Mor-til-Hasse skriver:
tak for info! Ja hold da op det er dyrt.. har også set man kan få sådan nogle lærerbøger omkring fotografering. Vil helt sikkert gøre alt for at få det optimale ud af det i hvert fald. jamen vi har også et kompakt, og det har vi altid med i pusletasken osv til at fange øjeblikke lige nu og her, men jeg ELSKER at tage billeder, og når jeg prøver at tage gode billeder af hasses hånd eller hvor jeg kysser ham på kinden, sådan heæt tæt på, så er 3xoptisk zoom bare ikke særlig medgørligt eller pænt på så "close-up" billeder 
Det var så lidt! - Det er nemlig hundedyrt. Men bøger ja, det er også en godt ting 
Ah, kameraet et sted kan du vælge en funktion der hedder makro, symbolet er en lille blomst. Når den er indstillet på det, så er det for at fange ekstra små ting i detaljer. Billeder er Gyllibik, hvor hun kysser sin søns hånd, er taget med den effekt.
Så det er deri problemet ligger! - Funktionen plejer at være til at finde på hjulet, på sin helt egen knap (så har blitzen nok en knap ved siden af) eller inde i menuen 
Men med kompakt mener jeg et kompekt spejlrefleks - de laver dem mindre og mindre i dag, hvilket jo er på bekostning af nogle ting, men så må man prioritere. Det du mener er nok et point and shoot kamera - dem som de fleste af os har
Anmeld