Fortæl mig det BARE er en fase :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

Klumpe-dumpe

Ved ikke lige hvad det er med Malucca og hendes seng pt. (Ja det er så her I skal fortælle mig det BARE er pt.)

Efter hun kom hjem fra sygehuset, nægter hun at sove i sin egen seng. Lige så snart jeg siger hun skal i seng løber hun ind til min seng.... Og når jeg så tager hende og går ind på hendes værelse og ligger hende ned i senge, giver hun sig til at skrige...

Har prøvet det med at lige at lade hende ligge og kom tilbage igen og igen... Har også prøvet at sidde ved siden af sengen, og holde hende i hånden indtil hun sover.... Men lige så snart jeg rejser mig, vågner hun og skriger igen....

Da hun var 9-10 mdr. begyndte hun at sove på sit eget værelse og når hun har været syg, og jeg ville ligge hende i min seng, ville hun ikke, så hvad sker der lige nu????

(De par nætter vi sov hos mormor og morfar, sov hun fint på sit værelse deroppe, ALENE med det samme)

Er det bare en fase eller er det mon en reaktion fra sygehuset???

(Hun har jo været sammen med mig 24-7, da hun ikke endnu har været i dp siden hun blev syg 1 feb.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

anna-jonas

Det er med garanti bare en fase......................og jeg vil foreslå dig, at have hende i din seng indtil hun er tryg nok til at sove alene igen. Sådan en indlæggelse kan virkelig gøre noget ved de små pus. Hvis perioden trækker for længe ud, så stil hendes seng ind ved siden af din seng................så i ligesom får en rolig overgang.

Anmeld

27. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Det er med garanti bare en fase......................og jeg vil foreslå dig, at have hende i din seng indtil hun er tryg nok til at sove alene igen. Sådan en indlæggelse kan virkelig gøre noget ved de små pus. Hvis perioden trækker for længe ud, så stil hendes seng ind ved siden af din seng................så i ligesom får en rolig overgang.

Tak søde...

Men det undrede mig bare hun ville sove alene oppe hos mormor og morfar. -Og i dag skulle jeg ikke lægge hos hende i min seng til hun sov.... Derfor var/er jeg i tvivl om det er sygehuset eller om det er et "tigerspring" for hun er også dyb hys. og ikke vil spise (som klassiske tegn på tigerspring førhen)

Ehm nu skriver du hvis perioden trækker ud, men hvor længe tænker du lige?

Anmeld

27. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Nikoline sov rigtig fint på sit værelse... men er begyndt at have behov for flere og flere "nattebesøg" med en slat vand eller en sut... eller bare "moaaaaar"

så nu er hendes seng tryllet ind til os, for vi kan ikke hvae hende i sengen og så må det være sådan lige nu....

hun skal nok få det lært...

Anmeld

27. februar 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

Tak søde...

Men det undrede mig bare hun ville sove alene oppe hos mormor og morfar. -Og i dag skulle jeg ikke lægge hos hende i min seng til hun sov.... Derfor var/er jeg i tvivl om det er sygehuset eller om det er et "tigerspring" for hun er også dyb hys. og ikke vil spise (som klassiske tegn på tigerspring førhen)

Ehm nu skriver du hvis perioden trækker ud, men hvor længe tænker du lige?

Jamen 1-2 uger, så skulle du gerne kunne putte hende i egen seng igen............

Anmeld

28. februar 2011

Jules

Viktor havde det også sådan i en længere periode.... Men det var ikke hver nat! Så det var helt ok med os... Men da lille søster kom ind i soveværelset valgte han sin egen seng for han kunne ikke sove for hendes hyleri... Hihi

Anmeld

28. februar 2011

Milka

helt sikkert bare en fase!! tror du skal være helt rolig  børn justerer selv efter behov, så når hun er klar, bliver hun i egen seng. i mellemtiden ville jeg bare lade hende sove hos dig 

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Nikoline sov rigtig fint på sit værelse... men er begyndt at have behov for flere og flere "nattebesøg" med en slat vand eller en sut... eller bare "moaaaaar"

så nu er hendes seng tryllet ind til os, for vi kan ikke hvae hende i sengen og så må det være sådan lige nu....

hun skal nok få det lært...

Maluccas seng kan ikke komme ind af døren til mit soveværelse, og jeg nægter at skille den af.....

Men nu sov barnet til UG i nat inde i min seng.... Mens jeg sov på sofaen

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Jamen 1-2 uger, så skulle du gerne kunne putte hende i egen seng igen............

nu har det stået på i 14 dage....  Men igår og i dag faldt hun fint i søvn alene.... Inde i min seng..... og jeg sov af H-------- til på sofaen

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Viktor havde det også sådan i en længere periode.... Men det var ikke hver nat! Så det var helt ok med os... Men da lille søster kom ind i soveværelset valgte han sin egen seng for han kunne ikke sove for hendes hyleri... Hihi

Hvor lang var en længere periode????

Og jeg producere altså ikke en lillebrøster, for at få hende ud af min seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.