Har du haft en MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

Rillo

ja

havde en MA sidste år i 21. graviditets uge blev det opdaget..der havde den lille pige ca været død i 3 uger.

jeg ahr 3 børn i forvejen og nu nr. 4 på vej

Det var frygtelig hårdt...glemmer aldrig min prinsesse

Kamma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Carina1977

Jeg ved ikke hvad jeg skal stemme, for da jeg var gravid for allerførste gang, fødte jeg jo en velskabt dreng....det er først ved efterfølgende graviditeter, det er gået galt. Jeg har haft 2 SA´er og 1 MA efter jeg fik min søn. Hvad stemmer man så?

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal stemme, for da jeg var gravid for allerførste gang, fødte jeg jo en velskabt dreng....det er først ved efterfølgende graviditeter, det er gået galt. Jeg har haft 2 SA´er og 1 MA efter jeg fik min søn. Hvad stemmer man så?

Du stemmer "Ja, som fleregangsgravid" Parantesen ud fra svaret er bare for at sige, at det også er der man skal stemme, hvis man har oplevet det flere gange

Anmeld

27. februar 2011

LISBETH:-)

Ja jeg har haft 3 (Og 2 SA)

Anmeld

27. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Du stemmer "Ja, som fleregangsgravid" Parantesen ud fra svaret er bare for at sige, at det også er der man skal stemme, hvis man har oplevet det flere gange

Nåhh på den måde. Jeg blev bare lidt forvirret, fordi jeg derved troede at det felt kun var beregnet, hvis man havde haft flere MA´er

Ok så får jeg lige stemt

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nåhh på den måde. Jeg blev bare lidt forvirret, fordi jeg derved troede at det felt kun var beregnet, hvis man havde haft flere MA´er

Ok så får jeg lige stemt

Skulle nok også have skrevet "du skal OGSÅ stemme her". Sorry

Det er ikke en god statistik, synes jeg 

Anmeld

27. februar 2011

Maalene

Jeg har haft en MA i oktober 2010...

Efter 4 scanninger, hvor de første 2 sagde, den var gået til, den 3. så sagde, hun syntes hun så hjerteblink, og til slut fastslog 2 læger og en overlæge, at fostret var gået til...

Håber virkelig ikke det er sket for dig, og hvis du frygter det, så er chancen "kun" omkring 25 % - alt taler for, at det hele nok skal gå, der er 75 % chance for du har en sund og rask baby i maven, så selvfølgelig skal det nok gå godt 

Ellers køb dig til en tryghedsscanning, så er risikoen for, at noget går galt, hvis I først har set hjerteblink 2,7 % - så det er dælme værd at tage med

Anmeld

27. februar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Skulle nok også have skrevet "du skal OGSÅ stemme her". Sorry

Det er ikke en god statistik, synes jeg 

Nu er der jo også kun 33 der har stemt. Hvis nu der var 100 eller flere der havde stemt, så så statistikken måske noget anderledes ud.

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Jeg har haft en MA i oktober 2010...

Efter 4 scanninger, hvor de første 2 sagde, den var gået til, den 3. så sagde, hun syntes hun så hjerteblink, og til slut fastslog 2 læger og en overlæge, at fostret var gået til...

Håber virkelig ikke det er sket for dig, og hvis du frygter det, så er chancen "kun" omkring 25 % - alt taler for, at det hele nok skal gå, der er 75 % chance for du har en sund og rask baby i maven, så selvfølgelig skal det nok gå godt 

Ellers køb dig til en tryghedsscanning, så er risikoen for, at noget går galt, hvis I først har set hjerteblink 2,7 % - så det er dælme værd at tage med

Vi har fået en tryghedsscanning, men det var ret tidligt, så er så bange for det sker.. Især fordi jeg har haft det lidt bedre symptommæssigt på det seneste. Det er snart 3 uger siden tryghedsscanningen

Anmeld

27. februar 2011

Sof

Så er min stemme forkert, for jeg troede at flergangsgravide med din parantes kun betød at det var ved flere MA'er og der har jeg kun haft en, men har været gravid 2 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.