Har du haft en MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Maalene

Anonym skriver:

Vi har fået en tryghedsscanning, men det var ret tidligt, så er så bange for det sker.. Især fordi jeg har haft det lidt bedre symptommæssigt på det seneste. Det er snart 3 uger siden tryghedsscanningen

Hvor tidligt fik du scanningen?

Min gynækolog sagde nemlig, at det var ligemeget hvor tidligt man så hjerteblink, når man først har set det, så er chancerne for, at alt går godt,  rigtig gode...

Har du slet ingen symptomer mere, eller? Der står mange steder, at ens symptomer kan komme og gå, som vinden blæser - så mon ikke alt er som det skal være

Hvor længe er der til du skal til NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Clisolka

Jeg havde en MA året før jeg fødte Isabella - et halvt år efter var jeg gravid igen 

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Hvor tidligt fik du scanningen?

Min gynækolog sagde nemlig, at det var ligemeget hvor tidligt man så hjerteblink, når man først har set det, så er chancerne for, at alt går godt,  rigtig gode...

Har du slet ingen symptomer mere, eller? Der står mange steder, at ens symptomer kan komme og gå, som vinden blæser - så mon ikke alt er som det skal være

Hvor længe er der til du skal til NF?

Jeg var lige i starten af 7. uge altså 6+ et eller andet. Altså jo, men de kommer og går helt vildt. Før havde jeg kronisk kvalme, nu kan jeg godt have flere dage uden at mærke noget.. Har også ømme bryster, men ikke lige så meget som i starten. Er snart 9+0.. Har ikke fået tid til nakkefold endnu

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Anonym skriver:

Jeg var lige i starten af 7. uge altså 6+ et eller andet. Altså jo, men de kommer og går helt vildt. Før havde jeg kronisk kvalme, nu kan jeg godt have flere dage uden at mærke noget.. Har også ømme bryster, men ikke lige så meget som i starten. Er snart 9+0.. Har ikke fået tid til nakkefold endnu

Mine bryster er slet heller ikke så ømme længere, og mavesmerterne er også på retur, og har lige læst, at symptomerne godt kan begynde at komme på retur nu her...

Og vi er jo næsten lige langt henne - så er helt sikker på, at alt er som det skal være...

Og hvis du er den jeg tror du er - så er det altså et godt tegn, at maven er begyndt at vokse

Havde slet slet ingen symptomer under den første graviditet (kun ømme bryster) - og maven rokkede sig ikke ud af stedet...

Er altså sikker på, at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.