Det er officielt! Jeg giver OP! (Natbleer!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.376 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. februar 2011

L-Mortil3

Ja uuuh ha, jeg giver simpelthen op, smider håndklædet i rigen, jeg kapitulerer!

Jeg har tabt kampen om at finde en natble der HOLDER TÆT!

Liam er en mavesover, og en moslerøv, vi har ellers i en periode haft nogen succes med forskellige bleer, men NEJ, nu har jeg i snart en måned vasket lagner, sengetøj dyne og pude HVER dag, fordi bettefyren er badet i urin hver morgen!

Han sover fra 19.00 - 05.15, jeg har i knap 2 mdr skiftet ham om natten ved en 03.00 tiden, for det første vågner han af det, og får afbrudt søvnen, og for det andet har det haft minimal effekt, måske er det kun lagner der skal skiftes, men han ligger jo stadig og er våd og kold!

Vi har indtil videre prøvet: Aldi's Vibelle, Lidl's Tojours, Pampers, Libero, Huggies og Änglamark bleerne, samt Coop's billige....

Jeg har prøvet alm. bleer og pants, og der er bare intet der fungerer!

Fortæl mig DU ligenetop kender VIDUNDER bleen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Lolli

Godt spørgsmål! Har du prøvet en størrelse større? Ellers er der vel ikke andet for end at proppe 2 bleer på!  Ej, ved det ikke. Er din dreng stor nok til de der ekstra sugende nightpants fra Libero?

Anmeld

27. februar 2011

Janni.

Line&Liam skriver:

Ja uuuh ha, jeg giver simpelthen op, smider håndklædet i rigen, jeg kapitulerer!

Jeg har tabt kampen om at finde en natble der HOLDER TÆT!

Liam er en mavesover, og en moslerøv, vi har ellers i en periode haft nogen succes med forskellige bleer, men NEJ, nu har jeg i snart en måned vasket lagner, sengetøj dyne og pude HVER dag, fordi bettefyren er badet i urin hver morgen!

Han sover fra 19.00 - 05.15, jeg har i knap 2 mdr skiftet ham om natten ved en 03.00 tiden, for det første vågner han af det, og får afbrudt søvnen, og for det andet har det haft minimal effekt, måske er det kun lagner der skal skiftes, men han ligger jo stadig og er våd og kold!

Vi har indtil videre prøvet: Aldi's Vibelle, Lidl's Tojours, Pampers, Libero, Huggies og Änglamark bleerne, samt Coop's billige....

Jeg har prøvet alm. bleer og pants, og der er bare intet der fungerer!

Fortæl mig DU ligenetop kender VIDUNDER bleen!

Jeg har ikke den store erfaring med baby bleer endnu, men jeg arbejder i hjemmeplejen. Hos mændene vender vi bleen om, for at de ikke er "utætte" - jeg ved ikke om det var en idé at prøve?  Bare en tanke...

Det virker hos langt de fleste mænd 

Anmeld

27. februar 2011

L-Mortil3

Lolli skriver:

Godt spørgsmål! Har du prøvet en størrelse større? Ellers er der vel ikke andet for end at proppe 2 bleer på!  Ej, ved det ikke. Er din dreng stor nok til de der ekstra sugende nightpants fra Libero?

Jeg har kigget lidt på de ekstra sugende, men så vidt jg kunne læse er det fra 7 år ca. de kan bruges, og han er kun 1½.

Anmeld

27. februar 2011

Lady Marion <3

Jeg har også prøvet libero night pants med succes .. Det er til store børn der er vådliggere .. Men det kræver desværre en stor dreng da de er store

Anmeld

27. februar 2011

Lady Marion <3

Jeg har også prøvet libero night pants med succes .. Det er til store børn der er vådliggere .. Men det kræver desværre en stor dreng da de er store

Anmeld

27. februar 2011

L-Mortil3

Buito skriver:

Jeg har ikke den store erfaring med baby bleer endnu, men jeg arbejder i hjemmeplejen. Hos mændene vender vi bleen om, for at de ikke er "utætte" - jeg ved ikke om det var en idé at prøve?  Bare en tanke...

Det virker hos langt de fleste mænd 

Det er faktisk en mulighed jeg har overvejet (Jeg arbejder selv som SOSU) , men nutidens bleer, både til voksne og børn, er lavet specielt så de suger mest foran (Specielt dem til voksne mænd "Man" bleerne har ekstra sugeindlæg foran )

Anmeld

27. februar 2011

L-Mortil3

Muffi<3 skriver:

Hvor stor, vil du mene stor er? Liam er jo kun 1½ år, han er godt nok en dreng der er godt istand, men videre stor synes jeg jo ikke han er Pt. bruger han str. 5 i bleer (hedder de 11-25 kg)

Anmeld

27. februar 2011

Lolli

Line&Liam skriver:

Jeg har kigget lidt på de ekstra sugende, men så vidt jg kunne læse er det fra 7 år ca. de kan bruges, og han er kun 1½.

Ja, ok. Vidste ikke hvor store de er. Jeg har ellers ingen gode ideer.

Anmeld

27. februar 2011

Janni.

Line&Liam skriver:

Det er faktisk en mulighed jeg har overvejet (Jeg arbejder selv som SOSU) , men nutidens bleer, både til voksne og børn, er lavet specielt så de suger mest foran (Specielt dem til voksne mænd "Man" bleerne har ekstra sugeindlæg foran )

2 sjæle 1 tanke 

Jeg ved heller ikke om det er noget, men da en mulighed at prøve det. Det kan jo "næsten" ikke blive værre vel ? 

Tænkte på om du har tisselagen i sengen? så kan du måske nøjes med at flytte tisselagnet? Istedet for at nærmest bundskifte sengen hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.