Er jeg den eneste der er underlig (vedr. m&m's)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

TheLittleOne

Filmen er The wedding planner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Tina&Laura

TheLittleOne skriver:

Puha... Må indrømmen at hvis jeg skulle tænke eller bekymre mig om sådan noget, ville jeg da være helt tosset eller mindre smårskør

Hehe - det var også bare et input 

Det er ikke noget jeg tænker over i hverdagene jo ..

Anmeld

28. februar 2011

ekzunz

JCS skriver:

Det siger de også i en film.. kan bar ikke huske hvad det var for en.. Måske juno?

Nå, lige meget... Pigen smider i hvert fald alle de farvede m&m's ud og spiser de brune... hehe, herligt

Er det ikke The Wedding Planner med J. Lopez og ham den overlækre Matthew???

Jeg spiser alle sammen - hele posen - uanset farve.....

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Jeg spiser ALDRIG de brune - Jeg har sat mig i hovedet, at dem kan jeg ikke li' - Og jeg kan bedst li' de blå

Vi prøvede så engang en blind test, hvor jeg fik bind for øjnene, og så fik jeg en M&M's i munden ad gangen, og så skulle jeg gætte farven, udfra smagen - Ud af 20 forsøg, havde jeg kun 2 forkerte
Hvem sagde rutineret M&M's spiser?

Anmeld

28. februar 2011

FrkT

Sees. skriver:

Jeg spiser ALDRIG de brune - Jeg har sat mig i hovedet, at dem kan jeg ikke li' - Og jeg kan bedst li' de blå

Vi prøvede så engang en blind test, hvor jeg fik bind for øjnene, og så fik jeg en M&M's i munden ad gangen, og så skulle jeg gætte farven, udfra smagen - Ud af 20 forsøg, havde jeg kun 2 forkerte

Lyder som mig, jeg kan dog bedst lide de grønne  De røde er næstbedst.... de gule 3. bedst, de blå 4. bedst og de brune dårligst. Aner ikke hvorfor 

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Znuzke skriver:

Er det ikke The Wedding Planner med J. Lopez og ham den overlækre Matthew???

Jeg spiser alle sammen - hele posen - uanset farve.....

Jo jeg tror du har ret - der hvor de sidder og ser film udenfor 

Haha, også jeg.

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Sees. skriver:

Ja det sagde du da vidst - nørd .. hehe

Anmeld

28. februar 2011

Sees

Tina&Daniel skriver:

Ja det sagde du da vidst - nørd .. hehe

Bare lidt, ikk?
Det skal dog lige siges at det kun er dem med nødder i, hvor jeg undgår de brune. Hvis det er de almindelige chokolade M&M's, så spiser jeg alle farver med velbehag.

Og mens jeg sidder og skriver dette går det op for mig, at jeg nok har et mega M&M's problem  

Anmeld

28. februar 2011

Tina&Laura

Sees. skriver:

Bare lidt, ikk?
Det skal dog lige siges at det kun er dem med nødder i, hvor jeg undgår de brune. Hvis det er de almindelige chokolade M&M's, så spiser jeg alle farver med velbehag.

Og mens jeg sidder og skriver dette går det op for mig, at jeg nok har et mega M&M's problem  

Haha, mon ikke du har ..

Anmeld

28. februar 2011

Pige2009

Tina&Daniel skriver:

Jojo, jeg ved godt at det ikke er sådan - men tænker bare sådan chokolade, brun ..ja du ved?

Jeg tror der er sammen mængde i som i de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.