Fortæl mig det BARE er en fase :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

sådan vil jeg også gøre hvis luca ikke kan håndtere det.

frem med saven, dame! 

morfar kommer på fredag, sååååå det....... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Jow jeg har så... Men hun enten næse-kysse eller sparker mig i hovedet gennem hele natten

Sover I sammen med Ida og Anna?

Ja, sommetider sover den ene mellem os, uden problemer....................ingen spark, kun putning, og altid helt tæt på Jan. *fniser* Så jeg mærker ikke at de er der, men det gør han.

Anmeld

28. februar 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Hvor lang var en længere periode????

Og jeg producere altså ikke en lillebrøster, for at få hende ud af min seng

Han havde en periode hvor han var meget mor glad.... Den varede vel en måneds tid.... Kan du ikke løfte hende ind i sin egen seng når hun har sovet en times tid eller 2? Det har vi gjort ved Viktor nogle aftener .... Og han vågnede ingen gang! 

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Han havde en periode hvor han var meget mor glad.... Den varede vel en måneds tid.... Kan du ikke løfte hende ind i sin egen seng når hun har sovet en times tid eller 2? Det har vi gjort ved Viktor nogle aftener .... Og han vågnede ingen gang! 

prøvede jeg forleden... Måske en lidt forkert timing, men hold kæft hun skreg.  (hun havde lige hostet, så ved faktisk ikke hvor vågen hun var)

Anmeld

28. februar 2011

Jules

Rose <3 skriver:

prøvede jeg forleden... Måske en lidt forkert timing, men hold kæft hun skreg.  (hun havde lige hostet, så ved faktisk ikke hvor vågen hun var)

Hmmm.... Kan godt være det havde hjulpet lidt at hun havde fået lidt tid til at falde i søvn igen.... Det er vel forsøget hver at prøve igen så du kan sovet ordenligt også :)

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hmmm.... Kan godt være det havde hjulpet lidt at hun havde fået lidt tid til at falde i søvn igen.... Det er vel forsøget hver at prøve igen så du kan sovet ordenligt også :)

Jæs jæs sir, jeg prøver igen...

Har Viktor aldrig sagt noget til at vågne op et andet sted, end han faldt i søvn???

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Ja, sommetider sover den ene mellem os, uden problemer....................ingen spark, kun putning, og altid helt tæt på Jan. *fniser* Så jeg mærker ikke at de er der, men det gør han.

Kan jeg så ikke lige låne Jan et par nætter til tæt putning???

Altså til Malucca ikke mig  

Anmeld

28. februar 2011

Jules

Rose <3 skriver:

Jæs jæs sir, jeg prøver igen...

Har Viktor aldrig sagt noget til at vågne op et andet sted, end han faldt i søvn???

Nej egentlig ikke.... Men nu har han jo oså været glad for at sove i sin egen seng længe før han fik den periode... Også sover han med en vågelampe så han kan "fornemme" hvor han er....

Anmeld

28. februar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Kan jeg så ikke lige låne Jan et par nætter til tæt putning???

Altså til Malucca ikke mig  

Han ville gasse jer begge ud af sengen.

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Han ville gasse jer begge ud af sengen.

så behold du ham bare....

så nøjes jeg med soffy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.