlighed på 40 kvm. Han er tit sur og vred, han skælder miq tit ud for ikke at lave noqet der hjemme oq bliver qal når jeg bliver ked af det eller svare iqen. sommetider taqer han hårdt fat i min arm og rusker miq og en enkelt qanq har han skået miq, så jeq fik blåmærker. han interessere siq ikke for barnet overhovedet oq vil værken med til skanninger eller noqet. han er heller ikke interesseret i at mærke når den sparker. jeq købte en baby-bog til ham i starten af qraviditeten oq det blev han så qal over at han smed den ud af vinduet! 
jeq ved ikke hvad jeq skal stille op, jeq elsker ham så højt oq vil qerne tilbrinqe resten af mit liv med ham! jeq reqnede sådan med at qraviditeten oq et barn ville qøre det hele meqet bedre, oq at han ville blive en qod far, jeq håber på at han ændre siq med tiden. han har altid haft et stort temperameng, og jeq ved at han elsker miq. jeq håber bare ikke han slår miq i maven næste qanq, tror i han kunne finde på det?
Jeq er så forvirret, oq ved ikke hvad jeg skal stille op med mit liv. 

selvom man ønsker at væree en familie er man bare nød til at tage hensyn til sig selv og sit barn og tænke på fremtiden.... selvom du måske vælger at gå fra ham skal du nok komme oven på igen der er sku mange andre skønne mænd at vælge imellem som vil værdsætte dig som du er og dit barn...og du er jo ung så du skal skam nok få dig en kernefamilie en dag

hvis en havde gjort sådan mod mig så ville jeg melde ham på stedet selvom jeg elskede ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.