Fortæl mig det BARE er en fase :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

helt sikkert bare en fase!! tror du skal være helt rolig  børn justerer selv efter behov, så når hun er klar, bliver hun i egen seng. i mellemtiden ville jeg bare lade hende sove hos dig 

Hmmm jamen hun kan jo godt sove uden mig, så længe det bare er i min seng  -Og jeg kan simpelthen ikke sove med hende, når jeg ligger derinde, vil hun grønlandskysse hele natten og jeg kan slet IKKE ligge så tæt

Ledte efter det videoklip med Liljas seng, men jeg kunne ikke finde det.... For tænkte det måske kunne være løsningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Hmmm jamen hun kan jo godt sove uden mig, så længe det bare er i min seng  -Og jeg kan simpelthen ikke sove med hende, når jeg ligger derinde, vil hun grønlandskysse hele natten og jeg kan slet IKKE ligge så tæt

Ledte efter det videoklip med Liljas seng, men jeg kunne ikke finde det.... For tænkte det måske kunne være løsningen

det her?

https://www.baby.dk/debat/90852pi1/navlestrengen/1800tvilling.aspx

lilja sover jo hos mig hver nat nu, og først kunne vi slet ikke finde ud af det. hun ville også bare fjolle rundt. men vi har lært det! nu tænker jeg slet ikke over hun er der, og hun er begyndt at vende ryggen til mig når hun lægger sig til at sove. vigtigt er det at hun har sin egen dyne og pude med ind, så er der mere 'afstand'.

måske lutski kan lære det?

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det her?

https://www.baby.dk/debat/90852pi1/navlestrengen/1800tvilling.aspx

lilja sover jo hos mig hver nat nu, og først kunne vi slet ikke finde ud af det. hun ville også bare fjolle rundt. men vi har lært det! nu tænker jeg slet ikke over hun er der, og hun er begyndt at vende ryggen til mig når hun lægger sig til at sove. vigtigt er det at hun har sin egen dyne og pude med ind, så er der mere 'afstand'.

måske lutski kan lære det?

Hun sover med en voksendyne der er vendt på tværs, men alligevel lykkes det hende at sparke mig i øjet, men måske jeg bare skal rygge hende ind forinde, (men så er jeg bange for hun falder ned i radiatoren) Altså min seng er en dobbelseng, så der burde jo være plads til os....

Men jo hun er da blevet bedre, førhen ville hun kun dytte mig på næsen natten lang.

Nu så jeg klippet, det er godt nok smart det du har gjort med sengen, sover Luca så i den nu eller hun en alene sover?

Tror virkelig de 3 tøser kunne havde en fest, der kunne sige spar 10, de laver fuldstændig de samme ting :D

Anmeld

28. februar 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Hun sover med en voksendyne der er vendt på tværs, men alligevel lykkes det hende at sparke mig i øjet, men måske jeg bare skal rygge hende ind forinde, (men så er jeg bange for hun falder ned i radiatoren) Altså min seng er en dobbelseng, så der burde jo være plads til os....

Men jo hun er da blevet bedre, førhen ville hun kun dytte mig på næsen natten lang.

Nu så jeg klippet, det er godt nok smart det du har gjort med sengen, sover Luca så i den nu eller hun en alene sover?

Tror virkelig de 3 tøser kunne havde en fest, der kunne sige spar 10, de laver fuldstændig de samme ting

luca virker glad og tilfreds i sin seng, hun er den der sover længst af os alle og vågner sjældent om natten. jeg har ikke åbnet hendes seng endnu fordi jeg ikke er sikker på hvordan hun ville håndtere friheden (ser lange aftener for mig, hvor hun kravler ud af sengen og løber grinende rundt i lejligheden).

lilja bliver puttet i sin egen seng og falder pænt i søvn dér (uden at kravle ud). i løbet af natten kommer hun så ind til mig; først mysser hun lidt og så vender hun ryggen til og lægger sig til at sove. det er SÅ hyggeligt at have hende liggende 

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

luca virker glad og tilfreds i sin seng, hun er den der sover længst af os alle og vågner sjældent om natten. jeg har ikke åbnet hendes seng endnu fordi jeg ikke er sikker på hvordan hun ville håndtere friheden (ser lange aftener for mig, hvor hun kravler ud af sengen og løber grinende rundt i lejligheden).

lilja bliver puttet i sin egen seng og falder pænt i søvn dér (uden at kravle ud). i løbet af natten kommer hun så ind til mig; først mysser hun lidt og så vender hun ryggen til og lægger sig til at sove. det er SÅ hyggeligt at have hende liggende 

Se det er jo ligesom Lilja jeg vil havde Malucca, hun vil bare slet ikke i sin egen seng.

Nåh måske når hun bliver 18 år kan jeg få min seng tilbage ;)

Anmeld

28. februar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

nu har det stået på i 14 dage....  Men igår og i dag faldt hun fint i søvn alene.... Inde i min seng..... og jeg sov af H-------- til på sofaen

Jamen, hvorfor sover du ikke sammen med hende?? Har du ikke en dobbeltseng??

Anmeld

28. februar 2011

Milka

Se det er jo ligesom Lilja jeg vil havde Malucca, hun vil bare slet ikke i sin egen seng.

Nåh måske når hun bliver 18 år kan jeg få min seng tilbage

jeg tror at tremmesengene bliver for lukkede for nogen af dem når de når denne alder, har i hvert fald hørt om mange der faktisk fik mere ro på nætterne ved at åbne op for sengene.

det kan jo være at malucca ville have godt af nye soveforhold?

... men altså jeg har så også hørt det modsatte, altså de rene rædselshistorier! 

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Jamen, hvorfor sover du ikke sammen med hende?? Har du ikke en dobbeltseng??

Jow jeg har så... Men hun enten næse-kysse eller sparker mig i hovedet gennem hele natten

Sover I sammen med Ida og Anna?

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jeg tror at tremmesengene bliver for lukkede for nogen af dem når de når denne alder, har i hvert fald hørt om mange der faktisk fik mere ro på nætterne ved at åbne op for sengene.

det kan jo være at malucca ville have godt af nye soveforhold?

... men altså jeg har så også hørt det modsatte, altså de rene rædselshistorier! 

Jeg kan vel prøve at åbne for den og fungere det slet ikke kan jeg jo bare vende den, så de åbne tremmer er ind mod væggen.

Tænke tænke tænke.......

Anmeld

28. februar 2011

Milka

Rose <3 skriver:

Jeg kan vel prøve at åbne for den og fungere det slet ikke kan jeg jo bare vende den, så de åbne tremmer er ind mod væggen.

Tænke tænke tænke.......

sådan vil jeg også gøre hvis luca ikke kan håndtere det.

frem med saven, dame! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.