Er jeg den eneste der er underlig (vedr. m&m's)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.726 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Tina&Laura

..er jeg den eneste der tænker at der er mindre farvestof i de brune M&M's end i de gule, grønne, røde og blå?

Ved det godt at det ikke forholder sig sådan - men alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Pige2009

Tina&Daniel skriver:

..er jeg den eneste der tænker at der er mindre farvestof i de brune M&M's end i de gule, grønne, røde og blå?

Hvorfor skulle der være mindre? Brun er vel også en farve?

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Baagøe skriver:

Hvorfor skulle der være mindre? Brun er vel også en farve?

Jojo, jeg ved godt at det ikke er sådan - men tænker bare sådan chokolade, brun ..ja du ved?

Anmeld

28. februar 2011

saxa

Tina&Daniel skriver:

Nej du er ikke den eneste Jeg kan bedst lide de brune fordi jeg tænker det er chokolade hele vejen igennem..

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

saxi skriver:

Nej du er ikke den eneste Jeg kan bedst lide de brune fordi jeg tænker det er chokolade hele vejen igennem..

Ja netop ..

Anmeld

28. februar 2011

FrkT

Jeg tænker lidt ligesom dig, men jeg kan MINDST lide de brune, måske fordi de inde i mit hoved ikke har det der ekstra....  totalt underligt, jeg ved det!

Anmeld

28. februar 2011

JCS

Tina&Daniel skriver:

Det siger de også i en film.. kan bar ikke huske hvad det var for en.. Måske juno?

Nå, lige meget... Pigen smider i hvert fald alle de farvede m&m's ud og spiser de brune... hehe, herligt

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

FrkT skriver:

Jeg tænker lidt ligesom dig, men jeg kan MINDST lide de brune, måske fordi de inde i mit hoved ikke har det der ekstra....  totalt underligt, jeg ved det!

Haha ja
De er ikke lige så spændende for øjet  

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

JCS skriver:

Det siger de også i en film.. kan bar ikke huske hvad det var for en.. Måske juno?

Nå, lige meget... Pigen smider i hvert fald alle de farvede m&m's ud og spiser de brune... hehe, herligt

Tror jeg har set det i en film engang ja 

Bare sjovt at øjet spiser så meget, hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

28. februar 2011

TheLittleOne

Puha... Må indrømmen at hvis jeg skulle tænke eller bekymre mig om sådan noget, ville jeg da være helt tosset eller mindre smårskør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.