Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina&Daniel skriver: ..er jeg den eneste der tænker at der er mindre farvestof i de brune M&M's end i de gule, grønne, røde og blå?Ved det godt at det ikke forholder sig sådan - men alligevel?
..er jeg den eneste der tænker at der er mindre farvestof i de brune M&M's end i de gule, grønne, røde og blå?Ved det godt at det ikke forholder sig sådan - men alligevel?
Ha ha nej jeg ville også tænke at M&M's "fødes" brune og derefter får de andre farver på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sees. skriver: Jeg spiser ALDRIG de brune - Jeg har sat mig i hovedet, at dem kan jeg ikke li' - Og jeg kan bedst li' de blå Vi prøvede så engang en blind test, hvor jeg fik bind for øjnene, og så fik jeg en M&M's i munden ad gangen, og så skulle jeg gætte farven, udfra smagen - Ud af 20 forsøg, havde jeg kun 2 forkerte Hvem sagde rutineret M&M's spiser?
Jeg spiser ALDRIG de brune - Jeg har sat mig i hovedet, at dem kan jeg ikke li' - Og jeg kan bedst li' de blå Vi prøvede så engang en blind test, hvor jeg fik bind for øjnene, og så fik jeg en M&M's i munden ad gangen, og så skulle jeg gætte farven, udfra smagen - Ud af 20 forsøg, havde jeg kun 2 forkerte Hvem sagde rutineret M&M's spiser?
Kan du så ikke sende de brune til mig
Smiler jeg spiser dem bare mums mums
Haha, sådan har jeg aldrig lige tænkt på det før, men det giver da mening i mine øre
Dog er jeg vist bare typen, som elsker al chokolade... farvet eller ej
Pena skriver: Kan du så ikke sende de brune til mig
Gerne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128