Det er officielt! Jeg giver OP! (Natbleer!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Janni.

Line&Liam skriver:

Nej dem fra Rema har jeg ikke prøvet (vi har ikke en i nærheden) men nu skal jeg på langfart i morgen, så vil jeg da lige prøve en pakke! Det kan umuligt blive værre!

Krydser fingre for at det er LØSNINGEN !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

L-Mortil3

Buito skriver:

Det er sikkert rigtig nok, det havde jeg ikke lige tænkt på.

Er bleerne våde helt igennem eller er det fordi han lækker ved ble kanten? Ja undskyld jeg spørger så direkte, sidder bare lige med et par ideer som jeg evt kunne komme med 

Det er simpelthen fordi de er fyldt til randen, det er ligefør der står en stråle ud af dem hvis man kommer til at klemme, i forsøget på at skifte den

Anmeld

27. februar 2011

Hvad med en ble i et nu mmer større og så en stof ble inden i!?

Lisa mosler også rundt, og ender tit på maven om natten.. Dog er det kun 2 ud af 10 gange hun bliver våd.. Og jeg har også prøvet lidt forskelling, men det var min sidste tanke, det med en klud inden i!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. februar 2011

Janni.

Line&Liam skriver:

Det er simpelthen fordi de er fyldt til randen, det er ligefør der står en stråle ud af dem hvis man kommer til at klemme, i forsøget på at skifte den

Hmm ja så dur min tanke ikke.. Tænkte på hvis han lækkede i kanten, at et par underbukser måske kunne hjælpe til at slutte tæt.

Mine ideer er udtømte, men kommer jeg i tanke om andre ideer, så hører du fra mig. 

Håber bleerne fra rema1000 virker 

Pøj pøj med projektet - det kan kun blive bedre 

Anmeld

27. februar 2011

CiSo

Jeg slet ikke om det er en mulighed, og om han overhovedet kan passe dem.. Men hvad med de der dry nights? eller er det kun til større børn?? Hm ved det ikke! 

Anmeld

27. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Jeg ville købe en protecter fra aero sleep. 

Den kan vaskes på 60 grader og tørrer på under 1 time.

Den har tisseunderlag i hele madras str, men er ikke i berrøing med barnet, da han ligger på noget der ligner bikube struktur.

Derved undgår du at have de der gammeldags tisse lagen liggende i seng, hvor han hverken kan komme af med varmen osv. og i liam's tilfælde skulle det jo være i stort set hele sengens str.

Ligeledes har du ikke ups'ere der trækker ned i madras og derved vil leve videre deri. Sådan en madras kan blive ret levende med savl - tis - opkast mm der kan trække derned i.

Anmeld

27. februar 2011

sarahb

Isaac er også mave sover og kejler rundt om natten og han tisser aldrig igennem og vi bruger babycare nummer 4...

Anmeld

27. februar 2011

klmf

Hvad med at lægge en 'ekstra-ble' ind i bleen? Et stort nat-bind fx. Kunne det være en mulighed...?

Anmeld

27. februar 2011

susser83

Jeg har også haft en dreng der tissede helt vildt meget om natten og lagde for det meste på maven og sov, de eneste bleer der kunne holde tæt var dem fra Rema.

Knus Sus

Anmeld

27. februar 2011

jakobsen196

Vi bruger rema1000 eget mærke, det er dem vi har haft størst succes med og dem der sidder bedst...har ingen problemer med at de ikke har holdt mine børn tørre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.