Det er officielt! Jeg giver OP! (Natbleer!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Lady Marion <3

Line&Liam skriver:

Hvor stor, vil du mene stor er? Liam er jo kun 1½ år, han er godt nok en dreng der er godt istand, men videre stor synes jeg jo ikke han er Pt. bruger han str. 5 i bleer (hedder de 11-25 kg)

Jamen stor er hmm he he   Jeg har brugt dem til Alexander for nogle mdr siden da han altid var våd om morgenen .. Han er 22 mdr nu og vejer næsten 15 kg ,, De var lidt store i benene men det gik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

L-Mortil3

Buito skriver:

2 sjæle 1 tanke 

Jeg ved heller ikke om det er noget, men da en mulighed at prøve det. Det kan jo "næsten" ikke blive værre vel ? 

Tænkte på om du har tisselagen i sengen? så kan du måske nøjes med at flytte tisselagnet? Istedet for at nærmest bundskifte sengen hver gang

Jeps, har et lille tisselagen i sengen, men må indrømme jeg ikke er glad for at bruge det, føler (jeg ved det jo ikke ) slet ikke sådan et lille myrs hud kan ånde når de ligger på sådan nogen.

Anmeld

27. februar 2011

muzen

Line&Liam skriver:

Jeg har kigget lidt på de ekstra sugende, men så vidt jg kunne læse er det fra 7 år ca. de kan bruges, og han er kun 1½.

jeg kan se at du har ikke prøvet dem fra rema 1000 endnu. vi har nemlig også en stor natte tisser.

så efter vi har opgivet alle mærkevarne så købte vi en pakke fra rema og de er dejlig store og suger vildt godt. siden vi har skiftet har vi ikke haft tisen igennem en gang.

vi har dog droppet bukse bleerne da de ikke er så høje som de alm vors søn vejer 11,5 kg og vi har købt bler fra 15-? kg men de passer han bare så godt

Anmeld

27. februar 2011

muzen

Line&Liam skriver:

Jeps, har et lille tisselagen i sengen, men må indrømme jeg ikke er glad for at bruge det, føler (jeg ved det jo ikke ) slet ikke sådan et lille myrs hud kan ånde når de ligger på sådan nogen.

men du skal jo lægge det der tisse lagn under lagnet det er jo kun for at beskytte madrassen så skift med lagnet

Anmeld

27. februar 2011

L-Mortil3

Muffi<3 skriver:

Jamen stor er hmm he he   Jeg har brugt dem til Alexander for nogle mdr siden da han altid var våd om morgenen .. Han er 22 mdr nu og vejer næsten 15 kg ,, De var lidt store i benene men det gik

Måske han snart kan bruge dem så, Liam vejer... host host 14 kg

Anmeld

27. februar 2011

L-Mortil3

muzen skriver:

men du skal jo lægge det der tisse lagn under lagnet det er jo kun for at beskytte madrassen så skift med lagnet

Det gør jeg skam også Men synes stadig det virker meget "uåndbart" og træls at sove på...

Anmeld

27. februar 2011

Lady Marion <3

Line&Liam skriver:

Måske han snart kan bruge dem så, Liam vejer... host host 14 kg

Hvis han tilmed så har fede lår så er den i vinkel   he he ....   De kan købes i Rema ,,,

Anmeld

27. februar 2011

muzen

Line&Liam skriver:

Det gør jeg skam også Men synes stadig det virker meget "uåndbart" og træls at sove på...

det må jeg indrømme at det har jeg aldrig tænkt på. har selv brugt det da jeg var yngre, for jeg blødte helt vildt før jeg fik p-piller

Anmeld

27. februar 2011

L-Mortil3

muzen skriver:

jeg kan se at du har ikke prøvet dem fra rema 1000 endnu. vi har nemlig også en stor natte tisser.

så efter vi har opgivet alle mærkevarne så købte vi en pakke fra rema og de er dejlig store og suger vildt godt. siden vi har skiftet har vi ikke haft tisen igennem en gang.

vi har dog droppet bukse bleerne da de ikke er så høje som de alm vors søn vejer 11,5 kg og vi har købt bler fra 15-? kg men de passer han bare så godt

Nej dem fra Rema har jeg ikke prøvet (vi har ikke en i nærheden) men nu skal jeg på langfart i morgen, så vil jeg da lige prøve en pakke! Det kan umuligt blive værre!

Anmeld

27. februar 2011

Janni.

Line&Liam skriver:

Det er sikkert rigtig nok, det havde jeg ikke lige tænkt på.

Er bleerne våde helt igennem eller er det fordi han lækker ved ble kanten? Ja undskyld jeg spørger så direkte, sidder bare lige med et par ideer som jeg evt kunne komme med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.