Mini babymøde ved quar20 inkl fotografering (billedspam!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Dinna88

AnneBJ skriver:

Jeg har lige lavet en tråd i vores gruppe om det For mit eget vedkommende vil jeg helst vente til til sommer, hvis jeg sådan skal "ud af huset", men du hører fra mig så snart jeg ved om der er interesse for det!

Det lyder bare gooooodt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Janni.

Dinna88 skriver:

Ja, det var nemlig skønt. Vi var jo alle lidt.. "hmf" over det.

Tak Ja, ungerne er bare SÅ skønne! Og så glade

Jeg kunne godt tænke mig at deltage en gang hvis i arrangerer sådan noget igen - dog skal bette mand lige ud 

Anmeld

28. februar 2011

Laulund87

Gyllibik skriver:

Tak for en rigtig hyggelig dag piger, og endnu en gang MANGE TAK for de fantastiske billeder. Er så glad for dem

Selv tak for en herlig dag

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Buito skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at deltage en gang hvis i arrangerer sådan noget igen - dog skal bette mand lige ud 

Det lyder goooodt! Det lækre ved det er at vi møder hinanden OG I får billleder ud af det + jeg får erfaring med at tage billeder 

Hvornår har du termin? Jeg håber så meget at der er nogle der er klar til sommer, jeg vil super gerne tage nogle i naturen .

Anmeld

28. februar 2011

signe.

hvor tager du altså bare nogle fantastiske billeder! Hvilket kamera er det du har? jeg overvejer at investere i enten et canon eller nikon spejlrefleks... og så vil jeg tage timer i at bruge det ordentligt, så man kan komme til at tage "rigtige" billeder!

Anmeld

28. februar 2011

Janni.

Dinna88 skriver:

Det lyder goooodt! Det lækre ved det er at vi møder hinanden OG I får billleder ud af det + jeg får erfaring med at tage billeder 

Hvornår har du termin? Jeg håber så meget at der er nogle der er klar til sommer, jeg vil super gerne tage nogle i naturen .

Jeg har termin d. 11/3  

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Mor-til-Hasse skriver:

hvor tager du altså bare nogle fantastiske billeder! Hvilket kamera er det du har? jeg overvejer at investere i enten et canon eller nikon spejlrefleks... og så vil jeg tage timer i at bruge det ordentligt, så man kan komme til at tage "rigtige" billeder!

Tak!

Jeg har et nikon D3000. Det er en super idé at købe sådan et, hvis man vil bruge det som jeg gør, men jeg har skrevet med flere om det, som har konkluderet at de ikke "gider" rende rundt med sådan et stort et. Men de laves også i kompakte udgaver, jeg mener det er sony der laver dem.

Med hensyn til at tage timer, så er det ofte knaldhamrende dyrt (I Randers regnskov koster en dag med overnatning med en super god fotograf, som jeg ikke lige husker navnet på, 5000 kr! Det er så også med at man fotograferer om natten og lærer noget osv, men det bare sindssygt dyrt det koster) Til at lære at bruge det kan du bruge youtube og egentlig bare google de forskellige ting - der medfølger jo en brugsanvisning, og den fortæller jo hvad de forskellige ting, så kan du bare google dem. Og nede i fotoforretninger er de også søde til at hjælpe

- Jeg taler af erfaring, fordi jeg er selvlærd - det var lidt et spring at købe mit spejlrefleks, men hvis man tænker over hvordan man tager dem (Lige horisont, ensfarvet baggrund, lyset m.m.) så er det faktisk forholdsvis lige til!  Og så er et redigeringsprogram et must.

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Buito skriver:

Jeg har termin d. 11/3  

Ih, det er jo lidt rundt om hjørnet! Jamen, hold dig lidt opdateret på de tråde jeg laver, så skal jeg nok lave en hvis der bliver endnu et møde!

Anmeld

28. februar 2011

Janni.

Dinna88 skriver:

Ih, det er jo lidt rundt om hjørnet! Jamen, hold dig lidt opdateret på de tråde jeg laver, så skal jeg nok lave en hvis der bliver endnu et møde!

Jeg pudser brillerne  og holder øje med dig 

Ja håber snart bette mand kigger ud 

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

Buito skriver:

Jeg pudser brillerne  og holder øje med dig 

Ja håber snart bette mand kigger ud 

Ha, det lyder godt!  

Jaa, det er da super spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.