Har du haft en MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du oplevet en MA?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.639 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2011

Anonym trådstarter

Ny afstemning.. Har du oplevet en MA? Fortæl gerne din historie.. Man kan være anonym, hvis man ønsker.

I bedes ikke stemme, hvis i ikke har været gravide, således at i ikke ødelægger statistikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Kunne rigtig godt bruge lidt flere stemmer, piger

Anmeld

27. februar 2011

Kofoed.

Jeg havde en sidste år i marts. Fandt ud af det, da jeg pletblødte i 9. uge og blev scannet. Heldigvis ser alt godt ud med de to nye vildbasser.

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Ny afstemning.. Har du oplevet en MA? Fortæl gerne din historie.. Man kan være anonym, hvis man ønsker.

I bedes ikke stemme, hvis i ikke har været gravide, således at i ikke ødelægger statistikken.

Er MA og SA det samme?

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Er MA og SA det samme?

Nej

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

Nej

Hvad er forskellen? Jeg troede SA stod for spontan abort, som du også har lagt emnet i....

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvad er forskellen? Jeg troede SA stod for spontan abort, som du også har lagt emnet i....

Der er ikke en kategori der hedder "Missed abortion", og som du også kan se under alle de emner der er oprettet herinde, bliver her også diskuteret MA

Spontan Abort ved du godt hvad er, kan jeg forstå. en MA er hvor fosteret er dødt i maven, men kroppen ikke udstøder det, så det som regel først opdages til fx nakkefoldsscanningen

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Der er ikke en kategori der hedder "Missed abortion", og som du også kan se under alle de emner der er oprettet herinde, bliver her også diskuteret MA

Spontan Abort ved du godt hvad er, kan jeg forstå. en MA er hvor fosteret er dødt i maven, men kroppen ikke udstøder det, så det som regel først opdages til fx nakkefoldsscanningen

Ok. Tak for svar. Jeg har ikke haft en MA

Anmeld

27. februar 2011

Sof

Ja, jeg har lige haft en i starten af denne måned. Jeg har en datter i forvejen og har aldrig mistet før

Anmeld

27. februar 2011

FrkLarsen

Jeg har stemt 'nej'.

Jeg har ikke haft en MA, jeg har været gravid 1 gang, og ud af det kom min datter på knap 7 måneder nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.