Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Filmen er The wedding planner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TheLittleOne skriver: Puha... Må indrømmen at hvis jeg skulle tænke eller bekymre mig om sådan noget, ville jeg da være helt tosset eller mindre smårskør
Puha... Må indrømmen at hvis jeg skulle tænke eller bekymre mig om sådan noget, ville jeg da være helt tosset eller mindre smårskør
Hehe - det var også bare et input
Det er ikke noget jeg tænker over i hverdagene jo ..
JCS skriver: Det siger de også i en film.. kan bar ikke huske hvad det var for en.. Måske juno? Nå, lige meget... Pigen smider i hvert fald alle de farvede m&m's ud og spiser de brune... hehe, herligt
Det siger de også i en film.. kan bar ikke huske hvad det var for en.. Måske juno?
Nå, lige meget... Pigen smider i hvert fald alle de farvede m&m's ud og spiser de brune... hehe, herligt
Er det ikke The Wedding Planner med J. Lopez og ham den overlækre Matthew???
Jeg spiser alle sammen - hele posen - uanset farve.....
Jeg spiser ALDRIG de brune - Jeg har sat mig i hovedet, at dem kan jeg ikke li' - Og jeg kan bedst li' de blå Vi prøvede så engang en blind test, hvor jeg fik bind for øjnene, og så fik jeg en M&M's i munden ad gangen, og så skulle jeg gætte farven, udfra smagen - Ud af 20 forsøg, havde jeg kun 2 forkerte Hvem sagde rutineret M&M's spiser?
Sees. skriver: Jeg spiser ALDRIG de brune - Jeg har sat mig i hovedet, at dem kan jeg ikke li' - Og jeg kan bedst li' de blå Vi prøvede så engang en blind test, hvor jeg fik bind for øjnene, og så fik jeg en M&M's i munden ad gangen, og så skulle jeg gætte farven, udfra smagen - Ud af 20 forsøg, havde jeg kun 2 forkerte Hvem sagde rutineret M&M's spiser?
Lyder som mig, jeg kan dog bedst lide de grønne De røde er næstbedst.... de gule 3. bedst, de blå 4. bedst og de brune dårligst. Aner ikke hvorfor
Znuzke skriver: Er det ikke The Wedding Planner med J. Lopez og ham den overlækre Matthew??? Jeg spiser alle sammen - hele posen - uanset farve.....
Jo jeg tror du har ret - der hvor de sidder og ser film udenfor
Haha, også jeg.
Ja det sagde du da vidst - nørd .. hehe
Tina&Daniel skriver: Ja det sagde du da vidst - nørd .. hehe
Bare lidt, ikk? Det skal dog lige siges at det kun er dem med nødder i, hvor jeg undgår de brune. Hvis det er de almindelige chokolade M&M's, så spiser jeg alle farver med velbehag.Og mens jeg sidder og skriver dette går det op for mig, at jeg nok har et mega M&M's problem
Sees. skriver: Bare lidt, ikk? Det skal dog lige siges at det kun er dem med nødder i, hvor jeg undgår de brune. Hvis det er de almindelige chokolade M&M's, så spiser jeg alle farver med velbehag.Og mens jeg sidder og skriver dette går det op for mig, at jeg nok har et mega M&M's problem
Haha, mon ikke du har ..
Tina&Daniel skriver: Jojo, jeg ved godt at det ikke er sådan - men tænker bare sådan chokolade, brun ..ja du ved?
Jojo, jeg ved godt at det ikke er sådan - men tænker bare sådan chokolade, brun ..ja du ved?
Jeg tror der er sammen mængde i som i de andre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128