Mini babymøde ved quar20 inkl fotografering (billedspam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Dinna88

Hej babyfolk!

Jeg havde jo oprettet en tråd om hvorvidt der var nogle der var friske på et lille babymøde med fotografering ved quar20 - vi endte så med "kun" at være fire personer, men det var altså super hyggeligt alligevel! Vi spiste boller, franskbrød, pølsehorn og kaaaage!  det var super hyggeligt og rigtig afslappende - også selvom tre af os kendte hinanden i forvejen.

Men, I får da lige MAX billedepam af gyllibiks dreng, quar20s dreng og Laulund87s lille pige!  Plus et billede af det nye kærestepar! Maria uddelte nu myssere til stort set alle, gjorde hun ikke? Pluuuus Liam i sin fine dåbskjole, da vi ikke lige nåede at få nogle billeder af den fine herre til dåben!

Tak for en rigtig hyggelig dag, piwer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

AnneBJ

Årh nogle fine billeder! Jeg pønser altså stadig på at få taget nogle billeder af dig - altså, af MIN baby, men som du tager, men skal lige finde ud af hvornår jeg helst vil have det gjort - der jo lidt langt til Kolding for dig

Anmeld

28. februar 2011

Janni.

Dejligt at høre i havde en god dag selvom det er lidt øv med alle de afbud 

Kanon gode billeder du har fået taget - og rigtig skjønne unger 

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Årh nogle fine billeder! Jeg pønser altså stadig på at få taget nogle billeder af dig - altså, af MIN baby, men som du tager, men skal lige finde ud af hvornår jeg helst vil have det gjort - der jo lidt langt til Kolding for dig

Ih, tak
Ja, jeg har stadig dit brev i min indbakke - det er ikke fordi jeg har glemt dig! Det er bare så svært at finde et sted her i nærheden, hvor der er plads og lys! Det er bare utroligt heldigt og DEJLIGT at quar20 vil lægge hus til. Der må arrangeres et babymøde i nærheden af dig, så jeg liiiige kan smutte forbi  

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Buito skriver:

Dejligt at høre i havde en god dag selvom det er lidt øv med alle de afbud 

Kanon gode billeder du har fået taget - og rigtig skjønne unger 

Ja, det var nemlig skønt. Vi var jo alle lidt.. "hmf" over det.

Tak Ja, ungerne er bare SÅ skønne! Og så glade

Anmeld

28. februar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Ih, tak
Ja, jeg har stadig dit brev i min indbakke - det er ikke fordi jeg har glemt dig! Det er bare så svært at finde et sted her i nærheden, hvor der er plads og lys! Det er bare utroligt heldigt og DEJLIGT at quar20 vil lægge hus til. Der må arrangeres et babymøde i nærheden af dig, så jeg liiiige kan smutte forbi  

Det ville være så fedt! Og ellers er der et par stykker fra online-mødregruppen som bor i Århus - måske er de friske på et fotmøde!

Anmeld

28. februar 2011

Gyllibik

Tak for en rigtig hyggelig dag piger, og endnu en gang MANGE TAK for de fantastiske billeder. Er så glad for dem

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Det ville være så fedt! Og ellers er der et par stykker fra online-mødregruppen som bor i Århus - måske er de friske på et fotmøde!

Du må skam gerne prøve at arrangere noget, hvis det er Jeg skal bare lige have datoen i god tid (Nu går jeg jo så snart ind i eksamenstiden...) og så skal jeg finde en mulighed at komme afsted på

Men jeg tænker over at hvis folk er friske om nogle måneder, så er Danmark jo bl.a. kendt for sin smukke natur - og så er der nok heller ikke bøvl med lyset, som vi ellers havde ved quar20 i søndags  

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Gyllibik skriver:

Tak for en rigtig hyggelig dag piger, og endnu en gang MANGE TAK for de fantastiske billeder. Er så glad for dem

Selv taaak  Jeg er glad for at du blev tilfreds! Men okay - der kunne jo kun komme gode billeder ud af det med den englebasse af en søn du har! 

Anmeld

28. februar 2011

AnneBJ

Dinna88 skriver:

Du må skam gerne prøve at arrangere noget, hvis det er Jeg skal bare lige have datoen i god tid (Nu går jeg jo så snart ind i eksamenstiden...) og så skal jeg finde en mulighed at komme afsted på

Men jeg tænker over at hvis folk er friske om nogle måneder, så er Danmark jo bl.a. kendt for sin smukke natur - og så er der nok heller ikke bøvl med lyset, som vi ellers havde ved quar20 i søndags  

Jeg har lige lavet en tråd i vores gruppe om det For mit eget vedkommende vil jeg helst vente til til sommer, hvis jeg sådan skal "ud af huset", men du hører fra mig så snart jeg ved om der er interesse for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.